Başarılı bir insanım saygılı fiziğim iyi saçlarım iyi boy falan tam iyi bir erkeğim yani ama gelin görün ki okadar çirkinim ki yani okadar iyi şeye rağmen ne kimse bakıyor ne selam veriliyor bana herseh tipmi güzellik mi
Okadar sokak serserisi var sırf yakışıklı diye başka hiç bir işe yaramiyanlar daha çok ilgi görüp şey olmasi beni üzüyor
Okadar sokak serserisi var sırf yakışıklı diye başka hiç bir işe yaramiyanlar daha çok ilgi görüp şey olmasi beni üzüyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Çirkin değilsindir sen üzülme benim sevdiğim çocukta bana tipin kötü dedi zaten😞
Ne hissettin peki?
Aşırı yıkıldım o bana hep güzelsin derdi zaten beni bir kız için bırakmış yani aşk istemiyorum derken başka kızı sevmiş sonra bana tipin kötü dedi çok ağladım sonra bu gece seni seviyorum yazıp hemen sildi sence amacı ne😓
Bunu bir soru olarak sorsan daha iyi olmaz mı bu konular hakkında bilgim yok yardımcı olamıycam
Hala ağlıyorum 2 3 günden beri bana yazmıyor işte bugün niye beni sevdiğini söyleyip sildi mesajı sence ben ölüden farkim yok😢😓😞ben onu severken bana yaptığı muameleye bak
Sordum da net cevap alamadım bana sen yardım edemez misin acaba😓kimse yardım etmiyor
Kanka şimdi ben o konular anlamam pek yardımcı olmaya çalışırım ama buyur anlat dinliyorum
Sende üzülme cidden çirkin değilsindir onlar kendilerine baksınlar önce sonra eleştirsinler seni emin ol sen daha iyisin onlara göre takma hiç onları ama ben şu an kendi derdimi çok takıyorum sevdiğim çocuk bana dedi iste hala ağlıyorum😞😓
Özelden anlatsam olur mu
Hayır ben kimseyle takiplesmiyom
Burdan anlatıyım o zaman
Tamam olur
İşte ben biriyle sevgiliydim bana çok hayal kurdurdu sevdi beni asla birakmicagini söylüyordu bana hep güzelsin derdi birde iç güzelliğe bakardı hep. Sonra beni ders için bıraktı vede aşk istemiyorum kimseyi sevemiyorum diyip bana kızdı. Cumartesi günü burada sorusunu gördüm işte burdan konustuk üst sınıflardan mi okulun cevresin denmi bir kızı sevmiş ben ağladım çok tabi oda farkında üzüldüğümün😞😓sonra ben çirkinim demi sen başka güzel mi buldun dedim oda tipin kötü evet dedi dünyam başıma yıkıldı bildiğin ondan hiç beklemezdim hadi bana dedi kimseyi istemiyorum dedi ama başkasını sevdiği çıktı ortaya sonra çirkin muamelesi yaptı bana😞😢😢neden ya o iç güzelliğe vakardi benim içime bakardı ama o ne olduğu belirsiz güzel kızı sevdi sonra geçen akşam kendine zarar verme seni seviyorum dedi dahada bişey demedi dün gece ona olan aşkımı tekrar itiraf ettim cevap yazmadı bu gece ise seni seviyorum canım dedi sonra tam cevap vericekken sildi sence neden😢😢😞😓bana neden bunlaru yaşatıyor neden belirsizlik yaşatıyor bana
İşte benim sorumun uygulama hali
İnsanlık okadar pislik olmuşki artık her şey dış görünüş menfaat işi olmuş senin durumun içinde neden seviyorum diyip sonra siliyor ve üst sınıftan birini seviyor ve sana yazıyor anlamış değilim orayı bu çocuk ergen mi?
Aynı yastayiz 18 ikimizde. Ama niye öyle yaptı beni üzmek mi istiyor dün gece öyle güzel şeyler söyledim ki ona hadi o kızı sevmeyi bırakıp gerçek sevgimi beni istesin istedim ama niye belirsizlik yaşatıyor bana😓😞😢ben onu seviyorum ağlarken neden beni istemiyor da başkasını istiyor 😭😭😓
Seni istemiyorsa neden sana yazıp duruyor ozaman züppe mi bu
Belkide o kız ona yüz vermezse bana donucek heralde belkide amaci o bana bunu yapmicakti adam akıllı sevemedi beni yaa😭😓😓😓😢niye ya bana bunları niye yaşatıyor hem sevdiğini söyleyip hemde niye siliyor anlamadım acı çekiyorum çok uzulucegimi bildiği halde yaoiyor bana bunları net olsun gelsin seviyorsa beni sevdiğini uzunca yazsın kanıtlayıcı şekilde😓😢😞
Bilmiyorum inanki ben anlamıyorum hiç aşk yok zaten aşk ilk görüşte olur sonradan olursa bir menfaat vardır tek bildiğim bu
Kardeşim iyi geceler malum iş var sabah uyanıyom Allah rahatlık versin
Cidden ağlıyorum hala ya o beni umursamıyor işte sence cidden seviyormudur beni😢
Kendime zarar vericem ya neler yaşatıyor bana dayanamiyoruummm😞😞😞😞😞yemin ederimki dayanamiyoruummm onu istedim sadece ama o baskaisni istediiiii öldurucem kendiiimiiiiiii
Çok fenalastiiimmm yineee her gece ağlarken ben onu severekk ama onun umrunda degiiiliiim
Demekkii ben çirkinim ona göre😓demekki ona göre her şey dış guzellikmis ama neden net değil peki 😭😢😓neden tipin kötü dediiiiii ağlıyorum ciddennn kotulesiriimm
Ne olursuuun bennn çok agliyorumm onu severken öldüm bennnnnnn kuran çarpsın cokkk kotuyummm fenalık geciriyoruummmm 😢😢😓
Yoksa sanadami bir kız çirkin dedi cidden kaldiramiyor insan bu yükü dayanamiyoruum soruyu sordum git bak hadiiii😓😓😢
Ulan siz erkekler hepiniz aynisiniz neden sizi seveni istemezseiniziziiehshshs boş dimeidiidbssjjshsshhshsh kendimi oldurcem sinir krizi geciriyorummmmm dayanmuyorummm
Ne olursun bişey de😢amacı ne bu çocuğun kendime xarar vericemmmm
Git soruma bakkk hadiiii ne olursun net bişey de seviyormu neden bana bunları yasatiyorrrrrrrrrrrr😢😓😓
Sence cirkinmiyim ben😢😞ona göre neden bırakır beniiiiiii
Herkes dediki o seni cepte tutuyor falan dedilerrr çok koydu bana niye ya ben sadece sevdiiimmmm onuuuuuuuuu 😞😞😢😢kendimi oldurcem o bunu hakettiiii adam gibi beni sevip birakmicaktiiii hadi eyvallahhhhh adam gibi gelir bana sahip cikarrrr bana bunları yaşatmaya asla hakkı yoktu bir kere başkasında olmicak o kendimi oldurcrmmm şimdiii tamammmiiiiii sevicektin lan sen beniii sburda ben ölerken beni umursamiyorsuuunnnn gel işte sev beni bende snei seviyoruum yeter artık yaşadığım tamammiiii
O bana çirkin dedi ama ben onu her haliyle seviyorum o çocuk yakışıklı bide. o kızda çok güzel ondan sevdi onu😢😞 cidden çocuk yakışıklı demekki ben çirkinim ondanmidir😢😓😞😔😔😞çocuğun fiziği falanda iyi hem yakışıklı o ama bana tipin kötü demesi canımı aşırı yaktı hala ağlıyorum ben onu hala seviyorum ama bana bunları yasatmicakti
Geri donermi sence ben hala ağlıyorum 😔😞
Eğer başka kızla konuşuyorsa oda aynısını yasaticak zaten anlicak değerimi ben onu severken benden gitmicekti için kan agliyorrrrr cildiricam yaaa😔😔😔😢😢
Eyvallah kendime zarar verdim şimdi artık bileklerimi kestim sende yazma hepiniz aynisiniz yardım istedikk cevap yokkk o çocuk yüzünden zarar verdim ben sadece sevmiştim onu her gün kendime zarar veriyorum neden ya kuran çarpsın hala seviyoruuumm onuiuu bana geri donucekmi😔😞😓😢😭
Kalpiiimm aciyorrrr ne olursun bişey de sendeeeeeee kafayı yicemmn
Tek dileğim onu istiyorum çok seviyorum bana geri döner mi yarım kaldı her şey benle tamamlar mi geri😢😓çok seviyorum sadece çok seviyorum ben onu... Bana bir ümit döner ben aşığım ona duygularımi biliyor ama bildiği halde de canımı yakmasina izin veremem ben😢ben masum ve saf sevgimle seviyorum onu asla da birakmicam onu hep yanında olucam baya seviyorum ayy yine aynı şey oldu içime hisler doğru sanki seviyormuş gibi sence seviyormudur beniii lütfen bişey de sende😞😢?
Sadece tek diycegim şey onu aşk anlaminda seviyorum oda bana öyle şey duyar mı😞
Beni sevdiğini söylediğine göre cidden seviyormudur sence
Sen ne yapıyorsun kardeşim bunlar ne görünce çok şaşırdım 😂 afedersin ama gülüyorum
Çok üzülüyorum neden bana bunları yaşatıyor 😢
Şu an okuldayim yeminle çok fenayım hala aklıma geldikce ağlıyorum😞hala onu seviyorum aklımda ama o gelip beni sevgisine inandırıp sonra bir kız için bırakıp sonra onu yakaladim ve tipin kötü dedi ama kendimi kötü görmüyorum neden öyle dedi acaba cidden cirkinmiyim ki😢😓neden ya ben bunları hakedicek naptım dün kendime zarar verdim seviyormu acaba neden sevdiğini söyleyip sildi ki mesajı neden canımı yakıyor bir gün onunda canı yanicak zatn ben onu istiyorum sadece bana yazık etti sevgime yazık etti gözyaşlarına kıydı o adam gibi sevmedi beni ben onu gerçek bir sevgiyle severken😞😢😓
Neden aşkıma karsilik vermiyor ben onu severken benim ağlamama göz yumuyor şu an ağlamaktan kendimi lavaboya attım yemin ederim ki aklımda bana yaptığı şeyler geldikçe aşırı üzülüyorum sevgime neden yazık ediyor anlamıyorum ben onu çok seviyorum her şeyi onla yaşamak isterken beni umursamamasi çok koyuyor yemin ederim ki çok ağlıyorum şu an ben onun için 😢😞
Ben çok aşığım ona bu bir gerçek bana gelirmi sence duygularımla oynamaz demi gelince😞😢
Ağlamaktan harap oldum yemin ederim ki canıma kiydi seviyorum oda beni sevsin istiyorum sadece yeniden başlayalım bu ilişkiye😞
Onu çok seviyorum ben cidden çok seviyorum çok aklımdaydı bugün onunla olmak istiyorum😞😞
Hala seviyorum çok ciddiyim ben oda beni sever mi döner mi? Bana geri sence
Üzgünüm sana yardımcı olamıycam okudumda tüm yazdıklarını mantıksız şeyler bana bile hakaret ediyon başka kapıya hadi
Sana hakaret etmiyorum ben ben onu seviyorum beni sevip geri donermi onu sordum 😞
Çok ağlıyorum ben ciddiyim neden onu sevmeyeni severde benim gerçek sevgimle beni istemiyor😢😔
Kendimi 10. kattan aticam intihar videomu bile çektim dayanamıyorum yemin ederim ki aticam kendimi bir yerdennnn ağlamaktan gozleriiimm sisdtiitit dayanamıyorum sadece sevdim onuuu bennn😢😞😓😓😓
Git sor ona ben bilmiyorum anlamıyorum demiştim sana
Yaziyimi sence ona ama cevap vermiyor ki burdan yazdım dün gece sadece seni seviyorum diyip mesajı sildi artık son raddeye geldim onu sevmeyen birini seviyor da benim sevgimi gerçek aşkımı istemiyor😞
Artık her gün her gece ağlamaktan yoruldum baya bitik haldeyim her gece rüyama geliyor kendisi beni sevdiğini söylüyor gerçek sanıyorum hiç uyanmak istemiyorum😞😢beni saf s@lk sanıyor ama ben aşığım işte istemiyor beni kendi canima kiymama az kaldı işte ben bugün hep ağladım okuldada zaten uyuyorum okulda tamammi gözümün önüne gulumseyisi geliyor gözlerim yaşli uyanıyorum bugun de aynısı oldu sabah kalktım rüyamda görmüştüm ağlayarak uyandım çok seviyorum onu ben ciddiyim çok😞😢😓
Tamam güzel kardeşim bana bunu anlatacağına git yaz ona benim yapacak bir şeyim yok seviyormu sana böyle davranan biri sevmiyordur bence dahada sorma
Sevmiyor öylemi tamam kendimi aticam ya gözyaşlarım dinmek bilmiyor😞harbiden beni niye sevmedi ya çok koyuyor insana artık yaşamak istemiyorum ona ne zararım vardı😔yada ne bileyim beğenmiyor artık tipimi😓yani bir insanı ne için sevmez? Ben onu severken yastığa başımi koyar koymaz agliyorum şu an bile insan hiç mi sevmez seni seveni umursamayip😞😢
Aldatıyordur ozaman sevmiyorsa başka yardımcı olacağım bir şey var mı?
