Tek kusrum çirkinlik ve bu bütün iyi yanlarımi kapatıyor?

Başarılı bir insanım saygılı fiziğim iyi saçlarım iyi boy falan tam iyi bir erkeğim yani ama gelin görün ki okadar çirkinim ki yani okadar iyi şeye rağmen ne kimse bakıyor ne selam veriliyor bana herseh tipmi güzellik mi
Okadar sokak serserisi var sırf yakışıklı diye başka hiç bir işe yaramiyanlar daha çok ilgi görüp şey olmasi beni üzüyor
Tek kusrum çirkinlik ve bu bütün iyi yanlarımi kapatıyor?
Cevapla