Sosyal bir çevrede (okulda , kursda vs ( ve hastanede staj yaptığım için maske gerektiren yerlerde tüm hala ama şu 2 sene de çekmediğim kalmadı. karşı cins bana maskeyle yoğun ilgi gösteriyor sonra maskemi çıkarınca saçma bir tepkiyle karşılaşiyorum. İlgi göstermediler diye elimden geleni yapıyorum artık tepki vermiyorum ama hep aynı şey başıma geliyor kalbim çok kırıldı. Madem yüzünü görmediniz o zaman böyle birine neden bu kadar sırnaşıyorsunuz
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Sevmek kalpten gelir dış görünüşe bakarak değil aslında onlar maske takıyor sen değil 😉 kendini yıkma bende bedensel engelli olduğum için reddedildim tipim yakışıklı güzelim ama iş sevmeye gelince hemen kaçar gibi beni reddedip gidiyorlar 😔 1 sene bir kızın peşinden koştum bana bir kere evet gel deneyelim demedi 🥺 ama artık bunlara üzülmüyorum kendi hayatımı kurucam kurduktan sonra da kaybettikleri insana bir bakacaklar ki ben neden böyle bir mallık yaptım diyecekler sende kendine inan ve güven
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. İnsan insanı yüzüne bakarak seçer..
İnsanlar maskeliyken seni kendi akıllarındaki yüze benzetip hayal edip düşünüyorlardır, fakat maskeni çıkardığında hayal bitiyor gerçekler başlıyor.
Maskesiz gez , ozaman kim seni beğeniyor kim bakıyor ilgileniyor NET görürsün.
Ne insanların zamanını ÇAL nede kendi zamanını BOŞA HARCA..
Etrafta gözlük takıp gezenlerde var, kime baktığı belli olmasın diye gözlük takıp sonra neden kimse benimle tanışmıyor diyen bu MAL'lara söyleyeceğim = gözlüklerini çıkartmaları ve kime baktıklarını belli etmeleridir. Kime baktığın belli olmazsa baktığın insan senden elektrik alamaz? ne istediğin anlaşılmaz.. MAL MAL işler.. IQ'sü düşük MAL dolu etraf.
Ozaman bende yüzüme maske takayıp gözüme gözlük takayım sonra neden kimse benle muhattap olmuyor neden kims ebakmıyor diyim.. NEDEN ACABA? .. beyin ŞART !15 Yorumla- +1 yıl
@123Rbe
__________ Ayrıca konu sadece maskede değil? karşındaki erkekler tanışmaya çaban var mı? yoksa MAL gibi bekliyor soğuk soğuk davranıyor ilgilenmiyor tanışmak için hiçbir adım atmıyormusun yabani domuz gibi mi davranıyorsun? Bu ülkede erkeklere TVde haberlerde sabahtan akşama kadar sayıp sövüyorlar sapık tacizci katil diyorlar. Düzgün hiçbir erkek artık bakmayana ilgilenmeyene tanışmak için hiçbir çabası olmayana , aşk sevgi pizza gibi önüme hazır gelsin diyene gitmez (!) kadınında tanışmaya çabası yoksa neden gitsin? Kimse istenmediği yerde durmaz , zorla gidip tanışmaz özellikle böyle bu ülkede erkeklere sürekli hakaretler edilen bu zamanda. Aşk sevgi pizza değildir , pizzayı bile sen sipariş edersin ve öyle kapına gelir ama Türkiyede kızlar sipariş etmedikleri hiçbir çaba göstermedikleri aşk sevi , pizza kapısına gelecek diye bekliyorlar.. ne komik? (!) herşeyi erkekten bekliyorlar ama bakan yok, ilgilenen yok, soğuk davranan yabni domuz gibi davranan abuk sabuk hareketler yapan BAKMAYAN tanışmak istediğini belli ETMEYEN ama tanışmak için erkek köpek olup ayağıma gelecek diye bekleyenler kolay kolay istedikleri hedefe ulaşamazlar.. Çağrılmadan zorla gelip tanışan , her kadının üzerine saldıran , utanması sıkılması olmayan , onla bunla yata yata kadın profesörü olmuş "alfa" (hayvanlarda sürü lideri demektir , bizler insanız) denilen saapııklarla tanışabilirler