Sizce ne yapayım? Lütfen akıl verir misiniz?

Ben 22 yaşındayım ve allaha inaniyorum ama o hic bir istedigimj yapmiyor
Benden cok baskalarina veriyor, ha her istedigimi verir de bir seyimi vermez tamam ama hicbisey ya HIC BIR SEY!
Dayanamıyorum artık, okuyayim diyorum okul bitmiyor, çalışayım diyorum param verilmiyor, zaten eziğin tekiyim, 22 yaşındayım annem hala kuyruk gibi peşimde dolanıyor bana emirler veriyor. Kendi ihtiyaçlarmi kendim karşılaşıyorum o kadar çok ozguvensizim ki kimseyle konuşamıyorum doğru düzgün kendim giidip alışveris yapamıyorum mesela hep annemle yapıyorum çünkü ozguvensizim bı ortama girince nasıl davranacağını bile bilmiyorum çok saf biri görünüyorum hekres beni kullaniyor doğru düzgün bir tane arkadaşım yok ortaokulda hep yanlız gezerdim hiç arkadaşım yoktu bile herkesin çevresi var ama ben hep yanlız ve mutsuz Allahtan umudumu kestim evdeki sıkıntılar cok fazla var öldüreyim kendimi diyorum ama zaten bura cehennem gibi, bir de orada cehennemi yaşamayayım diyorum, sonra bakıyorum psikolojim bozuk, sürekli ellerim tiyriyor, diyorum ki bu leş hayatı yaşamak benim neyime öleyim de millet benim gibi bir çöplükten kurtulsun (bu konuda ciddiyim, evet deseniz gidicem) sizce ne yapmalıyım? Lütfen akıl verin
Sizce ne yapayım? Lütfen akıl verir misiniz?
Cevapla