"Sevgilim var ve daha iyisi de olur diye de onu yedekte tutup haberi olmadan herkese de mavi boncuk dağıtıyorum." Sorunun özü bu mu ben yanlış anlamadım yani? Keşke yanlış anlasaymışım da neyse karakterimle taban tabana zıt bir şey için tek yorumum bu düşüncedeki insanlar yüzünden bizi de harcıyorlar bundan dolayı kimseye hakkımı helal etmiyorum.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Talip eksilmeme değil de merak ettiğim için söylemediğim olur. Beni kimlerin isteyebildiğini öğrenmek için söylemeyebilirim. Sevdiğini söylerse de her ne kadar yakışıklı olursa olsun reddederim. Sonuçta yakışıklı diye sevgilimi aldatamam ya da yarı yolda bırakıp başkasıyla olamam.
Hiç öyle şeyler yapmam, tamamen karşımdakinin tavrına bağlıdır. Sahiplenice olmayan flörtöz bir tipse ben de onun anladığı dille devam ederim , yokmuş gibi takılırım
sevgilim yok gibi davranmam ama dışarda o yanımda yok iken tanışmak isteyip asılanlar sevgilim olsa dahi bunu bilemiyorlar zaten belli eden bi detay yok çünkü
Yalnızlık güzel değil insanların kendini kandırmasından başka bir şey değil talip konusuna gelince bu devirde ilişki yaşamak intihar etmektir ilişki yaşamayı sevmeyi hak eden kadın göremiyorum
Yalnızlık güzel değil derken sosyal olalım demedim ben insanlardan uzak bir hayat yaşıyorum ama yalnız değilim evet insanlar her daim sorun bu devirde öyle çünkü menfaat çıkar var merhamet vicdan yok vs.
Yalnızlık her insanın bakış açısına göre değişir size o şekil güzel geliyor o şekil mutlu oluyorsanız ne mutlu size siz öyle devam edin önemli olan sizsiniz yani kendiniz