Aldattı mı😞😓iste insanı bu yıkar zaten başkasını sevmiş kız kendisini mi ne sogutmus. Beni onun için bıraktı demekki😔😢neden ya ben sadece sevdim onu beni birakmiyacagina yemin etmişti demekki aldatıldım ben o yapmaz dedim beni seviyor o hayallerimiz var dedi bana ya😭😓içine dert olmuyorda hiç neden ben onu severken bana bunları yaşatıyor😞yazmak istiyorum ama kızar bana yazma demişti ondan zaten sevmiyor sen dedin😔😢canım acıyor ya çok acıyor canim hep gözümün önüne geliyor hep resmini açıp bakıyorum rüyalarıma kadar geliyor sonra hep ağlayarak uyanıyorum😭😓😞yemin ederim ki ben sadece sevdim onu ama o onu sevmeyeni seviyor😔
Ben pek yardımci olamadim bunu soru olarak sor burdakiler daha deneyimli hayırlısı olsun senin için görüşürüz
Ama bana yaptığı şey çok acı verici degilmi 😞
Kendime zarar vericem oldumu demek aldattı?
Benim tahminim bu yönde iyi akşamlar
Beni neden sevmedi ya neden başkasını sevdi bana hayal kurdurup😔😢
Ama sen seni seveni bırakıp başkasına gitmeye hakkın yokki
Kendimi öldurucem sorusuna denk geldim başka kız bulursam nasil acilriim amacım ciddi ilişki dediiiii yazikkkkk kendimiiii öldurcem birde evlenemk istemiyorum demistii yetertr artiikkk dayanamiyoruuumm kalbim sıkışıyor 😞😔😢😓kendimi aticam 10. Kattan gidiyorum şimdi bana bunları yasatmicaktiiiiiiiii
Sevme sende ozaman görmüyor musun sevmiyor bence aldatiyo boşa kürek sallama
Beni ağlattı şimdi acı çekiyorum cokk 😔😢kendisini yakaladım ben değilim o diyor neden sevgimi istemiyor canımı yakiyorrrt
Çıktım evden şimdi kendimi aticam bana bunları yasatmicakti beni sevenleri geride bırakıcam ben onu severken ölucem😔😢
Aticam şimdi kendimiiiiiiii ağlıyorummmm dayanamiyoruuuuummmmmmmnnmmmmmm😭😭😭😭😢😞😞😢😞😢😞😔😞😔nefes de alamıyorum artık sonum geldiiiiii
Bana geri döndü ama engel atmış instagramdan sence neden? Çok üzülüyorum isim var sana yazicam diyor anlamadım gitti onu çok seviyorum neden böyle yapıyor sence🥺😞
Çirkin olduğun için sana selam vermeyenler kimler Allah aşkına
Mesela tek yurusem arkadaşım beni görse selam vermez ama görüyom başka birini görünce hemen selam muhabbet kafeye falan gitmeler yemek falan bana gelince kimseden ses yok
Bunun çirkinlik ile alakası yok samimiyetle alakası var Demek ki Seni samimi görmüyorlar ya da ne bileyim Sen çekingensin Konuşkan değilsin
İyinin değerini bilmeyen insanları umursama
Ama ister istemez etkiliyoyoz
Etkileniyoz
Sal be dostum bende tip varda ne oluyo bu seferde paran yok deniliyo çöplükten uzaklaşırsan kokudan rahatsız olmazsın ayrıca evlilik düşünme sakın hayatının içine edersin
Amacım o değil dislaniyom onu merak ediyorum
Sadece fiziki yönünden dolayı dışlanıyosan bu hiç sorun değil kendini üzme küçük bi sır vereyim yalnızlık gibisi yoktur yalnızlığını kaybetme bir daha bulamayabilirsin
Yalnızlık güzeldir ama kanka böyle toplumdan yüzün kötü diye reddedildemek biraz acı
O toplumun sorunu senin değil
Ameliyat ol 🤷🏻♀️
Banane
O zaman çirkinlikten öl kardeşim ne diyelim 🤷🏻♀️
⚰️🪦
Allah rahmet eylesin kardeşim nurlar içinde uyu 🔦