ve aldatılıp kandırılıp terkedilirler. Kendileri çabalamayıp 1adım atmayıp aşkta sevgide hazıra konmaya çalıştıklaır için başlarına gelmeyen belaa kalmaz. Bazı aptaallar kafasıızzlarda "erkek beni cepte görmesin" diye birşeyle ruydurmuş kendi kafasından bunu zırvalıyorlar.. komik? Seni tanımayan bir erkek neden seni cepte zannetsin? ayrıca cepte olmak nedemek? ne piisslik piisslik düşünceler - +1 yıl
@FawkesS98 EVET güneş gözlüklerini kastediyorum.. insanlar onu güneş yokkan bile AT gözlüğü gibi takıyor.. kime baktığı belli olmasın diye.. MAL oldukları için. Sevdiğin hoşlandığın ilgilendiğin bir erkek varsa ona BAKACAKSIN arkadaş ! sende bakacaksın ilgileneceksin.. bakmazsan ilgilnemezsen neden senle dururp dururken ilgilensin o erkek? bu ülkedeni insanların mantığını nalamakta güçülük çekiyorum ben bu forumdaki yazıları okudukça? sevdiğini belli etmez ilgilenmez bakmaz hiçbir adım atmazsan sadece ve sadece = her kadının üztüne saldıran sapııklarla tanışabilirsin (buyüzsüzlere "alfa" da deniliyor, alfa cesur demek DEĞİLDİR ! , hayvanlarda sürü lideri demektir araştırıp öğrenin.. bizler hayfan değiliz insanız.) Hoşlandığın erkeğe bakmıyorsan onun ilgilsini çekmiyorsan hiç 1adım atmıyorsan küfreder gibi bakıyorsan ya da ona hiçbakmıyor onla ilgilenmiyor adam yerine koymuyorsan neden zorla gelip senle tanışsın ki? erkeklere hergün TVde hakaretler ediliyor aşağlanıyorlar sapıık taciizci katill vs vs sayıp sövüp küfrediyorlar.. düzgün hiçbir erkek "seninde" tanışmaya çaban yoksa onu istemiyorsan zorla gelip senle tanışmaz ! benim şimdiye kadar tanıdığım hiçbir erkek arkadaşım zorla gidipte bir kadına tanışmıyor tanışmaz.. neden böyl ebirşey yapsınlar ki? bakmayana ilgilenmeyene çabası olmayana zorla gidersen aynı TVdeki gibi sappıık taaciizci vs vs durumuna düşüyorsun bu insanların gözünde.. bunu sappııklar yapıyor (!) Yalan uydurma senaryo yerli dizilerindeki gibi kadın istemesede "zorla" peşinden koşan zorla kovalayanlar = SAPIIKLARDIR ama nedense bu erkekler güzel bir karaktermiş gibi ve gerçekmiş gibi gösteriliyor sürekli TVlerde ! bu bir YALAN.. kaç defa yazdım ! Düzgün bir erkek zorla peşinden koşmaz , istenmediği yerde durmaz , sen sevmiyorsan ilgileniyorsan bakmıyorsan onu "adam" yerine koymuyorsan zorla gelipte seni zorla sevmez.. gider başkasını bulur.. Bunu sapııklar yapar = "alfa" denilennn itttler
- +1 yıl
Haklısın bende iş atıyom ama oyle diyen kızlar da haklı iki yuz verince gtu kalkan her boku kızdan bekleyen sözde erkeklerde cok kank çevremden goruyorum kız sıcak ılımlı davranıyor pesınden sürünsün kafasında degıl erkek bu sefer sureklı kız mesaj atsın o konu açsın moduna girıyor bu yüzden o tür kızlarda haklı.
+1 yılbunun fiziğinle ilgisi yok bence, muhtemelen gözlerin çok güzel ve yüzünün tamamını görünce o gözlerden ve ses tonundan beklenen mükemmelliği karşılamadığını düşünüyorlar, çünkü görmediğin kısımları hayal edebiliyorsun oysa biraz zaman geçince alışırlar ama asıl merak ettiğim bu tepkiyi ne şekilde veriyorlar, ne söylüyorlar?
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAaa çok şaşırdım çünkü erkekler genelde yüze değil fiziğe bakarlar. Ya da bana hep fizik seven erkekler denk geldi bilmiyorum, sana da yüz beğenenler denk gelmiş olabilir. Maskeliyken ve maskesizken ne diyorlar ne yapıyorlar mesela?
