Çirkinim nasıl güzelleşebilirim? Öteki dünyada da böyle çirkin mi olacağım?

Bu cuma hürmetine bana dua edin biraz ben de güzel olayım.
Güncellemeler
+1 yıl
Güzel KS halkı çevrem bana güzel dese bile beni etkilemiyor çünkü ben aynanın karşısında kendimi beğenmiyorum sevdiğim çocuk bile güzel diyince inanmıyorum he deyip geçiyorum. İnsanlar güzelsin diyince kabul ediyorum ama içten içe olmadığımi düşünüyorum. Yani kendim bir inansam dışarının gözü umrumda değil.
Çirkinim nasıl güzelleşebilirim? Öteki dünyada da böyle çirkin mi olacağım?
Cevapla