Hep yakışıklılar sevilecekse ben ne bokuma geldim dünyaya?

Niye böyle ki bu, madem tipsiziz beğenen seven yok, verilmeseydi bize keşke bu duyguları. Geliyorlar sonra nasip kısmet diye zırvalıyorlar. Tamamiyle zırva. Bir de şey var iyi işte zina yapmıyorsun. Sanıyorlar ki bizden kimse hoşlanmayınca zina yapamıyoruz, asıl seven olmayınca zina yapıyor insan, madem evlenemeyeceğim diyip sağda solda parayla hallediyor insan.
Hep yakışıklılar sevilecekse ben ne bokuma geldim dünyaya?
Cevapla