Benim yüzümü genelde beğenirler maşallah ama dişlerimde çapraşıklık var, yani eminim sen de öyle abarttığın gibi kötü değilsindir de bir kusurun vardır. Mesela ben de maskeyi sırf konuşurken dişlerimi kapatıyor diye seviyorum. Bu da benim kusurum işte.01 Yorumla- +1 yıl
Merhaba ben seni öyle de severim ☺️
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
102
Cevap
134Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılDemekki yüzün o kadar da çekici değil
53 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın bencede..
Keşke hiç böyle tepkiler vermeseler de bende kendi kendime gelin güvey olmasam- +1 yıl
Keşke
+1 yılEtrafımda pandemi dönemi boyunca siyah maske ile dolaşan güzel kadınlar gördüm; yalnız onları güzel gösteren maskeleriymiş, çünkü maske düşünce dediğin gibi bir hayal kırıklığı oluyor. Sözlerimi yanlış anlama, söylemek istediğim maske sadece gözlere hitab ettiği için gözlerden etkileniyorsun ve bu güzel gözlerin sahibi kim acaba diye merak ediyorsun. Şimdi dürüst olalım, bir kadına bu gözlerin sahibinin cemalini görebilir miyim, diye sorabilir misin? İnsanlar iki yüzlü, etrafımda bu tür yaklaşımlara maruz kalan çok oldu. Ben güzellikten yana değilim, anlatmak istediğim, insanlar artık güzelliğe önem veriyor ve bu beni çok üzüyor. Birine yardımcı olmak istiyorsun ve masken düştüğü zaman gözlerindeki ifadeyi görünce sanki senden tiksiniyormuş gibi oluyor. Bu tür insanlar ile ilişkimi hemen bitiriyorum. Maske kısaca çok şey kattı hayatımıza, yani maske düştü ve gerçek yüzleri ortaya çıktı. Seni örnek vererek söylemiyorum, onların asıl maskesi maskenin altında saklamış oldukları nefretleri, üzme kendini ve eminim sen çok güzelsin. Saygılar... 🤗🐞
00 Yorumla
+1 yılBaşımdan geçen bir konuşmayı anlatayım. Kalabalık bir ortama girdim, kimse kimseyi tanımıyor. Herkes maskeli. Toplam 7_8 kişi var. Maskeden tipten vs.. konuşurken. Biri dediki;
_ Herkes maskesini çıkarsın, kafamızdaki yüz profili tutuyormu vs.. dedi.
Tek tek çıkardık. Gözleri görüyoruz, maskenin altındaki ağzı burnu hayal ediyoruz. Maskeler çıkınca , herkes birbirine hayretle baktı, bir anda bir sessizlik oldu. Tek tek yorum yaptılar birbirlerine
_Biri dedi diğerine aaa ağzın büyükmüş, diğeri dedi aaa burnun büyükmüşvs... eleştiriler havada uçuştu. Bende korktum , bana inşallah kötü şeyler demezler dedim. Gerçi kendimi beğenirim ama ne bileyim korktum. Sonra bana döndüler dedilerki ;
_Bunun gözler iri renkli güzelde ağzını kocaman hayal ettik. Ne kadar orantılı ağzın burnun var dediler. Yani beni çok beğendiler. Der demez ben fenalaştım. Nazara o zaman daha çok inandım. Gözüm karardı kalkamadım. Maskeyi açmadan önce, birbirlerini beğenenler açınca, buz kestiler, çok ayıp oldu. Yani lafın kısası etrafındaki insanlar böyle dangalak , patavatsızsa bir daha konuşma. Nefatif enerji veren insanlardan uzak dur. Üzülmeye değmez.🙂10 Yorumla
+1 yılOnlarda maskeyle geziyor demek ki. Sen yüzündeki maskeye bakana olursa onu bak. Maskenin ardını, güzel bakan görür. Bunun için kendini üzmene gerek yok. Kalbinde kırılmasın. Elbet doğru insan çıkacaktır karşına.
63 Yorumla- +1 yıl
En güzel yorum
- +1 yıl
Teşekkürler
- +1 yıl
Kadınların duymak istediği pembe hayal şeyleri söyleyerek sadece gerçekleri saptırıyorsun..
