24 yasindayim ve 1 yillik iliskim var. Artik adini koymak istiyorum yani enazindan bi Nisan olsun istiyorum. Ikimizde isinde gucunde insanlariz. Hayallerimden biri genc yasa anne olmak var cunki cocuklari cok seviyorum. Erkek arkadasim hic orali olmuyor ama ya da nebilim hic nisandan vs bahsetmiyor bile. Benimle evlenmek istedigini diyor ama hic bu konu uzerinde durmuyor yani seneye Nisan yapalim bile demiyor illa hemen simdi nisanlanalim demiyorumda anlayin iste. Ne yapmam lazim bu durumda?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılİnsan gibi konuyu aç hani ben ilişkiyi bir adım daha ileri götürmek istiyorum de eğer sen istemiyorsan ayrılalım ben kendi yoluma bakacağım de artık ciddi bir şey istiyorum sıkıldım sevgililik olayındann de
11 Yorumla
Soran+1 yılBana hep kendi dersi evlenince buralari gezelim vs sonra ben Nisan konsunu acinca hayirlisi askim nasip askim diyip ustelemiyor hic. Hayir yani maddi acidanda hic bi sikintiisi yok, hersey cok guzel mutluyuz huzurluyuz anlamiyorum. Agirdan aliyor bence bu olayi. Bugun konuscam beklemek istemiyorum cunki ztaen 27 yasinda liseli degilizki 3-4 sene konusalim
En İyi Cevaplar
Evlilik amacına bak ya.
Abicim bak hata yapıyorsunuz anne olmak tamam güzel ama evlilik amacınız ne bilim sevgiliniz ile uyumlu, güzel, mutlu bir hayat yaşar ve bunu artık yan yana bir ömür geçirmek, sürekli birlikte olmak için istersin.
Aksi halde korkarım ki evliliğinden mutluluk alamazsın umarım yanılırım ve mutlu olursun.15 Yorumla
Soran+1 yılYa zaten iyi anlasiyoruz inher turlu, hic bir sekilde gecim sorunumuz olmadi, buyuk kavgalarimiz hic olmadi, mutluyuz seviyoruz huzurluyuz. Oyuzden bukdr eminim onuna evlenebilcegime. Yani tek cocuk istedigim icin degil. Mutlu olmasam ztn o kisiyle evlenip cocuk istemem
Soran+1 yılHayir gercekten ilskimizde hic bi sorun yok cok iyi anlasiyoruz seviyoruzda ama iste 18 yasandada degiliz ki 3-4 sene konusalim. Ben 24 o 27. Hemen simdi olmasa bile bari seneye yapalim felan desinki yani enazindan bende bileyim ne istedigini simdi sadece hayirlisi nasip vs diyip duruyo
Soran+1 yılYa Şu an istemiyosa anlarimda bi gelecekle ilgii dusuncelerini planlarini bile paylasmiyor, bana deseki seneye bu aylarda felan Nisan yapalim yavas yavas aileler tanissin gibi seyler dese beklerim sonucta bende simdi nisanlanlim demiyorum. Off ne yapma lazim
Gizli Üye(25-29)+1 yılValla söyle son sözünü ya bir adım atalım ya seni bırakırım de ve hiç yüz verme net ol adil yıldırım diye bi danışman var orada bile bu şekilde bir erkeği dize gitirmiş kızın biri
127 Yorumla
Soran+1 yılOnunla konuscam isten donmesini bekliyorum. Zaten cocuk degiliz 3-4 sene onun keyifini bekliyeme benimde hayallerim var
Cevap sahibi+1 yılEe yani oluyorsa olsun olmuyorsa herkes yoluna
Soran+1 yılAslinda evlenmek iTedigini soyluyor kendiside ama iste ben bi adim atalaim konuyu nisana getirince insallah hayirlisi nasip askim diyip gecistiriyo. Sonra ben kizincada aski Şu an icin bisey diyemem bilmiorum diyor. Muhtemelen bugunde aynisni dicek
Cevap sahibi+1 yılO zaman bilince görüşürüz de ve başka hiç bişe yazma senin belirsizliklerinle ömğr çürütemem der
Cevap sahibi+1 yılDe söyle
Soran+1 yılResti cekmemm lazim farkindayim altdan aldikca bi adim gelmicek
Cevap sahibi+1 yılBuna rağmen bir adım atmıyorsa seni sevmiyordur nett ya da ciddi düşünmüyor
