Sevgilimin hayatına çok karışıyorum, sizce doğru mu yapıyorum?

Arkadaşlar ben sevgilimle 1 yıldır beraberim çokta iyi bi ilişkimiz var. Hayatında 3 tane ev arkadaşı var. 1 tane arkadaşı 10 yıllık diğerleri yeni. O kadar fazla karışıyorum ki çünkü çok iyi niyetli ve hep iyi niyetini kullanmaya calısıyolar. Bende engellemeye calısıyorum. Sürekli bişey istiyolar ( arabası var) beni buraya götür gelirken şunu al, şunu şuraya bırak) gibi istekler. Bende bahane üretmesini söylüyorum. Bana " bana karışma ben iyilik yapıyorum" diyor. Bunların iyilikle bi alakası yok. Sürekli bir şey istiyorlar ve onların isteklerini yapmak iyilik sayılmıyo. İyilik yap ama fedakarlık yapmadan yap. Diyip biraz karışıyorum. " iyilik yapmama bile karışıyorsun" diyo. Valla kafayı yicem ben mi yanlış düşünüyorum?
Sevgilimin hayatına çok karışıyorum, sizce doğru mu yapıyorum?
Cevapla