Kadınlara maskeli+güneş gözlüklü, yüzü görünmeyen bir erkeği göstersen onlarda sevmezler kim bu der , bir şey hissedemez.. ? Kimse görmediği karşı cinsi sevemez? görmezse sadece kendi aklında hayaleder ama gördüğünde kendi aklındakine uyuyor mu uymuyor mu bunun hesabını yapar uyuyorsa devam , uymuyorsa döner kendi yoluna gider bu kadar basit. Herkesin kendi aklında beğendiği sevdiği benimsediği ilgilendiği ve senuçta istediği bir şekil tarz vs vardır.
burada doğru insan __ yanlış insandan bahsedilmiyor?
DOĞRU insan "maskeli" mi oluyor?
İLGİNÇ bi bakış açısı , tam tersi düz doğru şeffaf saklayacak birşeyi olMAyan dürüst bir insan
"AÇIK ve NET" olur , saklanmaz gizlenmez yüzünüde saklamaz gizlemez.
> > > Gazetelerde haberlerde bile "SUÇLU olanların" yüzünü gözünü kapatırlar bulanıklaştırırlar.
Yukarıya yazdım , bu soruyu soran kız bu durumu sorun ediyorsa , kendisiyle kim ilgileniyor kim bakıyor kim tanışmak istiyor anlamak istiyorsa yapacağı şey basit = maskesini çıkartıp gezsin ne kendisi yorulsun nede başkasını yorsun.
+1 yılYorumlara bakıyorum da ne kadar kaba ve acımasız yorumlar var. Yazık gerçekten.
Kimseyi takma boş ver, istedikleri gibi düşünsünler. Sen ne olursa olsun özgüvenli ol, kendine güven. Onların düşünceleri umurunda olmasın. Onlar sana öyle davranıyorsa sen de mesafeni koru o halde, muhattap bile olma.😌50 Yorumla
+1 yılBir şey diyim mi?
Bana kimse de o kadar çirkin gözükmedi bu güne kadar🤔 herkesin sevilecek beğenilecek illa ki bir tarafı vardır ve hiçbirimiz dört dörtlük değiliz.
İlaveten bizi beğenmeyen insanlara da saygı duymak, olayı kişisel almamak lazım. Kaç kişi hayır dedi daha da kaç kişi hayır diyecek kim bilir? Her bizi beğenmeyenden sonra depresyona mı gireceğiz? Hayat çok kısa🤔40 Yorumla
+1 yılRuh hastasi millet düzgün bir insan yok üzülme
Onlar daha ne istediğini bile bilmeyen ergen hepsi
Kendini çirkin hissetme. Ne çirkinler var ne adamları götürüyor valla
Şimdi burdaki mal erkeklerin "güzel değilsindir" dediklerine bakma
Onlar önce kendi vasıfsızlıklarını görsünler bi sonra güzel kadın istesinler
Tek baktıkları şeyi makyajlı surat40 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılMaske gözlerdeki detayı ortaya çıkarıyor baya Maske sayesinde bütün kadınlar muhteşem ötesi maskeyi çıkarınca büyü bozuluyor, sanırım gözlerin güzel ama dudak ve burun işi bozuyorsa ondandır.
Çok sallama derim dış görünüş için değer verecekler ise hiç vermesinler.
Yok benim için önemli diyorsan kolayı var buruna dudaklara bir operasyon işlem tamam40 Yorumla Bu sorunun cevabı sende bence. Yani gözlerin renklidir. Fit bir vücudun vardır. Dıştan bakan öff kıza bak be diyodur. Maskenin altında ne var. Yani sakal mı var. Büyük bir et beni mi var. Dişlerin mi çarpık. kocaman bir yara mı var. Doğum lekesi mi var. Yani demem o ki. İnsanlar güzelliğine bakıyor. Kusur görürlersede uzaklaşıyor. O kusur da maskenin altında gizli. Benim düşüncem bu
31 Yorumla- +1 yıl
aynen öyle ben de böyle düşünüyorum
Yorumlara bakarken gördüm neredeyse birisi evlenme teklifi edecekti demişsin. Gerçekten çok komik. Daha maskesini açamamış birisine önce bu kadar sırnaş sonra maskesini açınca tavır değiştir. Hani güzellik önemli değildi önemli olan sevmekti. Maskesini açınca sevgisi mi gitti. Bence sakin kalmalısın eğer maskeni açmayıp sana evlenme teklifi etseydi ve sen kabul etseydin durum daha kötü çünkü sen seni sadece dış görünüşünden seven birisiyle evlenmiş olacaktın. Senin yüzünü daha görmedim ama büyük ihtimal maskeni açınca ortaya çıkan yüzün beyefendinin kritallerine uymamıştır. İyi günler sakın sinirlenme
11 Yorumla
Soran+1 yılÖnemli olan ilgi göstermesi değil yüzünü görmediği birine bu kadar ilgi göstermesi bana çok acayip geliyor. Bunu maruz kalınca bir insan ancak anlar kötü bir an oluyor kalp kırıcı
+1 yılAnlaşılması çetrefil bir durum. Erkeklerin çoğu merak ve gizem hissi uyandıranların peşinden koşuyor çocuk gibi sanırım. Gözlerin güzelliğini görüp, kalan yüz hatlarını hayal güçlerine göre şekillendiriyor öyle olmadığını görünce de hayal kırıklığı yaşıyor olabilirler. Tümüyle kendi algılama biçimimiz yüzünden. Saçmalık ve mantıksız ama doğru tutarlı bizim için bu olabiliyor.