Soran+1 yılNe olcaksa olsun artik sikildim bu durumdan koca insanlariz 18 degilizki 3-4 sene sevgili kalalim kendisi 27 yasinda daha neyi beklio cokta guzel anlasioz seviyoruz maddi acidanda sikintisi yok
Cevap sahibi+1 yılKeyfi istemiyordur ya da ailesi istemiyordur bazı aileler öyle kendi istedikleri kızı alırlar
Soran+1 yılAnnesi beni biliyor. Annesi gil tessetturlu ve boyle seylere dikkat ederler. Benimde basim acik tesetuurlu degilim ama giyimime dikkat ederim acik giyinmem. Ona sormustum ailen sorun edermi diye. Oda dedi ben karar veririm ailemde saygi duyarw yani annesiyle ilgili degil ama bu beyefnedi biraz agirdan alio bu isi
Soran+1 yılErken oldugunu dusunuyo bence acik acik soylemesede bi iki sene gecsin istiyo diye dusunuyorum
Cevap sahibi+1 yılO işler öyle olmuyor ya bende birisi vardı hayatımda bana kalçan görünmediği sürece herşeyi giyebilirsin dedi ailesi asla kapanmazsa asla gelin olarak almayı dedi bana kapan beni istiyorsn gibi şeyler söyledi ki ölüyordu bana
Cevap sahibi+1 yılKoy tepkini ben çocuk değilim o kadar beklemek istemiyorum nişan yapıcaksan yapalım yoksa herkes yoluna de
Soran+1 yılAma erkek arkadsim kendi tesetturlu birini istemiyorum demisti yani simdi bana gelip kapan derse kizarim hem istemedigini soyledi annesi yuzundende kapatmaz herhalde
Cevap sahibi+1 yılBazıları çok cins gerçekten sana böyle ailesine başka bazıları aileyi tutmuyor gibi gözüküyor iş ciddiye bininde 360 derece dönüyor
Soran+1 yılMaaalesef oyleleri cok benimkide zaten cok anneci yani yarin birgun donerse sasirmam
Cevap sahibi+1 yılNaptın canım konuştun mu
Soran+1 yılKonustum. Ben artik bi adim atmak istiyorum iliskimizde, yeterince birbirimi taniyoruz yasimizda geldi dedim. Neyi bekliyoruz hala anlamis degilim dedim. Acik acik soyledim yani benim genc yasta anne olma hayallerim var dedim. Konu nisana gelince surekli insallah nasip diyip gecistiriyosun dedim. Bana biraz net olmasini istedim enazindan bi tarih ver dedim yani deki yazdan sonra veya yilbasinda nisanlaniriz felan de dedim. Ayni sekilde dusunmuyosak birlikte olmamizin anlami yok dedim. Ve onunla 2-3 sene sevgili kamak istemedigimi ve Şu an bu konuyu konussup halletmezsek yoluma bakcagimi dedim. Okadar sey yazdim bana sadece “nisanlanalim askim yazin veya yazdan sonra eylul ekim gibi” dedi
Soran+1 yılYine kizdim tabi okdr sey yazdim sanki silah zoruyla nisanlandiriyorum seni dedim. Nisanlanmak zorunda degilsin dedim istemiosan. Oda ben seninle evlenmek istiyorum dedi senden cocugum olmasini istiyorum dedi, nisani yapariz sonra yavas yavas dugun hazirliklarina baslariz dedi. Onumuzdeki yaza evleniriz dedi. Şu an nasil dusunme gerek bilmiyorum yaaa mutluyum ama boyle yorla yapiomus gibide hissediorum
Soran+1 yılOnumuzdeki yaz derken bu yaz degilde bundan sonraki 2023
Cevap sahibi+1 yılBence biraz mesafe koy arana bişelere adım atmak zorunda aileler tanışır evlenme teklifi olur bende şu an sözlüyüm evlenme teklifi etti bu yıl sonu nişan olacak ama adımız belli aileler tanıştı bişeler başladı yani
Cevap sahibi+1 yılOrtak arkadaşınız vs varsa çıtlatsın nişanı yaza diyonuz da evlenem teklifi et aileler tanışsın vs de
Cevap sahibi+1 yılHiç inanmıyorum ben laflara sende inanma
Cevap sahibi+1 yılİcraat lazım laf değil
Cevap sahibi+1 yılDur sorunu beğeneyim istek at ordan
Soran+1 yılKesinlikle, onu gozlemlicem bu surecte. Yani annesi beni biliyor bakalim annesiyle konuscakmi bu durumu. O konustukdan sonra bende annemlere soylicem.
Cevap sahibi+1 yıl1 sene diyorsun bide 1 senedir tanıyosunuz artık ne bekliyor yani ben ailesine yorarım bu işi ki sevgilinde annecikmiş allah yardım etsin valla
+1 yılBelki maddi olarak hazır değildir bir yil oldu iyi de anlasiyoruz seviyoruz birbirimizi bende herkes gibi mutlu bir yuvam olsun istiyorum neyi bekliyoruz bir sorun mu var diye sor
27 Yorumla
Soran+1 yılMaddi acidan hic sorunumuz yok o polis ben euro bazli kazaniyorum, cokta iyi anlasiyoruz, buyuk kavgalarimiz hic olmadi mutluyuzda. Ona nisandan bahsedince hep insallah askim nasip hayirlisi askim diyor pek ustelemiyor. Busefer benimde canim sikiliyo konusasim gelmiyo sanki zorla ben istiyomusum gibi
- +1 yıl
İsteyen tarafın sen olmasında bir sakınca yok ilk adımı erkek atacak diye bir kuralda yok bu konuşmadan hiç rahatsız olma sen haklısın evlilik delisi gibi düşünüyor mu diye de kendini yeme bende benzer durumu yaşadım eşimle 1 yılı doldurduktan sonra adını koyalım artık demiştim oda 1 yıl daha bekleyelim demişti tamam o zaman nişanlı bekleriz bir çekincen mi var demiştim maddiyata bağlamıştı herseyi beraber yaptık evlendik bu durumdan rahatsız olduğunu belirt
Soran+1 yılBugun bi kez daha konussam acaba. Sorun suki benimki nisana bile nasip hayrlisi diyor daha evlenmekten bahsetmedim bile😂 kafayi yicem. Ama dedgin gibi bugun tekrar cddi bi sekilde konuscam bence
- +1 yıl
Hayırlısı diyosun da hayırlısıyla ne zaman diyeceksin ben ne güzel planlar yapıyorum ikimiz için hiç yardımcı olmuyorsun ben kendi kendime mi gelin güvey olayım de
Soran+1 yılAynen oyle dicem hatta kopyala yapistir yapcam o derece. Ne olcaksada olsun kizcagini biliorum ama umrumda degil 18 yasinda degiliz sonucta eger henuz dusunmuyosada yoluna baksin bana gecerli bis ebep sunmadigi surece neden bekliyim onun keyfini
- +1 yıl
Bence de bu konuşmadan sonra hiçbir sorun yokken erteliyorsa devam ettirmenin bir anlamı yok umarım hersey istediğin gibi olur
Soran+1 yılCok haklisin yani sebepsiz yere nekdr beklicemki.. tesekkur ederim yorumun icin. Amin insAllah hepimiz icin♥️
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
7
Cevap
16Cevap
Gizli Üye(25-29)+1 yılBunu kendisiyle 1 kez hem ciddi bir şekilde hem yumuşaklığını ve sevgini katarak paylaş istekli ve ciddi olduğunu bilsin. Onu hayatının daha da yakıninda aynı çatı altında olmasini istediğini icinden gelen söxlerle paylaş. Anlayacaktır udiye dusunuyorun cunku seviyorsunuz birbirinizi
26 Yorumla
Soran+1 yılBirbirimi seviyoruz gercekten sevgisinden hic suphem yok. Şu an konuyu evlilige getirince nasip askim, evlencez askim diyip biraz konuyu kapatiyor sanki. Yani pek orali olmak istemiyor gibi. Ha ciddi oldugunuda biliyorum ama sanki boyle 3-4 senemiz var kafasinda gibi ama biz 18 yasinda degilizki 3-4 sene sevgili kalalim
Cevap sahibi+1 yılEvet ikinizin de şu an önünde bir engel yok. Umarım da hiç olmaz. Konuşarak anlaşmaktan başka bir fikir gelmiyor aklıma maalesef. Sırf bu yüzden terk edildiğim için benimde acım taze. Umarım en fazla 1 2 sene evlenirsiniz. Annesiyle konuşsan araniz iyiyse tanistirdiysa falan o oğlunun aklina girebilir
Soran+1 yılInsallah canim. Nisanlanmak istedigin icinmi terk edildin?☹️ Annesi beni biliyor ama oyle cok konusmuslugumuz yok ve ben onunla konusursam erkek arkadasim kizar yani neden bu konulari benimle degilde annemle konusuyosun diye. surekli evlilikten bahsetmek istemiyorum sanki tek ben istiomusum zorla gibi. Zaten yeterince bahsettim her seferinde kisa kesti. Buyuzden ayrilmakta istemiyorum
Cevap sahibi+1 yılYok aslinda annesiyle normal konuşsan seni tanisa beğense kendisi teklif eder sende utanirsın istersin falan hemen hızlandirir. Benim sevdiğimle aramda 5 yaş vardı. O atandiginda ben üniversite sinavina yeni hazırlaniyordum. Aradan 3 yil geçti birlikteydik. O düxenini falan oturttu gelelim isteuelim falan dedi ama benim okulum anca bitti atanmam lazimdi. Bende bekleyelim ailem izin vermez mesleğimi almam lazim diyordum atanmami bekliyorduk. Beklemekte zorlaniyordu çok istiyordu evlenmemizi benim biraz korkularim vardi evlenmekle ilgili ama elbet olucaktik yani hissettiriyordum. Ailemden dolayi umutsuzluğa dusmus bunu bana zaman zaman söylese de bu kdr ciddiye aldigini dusunmezdim. Son zamanlarda aramiz da bozuk olunca başka birini sevmeye ve evlenmeye karar vermiş yani beni aldattı. Canim yaniyor acım çok taze
Soran+1 yılYaaa kuzummm kiyamam cok uzuldumm 😢 niye boyle bisey yaptiki sonucta sen enazindan bi sebep sunmusun atanmadan sonra istedigini yani hic istemiorum ya da gecistirmemisin bile. Gercekten cok uzuldum ya insAllah Allah karsina cok daha iyilerini cikarir hic uzulme herseyde vardir bi hayir 😇
Cevap sahibi+1 yılUmarım. Siz de mutlu olursunuz kiymet bilirsiniz inşallah
Gizli Üye(18-24)+1 yılAbla kendisiyle oturup konussaniz ya bunu, cekindiginizi sanmiyorum herhalde bu konu icin. Yani konus iste hani boyle boyle, ne bilim aileler tanismiyorsa bahsetmediyseniz daha, artik ailelerimize soyleyelim diyorum falan diyebilirsiniz. Biliyorlarsa, o zaman tanistirmaya falan...
