Üstünden zaman geçmiş arkadaş olmuşuz flört olmuşuz sevgili olmuşuz daha sonra nişanlı daha sonra evli yani bak üstünden zaman geçmiş değil mi zaman geçmiş gitmiş o zaman flörtmüşüz yani ortada bir ciddiyet yok bir şey yok olabilir bunun için oturup da adamla kavga Edip evliliğimi çıkmaz yola sokacak değilim Ama tabii ki ufak bir acı veririm ıdjjd diş atarım Ama ölecek verecek işlemeler değil acı verecek dişler iz çıkartırım birazcık sonra birkaç gün helaya giderken zorluk çeker acı çeker falan filan ama hıncımı alırım mutlaka bir şekilde kdjdjdj beter olsun dızcı faruk jsjs
net boşarım la daha flörtken aldatan aldatmaya devam da etmiştir ve bunca zaman da bana yalan mı konuşmuş bu ciddi sorumu arkadaş şu aldatmayı normal bişey miş gibi etrafa sunmayın, aldatmanın affı bahanesi sebebi hiç bişeyi olmaz ancak bedeli olur, aldatan insan (insan ağız alışkanlığı) zaten asla sevmemiştir kaldı ki aldatacak kadar ahlaksız, ş3refsiz, halsiyetsiz, ruhu *rospu biri (kadın erkek fark etmeksizin) benim yanımda yörem de yamacımda barınamaz gölgesi gölgemin üstüne düşemez sadece benle değil yakınımın tanıdığı bile birine böyle bişey yapmış olsa ben onu etrafımda gezdirtmem o kişinin de etrafında gezdirmemek için uyarırım.
Sevgiliyken aldattığını evlendikten sonra itiraf ediyorsa işi garantiye almak için böyle bir şey yaptığını düşünüyorum. Çünkü evliyken ayrılığı düşünmek sevgiliyken ayrılmayı düşmekten daha zor bir yuvanın bozulması anlamına geliyor. Özetle çok çok büyük tepkiler vermezdim
Eşim bana evlendikten sonra nişanlıyken başka kızlara baktıyordum demişti, bende sakin kalıp olsun sonucta evli değildik bende eski sevgilim ile yazışmıştım, boşuna vijdan azabı cekiyormuşum şimdi fitiz oh be rahatladım demiştım. Cıldıran o olmuştu. Duygularını kontrol ede bilen her zaman öndedir😇
Flörtken aldatmak olmaz ki flört tanışma aşamasıdır Yani iyi bişey değil ama şunu demek istiyorum flört ettiğimiz kişi başkasıyla bir temas veya yakınlıkta bulunursa aldatmış olmuyor o aşamadayken uygun görmüyorsak flörtü bitiririz tabi ama kalkıp işte aldattı diyemeyiz bir kişiye bağlı kalamayan biriymiş deyip bitiririz
Boşarım hiç üşenmem ben sadık fedakar kalıcam o aldatmış oldu canım ben itiraf etsem böyle bisi kadınız diye namus davasına erkekler hemen boşar döver belki öldürür şiddet sever hepsi çünkü. Bende önce ayağından bıçaklayıp sonra boşarım. Diz altına çok ceza yok. Ben sinirliyim kötülük yapana yalan soleyene aldatana karsiligim feci olur
O da bu durumda s**ar, bende öyle. Minimum düzeyde olan güvenimin kaybolması birçok sıkıntıyı ortaya çıkaracaktır diye tahmin ediyorum. Ancak pek tabi öyle bir olay yaşanana kadar kesinlikle emin olabileceğim bir cevap vermem mümkün değil.
O haltı yediği an anlatsaydı neyse demicem o zamanda bırakırdım. Evliyken haberim olduğunda da anında biterdi. Yıllar geçmiş rezilliğini anlatıyor kandırmış üstelik