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılkpssye girdim en önde oturuyorum kapıdan bi çocuk girdi taş 😂 acaba nereye oturur derken yandaki sıraya oturdu ikide bir dönüp dönüp kesiyo o bakmadığında bende ona bakıyorum sürekli 😂 isteyen maskeleri çıkabilir dediler sınav boyu maskemi çıkarmadım beni beğenmez diye dnskskdg çıkışta da topuklayip kaçtım
58 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@AsabiÖküz evet hala içimde yaradır
Cevap sahibi+1 yıl@AsabiÖküz maskeyle daha iyiydi
+1 yılGözlerin ve fiziğin çok güzeldir ama unutma çirkin kadın yok bakimsiz kadın vardır öncelikle senin kendini sevmen gerekiyor ha maskeni indirdginde alaycı bir şekilde gulerlerse çok sert cevap verebilirsin n'oldu komik bı seymi var gibisinden ergen dicekler olabilir ama alakası yok kendini sev ve öyle yapanlara karşı da bir duruşun özgüvenin olsun ne bakımsız kötü kizlar vs gördüm okadar ozguvenlilerki kendilerini çok güzel gören:)
02 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın ama maskeli günlerin bitmesini bekliyorum hiç olmasın sıkıldım artık , kimse sevmicekse de sevmesin ama kalbimde kırılmasın artık ilgilerini görünce sevinemiyorum artık. Birinden de hoşlanmıştım hatta kendime üzüldüm o an keşke güzel olsaydım dedim. İşte bunları yaşamamak için bitsin artık diyorum.
- +1 yıl
Canım bunları yaşamamak senin elinde takma umrursama evet zor ama dediğim gibi sert birtavrin olsun öyle düşünüp diyenlere sana hissettirenlere karşı bak özgüvenli kendini seven sayan bir kadın her zaman bir sıfır öndedir
+1 yılYüzünden daha çok fiziğini beğeniyorlardır bana göre.
33 Yorumla
Soran+1 yılFizikse olay maskeyi çıkarınca öyle saçma sapan tepkiler vermesinler ozaman
- +1 yıl
Bencede
Aslında maskenin olması, ilk olarak gözlerle temas kurmamıza sebep olur ve gözler gerçekten de kalbin aynasıdır.
Ama iş maskeyi çıkarıp konuşmaya geldiğinde yüzümüzün diğer kısımları yani burun ve ağızımız da ortaya çıktığında nedense insanların tavırları çoğu zaman olumsuz oluyor, ya da biz öyle algılıyor olabiliriz.
Sadece
Takmayın kafanıza ;)10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 547 cevap paylaştı.
+1 yılSeni Sürekli meskeyle gören biri maskesiz görünce o kişiye değişik geliyor arkadaşım da aynı şekilde hep onu maske ile görüyordum bir süre sonra maske takmamaya başladı ve bana çok garip geldi bir kaç günde alıştım takma kafana gereksiz bir konu üzülüyorsun farkındayım ama İnanki üzülecek bir konu değil
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 404 cevap paylaştı.
+1 yılGözlerin etkisi burada ortaya çıkıyor..