115 Yorumla
Soran+1 yılCok dedim cok actim bunun konusunu ama o hep insallah, nasip hayirlisi askim diyip cok ustelemiyor. hic bi sekilde bi engelimizde yok yani ne maddi acidan nede baska bi konu. Cokta iyi anlasiyoruz. Acaba evlenmek istemiyormu diye dusundum ama bana mesela askim evlendigimizde surlari burlari gezelim diyor sonra ben bu konuyu acinca (Nisan konusunu) ustelemiyor yani evlenmek istio ama hic bi adim atmiyor. Annesi beni bilior ama konsumuyoruz sadece varligimdan haberi var. Ben aileme soylemedim cunki yani nzmn nisanlanmak istedigini bile bilmiyor babamda hos karsilamaz 3-4 sene sevgili kalmami yani madem seviosnuz adi koyulsun ister
Cevap sahibi+1 yılO zaman bence siz ailenize soyleyin babaniz da onu arayip durumu anlatsin boyle boyle artik olsun bu is diye yoksa sevgilin pek orali degil gibi ya da yavastan aliyor bilmiyom artik kafasindan neler geciyor durumu mu yok (birikmis para) vs…
Soran+1 yılYa zorla nisanlandormak istemiyorum sanki tek ben istiyomusum gibi. Ikimiz istiyelim oyle ailelerimize anlatalim istiyorum. Maddi acidan sorunu yok. Sadece agirdan aliyo bence dedigin gibi ama 18degiliz 3-4 sene sevgilimi kalcaz ben ozman kadar bi cocuk dogururum😂
Cevap sahibi+1 yılOrasi elbet, bende ayni fikirdeyim ama mesele daha cok onun olaya uyanmasi icin. Ya da siz ciddi bir sekilde artik sikildim hani ben istiyorum dedikleri surekli ayni seyi soyluyorsun hic degisen bir sey yok ki falan deseniz ne bilim o da belki hareketlenir artik. Sizde ne cok cocuk istiyormussunuz oyle uc bes bebisler hemencecik😂😂😂
Soran+1 yılYa ben bide karisyim boyle sevgilik olaylarinin cok uzun surmesine, bence en guzeli tanisip nisanlanip evlencen yani 4-5 sene sevgili kalmak yasinda gelmisken iyi degil bence. Hahah yok cok cocuk istemiomda cocugm 18-20 yaslarindayken bende genc oliyim anladinmi ona arkadas gibi oliyim istiyorum 😂
Cevap sahibi+1 yılAynen bende oyle isterim sevgili olaylari ne bilim hem uzunca oyle helalin olmayan biriyle beraber olmak, sonucta bulusma vs olacak illa bulusacan bir seyler yapacaksiniz beraber hani en azindan esin olsa helalin olsa daha rahat hareket edersiniz ne bilim el ele olsun kol kola girmeler kimse gormesin korkusu vs hani yanlis bir durum olayi kalkmis olur hem ortadan.
