Hep yakışıklı ve uzun boylu insanlar değerli olacaksa ben neden geldim bu dünyaya?

Allah bile onları seviyor demek ki, bizi de sevseydi bize de iyi olan bir şey verirdi, ne boy ne tip ne özel bir yetenek hiçbir şey yok, toplum içinde biz bir hiçiz. Arkadaşımla bir yere gittiğimde hep onla konuşup muhabbet ediyorlar. Bunu hep yaşıyorum. Sanki ben yokmuşum gibi davranıyorlar. Bir de bu arkadaşımın sevgilisi var yine de ona yazıyorlar. Keşke ben de yakışıklı olsaydım, yakışıklılık çok önemli bu devirde. Ergen falan da değilim 28 yaşındayım. Elle tutulur tek bir yanım var o da biraz kafam çalışıyordu iyi bir işim oldu o kadar.
Hep yakışıklı ve uzun boylu insanlar değerli olacaksa ben neden geldim bu dünyaya?
Cevapla