Özellikle bazı tesettürlü kızların güzel gözükmesi, cazip gelmesinde bu yüzden sanırım. heryerleri kapalı , baş, vücut ve bide üstüne maske.. ama o gözler yok mu o gözler.. ahh, insanın aklını başından alıyor o bakışlar...
Sende de benzer durum var sanırım.. gözlerin çok güzel, fiziğinde güzel olmalı.. ama maske çıkınca yüzün bütün olarak aynı çekicilikte değil demek ki.. burun ve ağız yapısı dişler çok önemli..10 Yorumla
+1 yılİnsanların ne yaptığına aldırma, istediklerini düşünsünler sen sadece hayatını yaşa. Çünkü her insan kendi bünyesinde bir dünyadır ve sen dünyana bu düşüncesiz insanları dahil ederek zamanını boşa harcama. Sendeki güzelliği göremeyenler için derin düşüncelere kapılma ve sadece yaşa...
10 YorumlaNiye buna uzuluyorsun ki demek ki yuzunun alt kisminda crkiciligini bozan bi problem var biriktir parani yaptir fistik gibi gez. muhtemelen saclarin goz yapin kafa yapin durusun guzel. alt tarafta cene yapisi bozuyor olabilir burun da etkiler yaptirirsin bitti gitti
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılİnsanlar neden bu kadar odak noktan olmuş ki?
Ne bk yerlerse yesinler bence onları sallamamalısın. Ne ilgilerini ner yergilerini ne sevgilerini. İnsanlar odaklı bir yaşam seni yorar. Kendin odaklı ol. boş ver gitsin onların her şeyini.
Göreceksin hayat çok daha rahat akacak.00 Yorumla
+1 yılHerkes bunun gerçek olmadığını düşünse de insanlar ilk önce birbirlerinin güzelliklerine bakıyorlar. Masken varken insanlar senin için hayalinde bir surat belirlemiş olabilir. Fakat maskeyi çıkarttığında farklı bir yüz ile karşılaştıkları için hayal kırıklığına uğramış olabilirler. Yani burada senin güzelliğinden ziyade onların hayal kırıklığına uğramış olması durumu var. Kendini üzme. 🙏🏼
00 Yorumla
+1 yılbenimde maskeliyken yuzum bambaska gozukuyor cikarinca herkes oha cok guzelsin diyor yani gozlerim de guzel ama burnum ve dudaklarim gozukmediginde baska biri gibi oluyorum ksjsjsjs seninkinin tam tersi. bence kendinde kusur aramak yerine seni her halinle begenen insanlarla gorus kimse mukemmel degil ve bu yuzden kendini kotu hissetmen psikolojik sen kendine guvenirsen guzel gorursen herkes oyle gorur trust me
01 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 315 cevap paylaştı.
+1 yılNedense maske ile herkes guzel gorunuyor. Kaslar, kirpikler, gozler boyle iri iri masallah diyesi geliyor insanin Maske çıkarıldığı zaman burun ve dudaklar meydana ciktimi yukar ile uyumlu olmuyor bazen
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBirgün benimde başıma geldi
İşyerine gözleri güzel bir kız geldi, onu maskeli gördüm, çok beğendim ve tipini güzel hayal ettim. Öyle güzel bir yüz beklerken maskesini bi açtı, resmen tipsiz. Tamamen hayal kırıklığı. Pişman oldum sonra..
Evet gözler önemli ama tek başına yetersiz. Kız tipsizdi. Sadece maskeyi takınca güzel bişey zannettim, o maskenin altında güzle bir yüz hayal ettim, gözleri güzel diye yüzde hayallerimdeki gibidir dedim ama birde ne göreyim moronsu bir tip 😊02 Yorumla- +1 yıl
Sen çok yakışıklısındır kesin triplere bak habeş maymunu
Cevap sahibi+1 yıl@Yesgirlnoboy sanane kardeşim. Sana kemik atan oldu mu, seni ne ilgilendirir. Tipsiz ve Habeş maymunu değilim, gayet yakışıklıyım, görmeden yargilamak sacma. Yaran var galiba gocünüyon
Maskeyi cikarinca gizem gidiyor kewkbxjejs
Ben de aynısını yaşadım ama sirf ilgiyi kestiler diye kendinden taviz verme
Zaten ertafinda öyle insanlar biriksin istemezsin. Senin için en hayırlısı kimlerse onlar seni bulur zamanla10 Yorumla
+1 yılSadece gözlerin gözükmesi kişiyi çok daha güzel ilgi çekici gösterir arap kızlar bu taktiği yüzyıllardır kullanıyorlar,
00 Yorumla
+1 yılafyon ataköy kanlıca mahallesinde oturan varsa konuşsun hata yaptım önümde oturan güneş gözlüğü takan birine ses kaydedici ile espri suç mu buna mı taciz diyorsunuz daha fazla kızdırmayın dürüst konuşun niye takip ediyorsunuz
01 Yorumla- +1 yıl
afyonlu beyler artık zaman daraldı kanlıca mahallesinde araştırma yapıyorum bakın ne ise meseleniz konuşun yoksa hukuk mücadelesi başlatıyorum
Maske ile gözler ön planda oluyor. Eğer gözlerin güzelse o yüzdendir. Benim de maske takınca gözlerim ön planda oluyor, kendimi maske ile daha güzel hissediyorum 🤣
12 Yorumla
+1 yılMaske takınca göz kısmı ön plana çıkıyor. O da çekici geliyor insana. Ağız kısmı o çekiciliği devam ettiremiyorsa demek ki bu tepkiyi veriyorlar seni görenler.
10 YorumlaSen maske ile maskesizde aynı kızsın senin en çekici yerin bakışların karşıya verdiğin duygu masken varken daha özgüvenlisin büyük ihtimalle ve bakışların ile o çekici duygu karşıya geçiyor maskeyi çıkrdığındada özgüvenin gittiği için o duygu geçmiyor karşıya buda senin elinde her şey gözlerin ve bakışlarını atarkenki duygularında onları seç emin ol kendinden her şey istediğin gibi olacak.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 328 cevap paylaştı.
+1 yılKaşlar gözler herkeste güzel hemen hemen. Yüz hattında en önemli detay burun ağız ve çene yapısı. Maske varken bu benim de dikkatimi çekti. Daha fazla bakışmalar oldu. İnsan altın oranı en fazla olan yüzü arıyor her zaman.
10 Yorumla Ben de maskeyle çirkin olduğumu düşünüyorum hoşlandığın kişinin yanında hemen açmıştım nur cemalimi görsün diye 😂 Sen de aç aman sanki seni beğenmeyen de brad pitt mi a. k sen de onlara aynı tepkiyi vet hatta ya maskeni çıkarınca değişik geldin de nasıl değişik derse de yani işte değişik maskeliyken gibi değil de bırak o düşünsün ne düşündüğünü ve aynı şeyi hissetmek neymiş anlasın
00 YorumlaGeçerlerde restorandayım sürekli gittiğim restran yenı garson kız vardı maskelı idi inanılmsz etkılenmiştım resmen erıdım karşısında derken maske ındı yamuk çene ıncecık dudaklar bırde sivri burun yanı sadece kaş Gözde çekıcı yapıyor ama tek başına işe yaramıyor
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılMaskeli ve maskesiz fotoğraf koysaydin keşke sorun neymiş acaba burun yapın ya da dudak yapında bir problem mi var ki böyle bir durumla karsilasiyorsun anlamak zor
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Bu çoğu insanda böyle, o insanı hep maskeyle görmeye alisiyosunuz o maske düşünce ortaya çıkan insanı genelde şaşırtıyor bu beklentilerle ilgili keşke maskelere değilde kalbe bakabilsek
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 889 cevap paylaştı.
+1 yılMaske kullanırken herkes öyle. Sanırım maskenin kattığı gizem yüzümüzün geri kalanında bir beklenti oluşturuyor. Maske çıkıncaki sonuçta beklediğimizi karşılamıyor.
00 Yorumla
+1 yılBebek misin insanlardan niye ilgi bekliyorsun kimse kimseyi sevmek zorunda değil bir insan çirkin diye de zorbalik yapilmaz ne kadar çok kötüsün ya
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 472 cevap paylaştı.
+1 yılDış güzelliğinden çok karakterin için senin ile ilgilenen insanları bulman gerekli. Bunu sorun etmemelisin bence.