hahaha bende dusundum, diyom boyle ilk iki uc sene cocuksuz yasayip daha sonra cocuk yapsak daha guzel olur cunku daha cocuk yokken ilk senelerini bas basa yeni evlenmissiniz esinle beraber tatil vs daha guzel daha rahat olur cocuksuz ama hani olur da gec evlenirsem boyle 30 gibi falan o zaman mecbur direkt evliligin ilk senesinde ise dokulurum baba olmak icin neyi beklicem cunku bende siz gibi dusunuyom hani dusunsenize ben 40 oldugumda en buyuk cocugum sadece 10 yasinda olacak, cok ya o yas bence kfdgkdf hani cocugumla genc olayim beraber top olsun park olsun falan vucudum yipransin olsun istemiyom 40 sonucta artik sonrasi zaten cokus oluyor hahaha. Ben 3 isterim en ideali bence ne fazla ne az😂
Soran+1 yılSen benim erkek versiyonum olabilirmisin acaba 😂 kesinlikle her dedigine katiliyorum. Bu gizli gilzi bulusmak sonra el ele tutmak ama bi yandan icinin rahat etmemesi, pek hosuma gitmiyo. Oyuzden cok uzatmican baktin seviyon guzel anlasiosunuz ciddide dusunuyosunuz ozman evlencen. Cocuk konusundada, cocuklarimla doya doya vakit gecirmek isterim ve bu dedigin gibi gencken daha kolay yas aldikca ayni enerjide kalmiosun maalesef. Bende seneye evlensem beya iki sene sonra bi sene cocuk istemem dedigin gibi rahatca esinle gezebilirsin. Buarda bende kesinlikle 3 isterimm😅
Cevap sahibi+1 yılOldum bile sanki hahahaha😂ama tabi esin olacak kisin kac tane istiyor o da onemli ya valla simdi der 1 tane, o ne len oyle git cocuk sahiblen o zaman😂😂aynen iste bende ondan dedim vucut falan yoruluyor cokuyor vs istemeyebilir falan. Ya ben cok dusunceliyim anlayisliyim ama bakalim degerimi kiymetimi bilebilecek bir kiz cikacak mi, gene ovdum kendimi ama dogru ya😂😂baksana ne guzel dusunuyoz dimi on numara bes yildiz her seyi yerine yasina gore neyin ne olmasi daha iyi uygun olur falan🤣🤣
Soran+1 yılHahahah vallah iki cocuk istedgini demisti bende uc istiyorum dedigimde ucte olur demisti allahtan o konuda yine rahatim ama bence cocuk icinde biraz israr etcem gibi yani onuda bi iki uc seneye ertelicek gibi konusmasindan anladim bunu. Yani anliyacagik Şu an nisana israr ettigim gibi, evlenince cocuk icin bide israr etcem 😢
Soran+1 yılInsallah rabbim karsina en iyilerini cikarir !😇
Cevap sahibi+1 yılHahaha benim arkadasca konustugum biri var o da hani ben he desem direkt seye gidecek durumumuz ama ne bilim kendisi biraz zor biri oldugu icin anlasma acisindan falan, bide bu burc murc islerine de cok duskun iste kendisi koc burcu neymis koc baskili olur sert olur vs artik ne ise iste (pek anladigim konu degil) hani kendisi bile belki oyle olmasa bile sanki burcuna gore yasamaya calisiyor gibi bi durum var ortada ya da gercekten boyle cozemedim bende😂ama iste anlasma konusunda sikinti cektigimiz icin bazen ben ne bilim ne kadar da gayet guzel kiz olsa pek sey yaklasamiyom konuya. Iste birbirimize videolar falan atariz, ne bilim ciftler olsun cocuk sahibi olan ciftler boyle bebisleri olan vs, sohbet sirasinda da konusuruz bunlari ne kadar arkadas olsak bile😂bende anlatmistim iste ben uc isterim nedense falan tam sayisi ne az ne cok diye o da ben iki isterim dedi ama uc de olabilir belki artik o zaman dusunulur gibisinden konusmustu da😂😂ordan aklima geldi iste hani olurda bununla oldu evlendik falan acaba ne olur iki mi uc mu😂😂siz gene iyisiniz😂 ama kendisi de sever mi iste o da onemli ben bebisleri severim mincir mincir pamuk gibiler😍🙈😂
Cevap sahibi+1 yılAmin cok Sagol inshallah🙏inshallah sizin durumunuz da netlesir bir an once🤲😇
Soran+1 yılNeyse ucuncuye ikna edemezsek yine konusur birbirimizden taktik aliriz ozman hahaha😂😂 aynen ya 3 ideal bence ne fazla ne az dedigin gibi. Cocuklar sevilmezmi ya dunyanin en guzel seyi bide dusunsene sevdigin adamin kopyasini doguruyosun boyle junior versionunu 🥺 gerce sen doguramicanda karinin kopyasi oldugunu dusunsene cok tatlis olmazmiii😅 dunyanin en guzel seyleri bence bebekler 😇😇😇
Cevap sahibi+1 yılAynen taktik onemli tabi😂dimi cocuklar cok tatli evin nesesi sabaha kadar sev dur nur topu nur😍😂evet boyle kendime benzeyen bebislerim olmasi benden cikan benim yaptigim bebisler bana benzeyen falan gururlanirim bende yaptim diye😂😂
Soran+1 yılKesinliklee
+1 yılO zaman konuşacaksın onunla bunları sence ciddi mi düşünüyor
14 Yorumla
Soran+1 yılCiddiyetinden hic suphem yok kendi zaten hep der askim evlenince suraya gidelim tatile felan sonra ben boyle nisana getirince olayi nasip askim hayirlisi askimd iyip ustelemiyor kisa kesiyor
- +1 yıl
Hım bilemem konuş bence ciddiyse kabul eder zaten
Soran+1 yılKonusucam bugun isten gelmesi bekliyorum direk soylicam sonrada yol alcam yani 3-4 sene bekliyemem eger gecerli bi sebibi yoksa. 18 segilizki adam 27 yasinda 3-4 sevgilimi kalcaz yani
- +1 yıl
Haklısın
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende İzmir'den İstanbul'a gittim kız için. Kızla evlenmek istiyorum kız konuyu değiştiriyo ya da susuyor. En sonunda yol verdim kendisine. Bu işler böyle ciddi değilsen zamanımıda alma...
110 Yorumla
Soran+1 yılIliskinin basindan beri belli ettim yani kesinlikle ciddi bi iliski istedigimi, oda bana aynisini dedi. Şu an konuyu evlilige getirince nasip askim, evlencez askim diyip biraz konuyu kapatiyor sanki. Ne yapcam bilmiorum. Ayrilmakta istemiorum seviyorum cunki
Cevap sahibi+1 yılCinsel birliktelik oldu mu?
Soran+1 yılHayir oyle seylerimiz yok
Cevap sahibi+1 yılO zaman iyi. Bir umuttur yaşamak.
Soran+1 yılO oyle seylere dikkat ediyor ikimizinde daha once birsuru sevgililieri olmadi yani oyle laylaylom yasamadik. Ciddiyetinden hic suphem yok. Ama daha nkdr beklemem lazim ne yapmam lazim bilmiorum. Bi gelecege dayir dusuncesini veya planlarindan bahsetmiyor yani hemen simdi nisanlanalim demiorum ama enazindan seneye ramazandan once vs Nisan yapalim dese sorun yok
Cevap sahibi+1 yılBunu ciddi ciddi konuşman ve noktalaman lazım.
Soran+1 yılHer konustugumda iste ustelemiyor tamam askim nasip, hayirlisi, bende istiyorum ama olur birgun gibi gibi seyler dio iyice canimi * morelim bozuluyo dahada bisey diyesim gelmiyo sanki zorla tek ben istiomusum gibi. Bu yuzden ayrilsammi bilemiyorum istemiorum ayrilmak ama onun keyfini beklemekte istemiyorum
Cevap sahibi+1 yılBu gerçekten önemli mesele. Bunu noktalaman lazım.
Soran+1 yılKesinlikle oyle cocuk degiliz sonucta onun keyifinide beklemek istemiyorum eger gecerli bi sevebi yoksa
Cevap sahibi+1 yılElbette arkadaşım. .
+1 yılCiddi düşünmüyor ya da erken olduğunu düşünüyor belkide
119 Yorumla
Soran+1 yılIliskinin basindan beri belli ettim yani kesinlikle ciddi bi iliski istedigimi, oda bana aynisini dedi. Şu an konuyu evlilige getirince nasip askim, evlencez askim diyip biraz konuyu kapatiyor sanki ve erken oldugunuda cok dusunmuyorumki sonucta ben 24 o 27 yani 18 degilizki 4-5 sene konusalim haksizmiyim
- +1 yıl
Çocuğun maddi durumu nasıl peki
Soran+1 yılPolis kendisi maasi iyi bende ayni sekilde euro bazli kazaniyorum yani maddiyat acisindan gercekten hic sorunumuz yok. Cokta iyi anlasiyoruz
- +1 yıl
Sorun ne acaba şu an ben bile merak ettim
Soran+1 yılAah bi bilsem. Ciddi dusunmuyormu acaba diye dusundum ama kendisini cok iyi taniyorum daha oncede hic laylaylom iliskileri olmadi. Cok duzgun efendi isinde gucunde insan kimseye bi zarari yok, hatta tam aksina cok iyi niyetlidirde yardim sever vs. Ama bu konuda ne yapcagimi gercekten bilmiyorum
- +1 yıl
Bu konuyu ona ne zaman açtın en son
Soran+1 yılEnson gecen hafta konustum sonra baktim hic orali olmuyor benimde morelim bozuluyor bidaha da bisey demedim cunki ben uzuluyorum
- +1 yıl
Yaa üzüldüm valla bak ama sen yinede arada hatırlat kafasına kazınsın
Soran+1 yılBuseferde cok israrliyim diye kizyo surekli ayni konulari acinca. Yani ayrilmak istemiorum ama onun keyfinide nkdr beklicemki
- +1 yıl
Ya şimdi sabırlı ol bekle biraz elbet olur diyicem belki de boşuna beklemiş olursun bekleme ayrıl diyicem oda olmaz bende ne diyeceğimi bilemedim
Soran+1 yılIste iki ucu boklu deynek dedikleri bu olsa gerek😂 bugun yine ciddi bi sekilde konussam galiba. Ve busefer gecistirmesine musade etmicem biraz ustelicem enfazla kavag ederiz herhalde
- +1 yıl
Dertleşecek olursan haber ver buralardayım ben bencede üstele ne olacaksa olsun
Soran+1 yılEvet cocuk degiliz sonucta 3-4 sene sonra dersede okdr bekliyemem kusura bakmasin. Hayir evlenme merakimin oldugundan degil ama bi gecerli sebebi olmali insanin. Ne bileyim skre gitcem, maddi durumum iyi degil, okuyorum vs vs bunlari anlarim ve gerekirse 10yil beklerim ama hic bi engel yokken beni boyle bekletmesini istemiyorum
- +1 yıl
Bencede sana mantıklı bir sebep sunması gerekiyor bence o ilişkiden bişey çıkmaz 🤭🙈😂
Soran+1 yılIste bi sebebide yokki vallah olsa yemin ediom 10yil bile beklerim ama yok. Oyle deme yaaa olsun ☹️
- +1 yıl
Ne diyim ben sana şimdi bekle desem sana yazık bekleme desem ikinize yazık
- +1 yıl
Teşekkür ederim 😌
Soran+1 yılUyandinda beyefendiye bi konusimmm sonra ne olcaksa olsun. Tesekkur ederim buarda yorulun icin😇
- +1 yıl
Ne demek her zaman yardımcı olmaya çalışırım takip edersen ulaşabilirsin 🙏 bu arada başarılar diliyorum inşallah sorun çıkmadan anlayış gösterir 😅
+1 yılBeyefendi durumun ciddiyetinin farkında değil anlaşılan
14 Yorumla
Soran+1 yılIliskinin basindan beri belli ettim yani kesinlikle ciddi bi iliski istedigimi, oda bana aynisini dedi. Şu an konuyu evlilige getirince nasip askim, evlencez askim diyip biraz konuyu kapatiyor sanki. Ne yapcam bilmiorum
- +1 yıl
Tahminimce bekarlık sultanlık ayağına ne kadar sallayabilirsem ne kadar bekar gezebilirsem eğlenebilirsem kafasındadır
- +1 yıl
Aileleriniz biliyor ku
Soran+1 yılOnunkiler biliyor ben benimkilere demedim ama. Demek istemiyorumda adam daha nemzn Nisan yapcagini bilmiyo. babamda 3-4 sene biriyle sevgili oldugumu bilmesini istemem hos karsilamaz zaten. Ama dedigin olabilir bekarlik guzel geliyor olabilir ona off ne yapmam lazim
- Aşk İlişkileri konusunda 503 cevap paylaştı.
+1 yılRest çekme vakti gelmiş gibi tabi sonuçlarına katlanabilecek gücün varsa
18 Yorumla
Soran+1 yılNasil yapmam gerekiyor bunu?
- +1 yıl
Ya evlenirsin ya da herkes kendi yoluna tercihini sunarak
Soran+1 yılEvlenmek istiosa agirdan aliyo yani ona kalsa 3 sene rahat bekler
- +1 yıl
3 sene bekletip evlenmezse nolcak
Soran+1 yılEvet 3 sene gecerli bi sebep sunmadigi surece beklemem zaten
- +1 yıl
Rest diyorum
Soran+1 yılKonusup resti cekcem
- +1 yıl
👍
+1 yılYüz yüze açık ve net konuş adını koyun istemiyorum diyorsa yol ver ama başka sebepler varsa maddi açıdan yardımcı ol bekle
16 Yorumla
Soran+1 yılMaddi acisan ikimizisnda sikintisi yok. Bende onu diyorum bi bana gecerli bi neden sunsa 10yil bile beklerim. Ama hic bi sikirnimiz yok iyi allasiyoruz mutluyuz maddi yonden iyiyiz, cok agirdan alio bu isleri diye dusunuyorum. Drek bu sene Nisan yapalim demedimde her konuyu actifim hayirlisi nasip askim diyip kapatio konuyu. Sonra kizincada Şu an nasil bilim diyo
- +1 yıl
Bu çok kötü hiç bir şey anlayamadım çünkü
Soran+1 yılYani bende anlamiyorum. Yasida oldukca musait yani 27 yasinda cocuk gelizki 3-4 sene sevgilimi kalcaz demi
- +1 yıl
Ooo yaş gelmiş ama ne bilim gay falan mı acaba eğer istemiyorsa bitirin sen bu işe noktayı koymalısın kesinlikle. Neyin beklemesi hayırı bayırı bu ki yaşlar tamam 1 sene sevgili kalmışsınız bundan sonraki adım yaklaşık 6 ila 9 ay içinde evlenmek.
Soran+1 yılYa bende oyle dusunuyorum 18 degilizki 3-4 sene konusalim. Ben seneye Nisan yapip iki sene sonra evlenmeyede raziyim vallah onu bile demiyor neyi bekliyo anlamadim en sonunda dedigin gibi olcak yol alcam
- +1 yıl
Özele gelirmisin eğer senin için sakıncası yoksa
Evlendikten sonra ilk 3 5 yıl çocuk yapma adamı yatakta da tanı aynı yastığa başkoyunca birşeyler değişiyor genelde
03 Yorumla- +1 yıl
Neden böyle dediniz değişen şeyler neler
- +1 yıl
ne değişiyor?
