Ne yapmam lazim? Lütfen okuyun ve fikir verin?

Yaklasik olarak 4 ayda sevip taniyip hayatimin merkezi olan birini sevdim herşeyine rağmen her insanin kusuru var onun bi kusursuzluğu kalbiydi çok sevdi hakkini yiyemem ama ayrıldık ailem yuzunden hemde bana yanlışı oldu ama hala cok seviyorum oda seviyo biliyorum biosunda felan hala yüzük tarihimiz duruyor evlenme teklifi etmişti şimdi aradan 1 sene geçti sevmiyorum ama kalp yarasini sarani zor unutuyor her neyse yarin akşam babamin arkadasinin uzaktan akrabasi görücüler gelecek niyetleri de ciddi babamda olur gozuyle bakiyo yeniden sevebilirmi bu kalp? Ona baktığım gibi bakabilirmiyim onunla verilmiş sözlerim nolacak geri don demeyin dönemem yarin gelecekler cocugu tanimiyorum bi fotografini bile görmedim ya son ana kadar gidip de sevemezsem unutamazsam onu :(
Ne yapmam lazim? Lütfen okuyun ve fikir verin?
Cevapla