10 Yorumla Herşeye rağmen maske takmak salgın kontrolü için önemli, bazılarının güzelliğini bazılarının çirkinliğini örter
10 YorumlaMaske takınca ilgileniyorlarsa kafana kese kağıdı taksan sana tapacaklar 😁😁😁😁
Fiziğin kadar keşke yüzünde güzel olsaymış keşke 😏10 Yorumla
+1 yılDikkati çeken: bir çok kadın hala maske takıyor. Zannımca gözlerinin güzelliğine güvenenlerle makyaja üşenenler.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılGözlerin üzerinden hayallerinde bir yüz oluşturyorlar. Tabi bu hayali yüz onların istediği bir yüz. Ama sen maskeyi çıkarınca onların hayalindeki yani istediği yüze sahip olmadığını gördüklerinde o tepkiyi veriyorlar.
00 Yorumla
+1 yılDış görünüşe göre sana ilgi gösteren kimselerden uzak durman en doğrusu. Güzellik hem göreceli hemde geçici. Kendi üzmene değmez.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence hiç ilgi çekmek için bi şeyler yapma, inan ki umursamaz davrandığında daha da kıymete biniyorsun, bu hep böyledir. Ama şu maskeyi çıkardığın an uzaklaşmaları kafamı karıştırdı, çirkin misin ki öyle bi tepki veriyolar
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Gizem cazibeyi artırıyor. Ayrıca maske gözleri ön plana çıkarıyor. Hele makyajlıyla o gözler. Hele bir de renkliyse offf… 🤗😎
00 YorumlaBeni yakışıklı bulan çok var Çok şükür maskeli maskesiz de bakıyorlar Ama karakteride iyi olmalı bakımlı falan
02 Yorumla- +1 yıl
Kendini niye övdün şimdi
- +1 yıl
@Eddaanurrrr övmedim insanlardan duydum yalan yok
Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. Vücut herhalde 90-60-90 maske çıkınca farklı oluyor ama olsun sen taş gibi olmaya devam et 👍🤲🙏🏿🙏
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKızlar Bir Adım Öne Demek ki fiziğin ve kişiliğin çekici, yüzün cazibesiz.
00 Yorumla
+1 yılGüzelliğe önem veren insanlara kafa yorarsan ve bunu bukadar gözünde büyütüp bu konuda insanları kafana takarsan yorulursun.
00 Yorumla
+1 yılMaskenin altında güzel birsey var sanmışlar gözler güzelse ondandır maske çıkınca sihir bozulmus anlaşılan
00 Yorumla
+1 yılO nasıl bi mantık🙄🤦♀️ bırak boş ver ya üzülmeye değmez.
01 Yorumla
Soran+1 yılKeşke hiç düşünmesem de işte olmuyor
+1 yılAhahaha :D istemsizce güldüm kusura bakma sitemin çok tatlıydı. Belki de onlar maskeli seviyordur :D
01 Yorumla
Soran+1 yılSalağın önde gideniler zaman kusura bakma
+1 yılçok büyük ihtimalle fiziğini beğeniyorlardır ilk bakışta
02 Yorumla
Soran+1 yıl1.64 falanim zayıfım fiziğim düzgun ama öyle boylu poslu değilim sonuçta
- +1 yıl
fiziğin düzgün olduktan sonra ve boy 1.60 altına inmedikçe erkekler için çok bir sorun olacağını sanmıyorum ben
Sen çirkinsin diye insanları suçlama ve artık maske takma.
01 Yorumla
Soran+1 yılBazen mecburi keşke olmasa bazıları ilk beni maskeli görüyor sonra çıkarmaya korkuyorum
+1 yılBende maskeyle daha güzel hissediyom kendimi ama şöyle alışkın değiller ondan ağız yapısına falan
11 Yorumla
+1 yılDemek ki kaşın gözün çok güzel
Dolu tarafından bakmak lazım :)10 YorumlaAh bu sevgi açlığı
Ne çok can yakıyor
Kaç yaşındasın poncik sen10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılbende arkadaşlar arasında maskeli tanıdıklarımı maskesiz görünce kısa süreli şok geçirdiğim çok oldu sanki maskeli tanıdığım insan ve maskesiz tanıdığım insan farklı gibi
10 Yorumla
+1 yılBurnun önemi...
Burnun yüzüne yakışıyor demek ki10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 593 cevap paylaştı.
+1 yılAy bende de bu korku vardı o yüzden hiçbir yere maskeyle girmiyorum
10 Yorumla - Devamını Gör (176)
Devamını Gör(221)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > İnsanlar maske varken bana ilgi gösteriyor ama maskemi çıkardığımda her şey bitiyor. Neden böyle?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer