Olan var olmayan var. Gıcık oluyor musunuz sevgilisi olanlara? Yapıyor musunuz böyle? Sevgilimin olmadığı dönemler mutlu çiftler gördüğüm zaman içim huzurla doluyor. Sevgilim varken de durum aynı. Insanların mutluluğu bana terapi gibi geliyor. Hasetten cok uzağım.
Sevgilisi olanlara gıcık olmaktan ziyade toplum. içinde yapılan abuk sabuk hareketlere sinir oluyorum. ha öpüşmek, sevişmek de gıcık ediyor ama bazıları itiyor, kakıyor birbirini, değişik hareketler falan yapıyor ona daha da gıcık oluyorum. bir de dünyadaki tek sevgili inun sevgilisiymiş gibi sevgi gösterisini abarttıkça abartanlar var. Adam kızla otobüse biniyor, kızı ablukaya almış, üstüne abanmış, kollarıyla falan teması (!) engellemeye çalışıyor. lan mal. Sen olmasan kimse yüzüne bakmayacak zaten kızın. saçma sapan tripler, hâllenmeler.
Hayır kimseye gıcık olmuyorum genelde şöyle oluyor zaten sevgilisi olanlar da bana yazıyor anlamıyorum mesela bir tane adam vardı kaç tane sevgilisini benimle aldattı ben diyordum ki yani bana yazma bak sevgilin varsa bana yazma ben istemiyorum ama yani değişik bir adamdı bilmiyorum en sonunda da zaten sağlam bir sevgili yaptı gitti umarım gelmez artık yeter
Merhaba, Hayır gıcık olmuyorum. Öylesine sevmediğim biriyle sevgili olacağıma yalnız kalmak tercihim oluyor. He şunu diyorum, yanımda o olsaydı ben de sarılsaydım, ellerini tutsaydım, kokusunu alsaydım ama bu kadar oluyor en fazla. Gıcık olmuyorum, hatta mutlu çift görünce ben de mutlu oluyorum.
Mutlu olurum. Sevgilim yoksa bu benim tercihimdir. Kimsenin mutluluğunu kıskanacak yapıda bir insan değilim 😄 Benim varken de hem cinslerim kıskanmasın istiyorum ama bu pek mümkün olmuyor 😄
Yaa cıvık cıvık vıyır vıyır gözümün önünde nispet yapar gibi olanların böyle o kafalarını birbirlerine sürtürüp duman çıkartmak istiyorum. Bide saçma sapan kendi içlerinde değişik triplere kıskançlıklara giriyorlar. Adam bakıyor yandaki kadını kıskandırmak için. Gidicen çatıcan sevgilini kıskandırmak için ne bakıyorsun sevgilisi olan birine lolipop dicen aslında. Bide kıskanç karılar ayhhh onlar ayrı bir illet zaten. Aldatılmayı da hakediyorlar
Sevgilisi olan insanlarla ilisigimi keserim sebebi de gicik olmam kiskanclik degil... sevgilisinin butun gece kotuleyip kufredip sabah barisan kiz arkadaslarimdan gina geldi umutsuz vakalar bitmiyor olaylari da bik bik bik kafa sisiriyorlar
Gıcık değil ama başka şeyler oluyorum. Çift insanları bırak hayvanları gördüğümde bile hüzünleniyorum. Geçen, rızkını başka kedilere kaptıran bir kedi, uzanmakta olan bir kedinin üzerine çıktı, işini gördü. Alttaki kedi gıkını çıkarmadı. Kendi kendime "ulan şu kedi kadar talih yok sende. Kazık kadar oldun halen bakirsin. Bir kadın da gıkını çıkarmadan ihtiyacını görmedi" dedim.
Gıcık oluyorum evet. Evli bi adam olarak iyice gıcık oluyorum. Hatta öyle gıcık oluyorum ki, boşanıp sevgili yapasım var. Yoksa boşanmadan mı sevgili yapsam? Bilemedim.
Gicik olmuyorum. Hatta hosuma gidiyor mutlu ciftleri gormek, illa benimde olacak diye bir sey yok sonucta. Etrafta tatlis ciftlerin olmasi havayi degistiriyor hem 🌼
Arkadaşlar özür dilerim bu huyum için ama ben oluyorum ya yeni bitti benimki bir de o yüzden o da bana karşı böyle olabilirdi diyerek başka güzel ilişkilere özeniyorum