Soran+1 yılNe degisiyor
+1 yılBence sevgilin hakkında birdaha düşün doğru kişi mi diye
14 Yorumla
Soran+1 yılGercekten cok iyi bi insan bana karsi cok saygili dusunceli anlayisli ama bu konuda iste niye boyle anlamis degilim. Nisanlanmamak icin hic bir engelimiz yok, evlenmek istedigini biliyorum cunki bana diyo mesela askim evlenince seninle buralari gezelim vs sonra nisana gelince ustelemiyor
- +1 yıl
E sor o zaman de neden böyle yapıyorsun
Kafanda kurcağına açık açık sor
Soran+1 yılBugun konuscam onunla ciddi bi sekilde kesin yine ustelemicek gecistircek beni hep boyle yapio cunki.
- +1 yıl
E o zaman sende de artık bir adı konmalı bu ilişkinin ve ne zaman bu konuyu açsam geçiştiriyorsun
Hayata bakışınız farklı sanki
12 Yorumla
Soran+1 yılOda istio evlenip cocuk sahibi olmak ama sanirim benim kadar hermen degil
+1 yılSevgilinle konuşman lazım dimi dimi smimi
12 Yorumla
Soran+1 yılKonustulda hic orali olmuyo ustelemiyo insanin daha konusasi gelmioki
- +1 yıl
Dene
+1 yılPek istemiyor gibi duruyor
14 Yorumla
Soran+1 yılIstedigini soyluyor bu konuyu acinca ama daha sonra nasip askim hayirlisi askim diyip ustelemiyor. Anlamadim bende
- +1 yıl
Öyle dediği için böyle düşündüm zaten evlilik olayından korkuyor olabilir ya da bir problemi olabilir en iyisi konuşmak
Soran+1 yılSanirim bugun tekrar ciddi bi sekilde konuscam onunla
- +1 yıl
Konuşmak en mantıklısı
Gizli Üye(18-24)+1 yılBizdedebetn erken diyip istemiyorum sevgilim cok istiyor
00 Yorumla
+1 yılSeninle ciddi düşünse kabul ederdi ayrıl bence
11 Yorumla
Soran+1 yılCiddiyetinden hic suphem yok kendi zaten hep der askim evlenince suraya gidelim tatile felan sonra ben boyle nisana getirince olayi nasip askim hayirlisi askimd iyip ustelemiyor kisa kesiyor. Ben biraz agirdan aldigini dusunuyorum
+1 yılAllah sevgiline sabır versin
011 Yorumla
Soran+1 yılNiye beee naptm
- +1 yıl
evlilik meraklısısın
Soran+1 yılNe alaka senin gibi oynas pesinde degilim en azindan abaza
- +1 yıl
o da benim tercihim. saygı duy
Soran+1 yılSen bana duydunmu?
- +1 yıl
evet
Soran+1 yılGorduk naisl duydugunuu
- +1 yıl
Benim de saygım bu kadar
Soran+1 yılSen saygi duyulcak adam degilsin kb hadi yallah
- +1 yıl
Ben adam değilim. Seviyeli konuşalım. pls
Soran+1 yılDegilsin maalesf
ne evlenmesi kızlarla oyalanırız biz
05 Yorumla
Soran+1 yılSenin gibiler evet
Soran+1 yılAnnenle bacinlada eglensinler ozman
Soran+1 yılTamam iste once annen bacinla takilsinlar madem
+1 yılBen seneye Nisan istiyorum de
01 Yorumla
Soran+1 yılDrek nisanlanalim demedim ama nisana getirdim hep konuyu oda hic ustelemedi. Bugun drek soylicemm Nisan olayini
Ayril derim cünkü seni önemsemiyor
02 Yorumla
Soran+1 yılOnemsiyoda agirdan alio bu olayi
Gizli Üye(25-29)+1 yılevlilik aşkı bitirir...
01 Yorumla
Soran+1 yılNeden bitirsin
+1 yılİleri tarih atıyor
11 Yorumla
Soran+1 yılNeden boyle yapio olabilirki? Cok iyi anlasiyoruz hic bi sekilde ne maddi konuda nede farkli bi konuda sorunlarimiz var
+1 yılAyıp
03 Yorumla
Soran+1 yılAyip olan ne
- +1 yıl
Çok erken çocuk
Soran+1 yıl18 yasinda degilizki ama ben 24 yasindayim oda 27 yani 4-5 sene konuscak degiliz ya
Bence seninoyalıyor
00 Yorumla
Devamını Gör(8)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Ben nişanlanmak istiyorum ama sevgilim hiç oralı olmuyor, ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer