Ben 22 yaşındayım ve allaha inaniyorum ama o hic bir istedigimj yapmiyor
Benden cok baskalarina veriyor, ha her istedigimi verir de bir seyimi vermez tamam ama hicbisey ya HIC BIR SEY!
Dayanamıyorum artık, okuyayim diyorum okul bitmiyor, çalışayım diyorum param verilmiyor, zaten eziğin tekiyim, 22 yaşındayım annem hala kuyruk gibi peşimde dolanıyor bana emirler veriyor. Kendi ihtiyaçlarmi kendim karşılaşıyorum o kadar çok ozguvensizim ki kimseyle konuşamıyorum doğru düzgün kendim giidip alışveris yapamıyorum mesela hep annemle yapıyorum çünkü ozguvensizim bı ortama girince nasıl davranacağını bile bilmiyorum çok saf biri görünüyorum hekres beni kullaniyor doğru düzgün bir tane arkadaşım yok ortaokulda hep yanlız gezerdim hiç arkadaşım yoktu bile herkesin çevresi var ama ben hep yanlız ve mutsuz Allahtan umudumu kestim evdeki sıkıntılar cok fazla var öldüreyim kendimi diyorum ama zaten bura cehennem gibi, bir de orada cehennemi yaşamayayım diyorum, sonra bakıyorum psikolojim bozuk, sürekli ellerim tiyriyor, diyorum ki bu leş hayatı yaşamak benim neyime öleyim de millet benim gibi bir çöplükten kurtulsun (bu konuda ciddiyim, evet deseniz gidicem) sizce ne yapmalıyım? Lütfen akıl verin
Benden cok baskalarina veriyor, ha her istedigimi verir de bir seyimi vermez tamam ama hicbisey ya HIC BIR SEY!
Dayanamıyorum artık, okuyayim diyorum okul bitmiyor, çalışayım diyorum param verilmiyor, zaten eziğin tekiyim, 22 yaşındayım annem hala kuyruk gibi peşimde dolanıyor bana emirler veriyor. Kendi ihtiyaçlarmi kendim karşılaşıyorum o kadar çok ozguvensizim ki kimseyle konuşamıyorum doğru düzgün kendim giidip alışveris yapamıyorum mesela hep annemle yapıyorum çünkü ozguvensizim bı ortama girince nasıl davranacağını bile bilmiyorum çok saf biri görünüyorum hekres beni kullaniyor doğru düzgün bir tane arkadaşım yok ortaokulda hep yanlız gezerdim hiç arkadaşım yoktu bile herkesin çevresi var ama ben hep yanlız ve mutsuz Allahtan umudumu kestim evdeki sıkıntılar cok fazla var öldüreyim kendimi diyorum ama zaten bura cehennem gibi, bir de orada cehennemi yaşamayayım diyorum, sonra bakıyorum psikolojim bozuk, sürekli ellerim tiyriyor, diyorum ki bu leş hayatı yaşamak benim neyime öleyim de millet benim gibi bir çöplükten kurtulsun (bu konuda ciddiyim, evet deseniz gidicem) sizce ne yapmalıyım? Lütfen akıl verin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer