Arkadaşlar sevgilimden ayrıldım ve üç gün ağladım artık üzülmüyorum neden?

Sevgilimden ayrıldım ve artık umrumda değil. Unuttum gitti resimleri falan sildim hep. Zaten amacım evlenmek de değildi. Ben evlilik insanı değilim çabuk sıkılıyorum. Kötü birisiyim ama bipolarım ve tek kişiyle evlenmek sıkıcı geliyor. Çılgınlar gibi gezip dolaşmak istiyorum. Özgürüm artık😊 bu normal mi? Değil manik depresifim
Arkadaşlar sevgilimden ayrıldım ve üç gün ağladım artık üzülmüyorum neden?
Cevapla