Sizce abartmış mıyım ama bizi resmen bastı yani?

sevgilimin evine gittik arkadaşıyla ortak kalıyorlar o evde. arkadaşı çıktı sevgilimle oturuyorduk bi kaç saat sonra yakınlaştık kıyafet yoktu üstümüzde o sırada arkadaşı geldi kapıyı tam açıyorken sevgilim girme biraz sonra gel dedi o da o sırada kapıda bekliyordu ben hemen üstümü giyindim ama gitsin arkadaşın biraz sonra gelsin ben utanıyorum çıkamam dedim sevgilim hala nolcak çık diyor bende gitsin dedim sonra ileri doğru yürüdü arkadaşı bende çıktım çok utandım baya baya utandım sevgilime ayıp mı ettim sizce
Sizce abartmış mıyım ama bizi resmen bastı yani?
Cevapla