1 yıldır felan beraberiz. Evet başlarda böyle değildi zaman geçtikçe değişti ilişkimiz. Ben onunla ilgili bazı konularda güvenim sarsıldığı için baya paranoyaya bağlamıştım, neredesin kime yazıyorsun vs, o da bana karşı öyleydi ama onun güvenini sarsan bir durum olduğunu sanmıyorum. Seviyor ilgileniyor her anlamda birbirimize yetiyoruz.
Ama şu an bir yere gidip gelsek haber veriyoruz, işte iki üç saat ikimiz de yazmazsak birimizden birimiz trip moduna geçiyor niye yazmadın ne işin vardı, akşamları eve geçip yemeğini yiyinca görüntülü arıyor özledim diyerek, gece uykum geldi kapatayım deyince olsun uyu ben seni izleyeyim çok özledim felan diyor kamera açık bırakıp uyuyoruz. Hatta şu an baya alışkanlık haline geldi iftardan sonra açıyoruz sahura birbirimizi uyandırıyoruz sonra sahurdan sonra devam sabah da o beni uyandırıyor hazırlanıyor kapatıyoruz. o işine ben okuluma. Bilmiyorum benim ona güvenmemk sağlamaya uğraşıyor da olabilir çünkü bir ara çok sorguladim ettim (haklı da çıktım kafada kurmalarımda o ayrı konu) mesela eline PC alıp bir şey izliyor ben ona bakiyorsam eğer o anda ekranı dönderip gösteriyor vs.
şu an ayrılmak istemiyorum da ama birkaç ay önceki halimize dönmek istiyorum en azından. Şu görüntülü konuşma işini azaltmak istiyorum çünkü kendimize alan ayıramıyoruz regl sancısı çekiyorum zırt pırt tuvalete giderim ona bile çekiniyorum lwkdkek biraz abartı bir örnek oldu ama (İkimiz de ailemizle yaşıyoruz, haftanın 3-4 günü buluşuruz onun dışında da hep anlattığım gibi görüntülü konuşma veya mesajlaşma, o beraber yaşamayı çok istiyor senin her an yanında olmak istiyorum sensiz yapamıyorum felan der) ne yapayım ben yaa öyle ergen ilişkisine döndü koca koca insanlarız sonuçta
Ama şu an bir yere gidip gelsek haber veriyoruz, işte iki üç saat ikimiz de yazmazsak birimizden birimiz trip moduna geçiyor niye yazmadın ne işin vardı, akşamları eve geçip yemeğini yiyinca görüntülü arıyor özledim diyerek, gece uykum geldi kapatayım deyince olsun uyu ben seni izleyeyim çok özledim felan diyor kamera açık bırakıp uyuyoruz. Hatta şu an baya alışkanlık haline geldi iftardan sonra açıyoruz sahura birbirimizi uyandırıyoruz sonra sahurdan sonra devam sabah da o beni uyandırıyor hazırlanıyor kapatıyoruz. o işine ben okuluma. Bilmiyorum benim ona güvenmemk sağlamaya uğraşıyor da olabilir çünkü bir ara çok sorguladim ettim (haklı da çıktım kafada kurmalarımda o ayrı konu) mesela eline PC alıp bir şey izliyor ben ona bakiyorsam eğer o anda ekranı dönderip gösteriyor vs.
şu an ayrılmak istemiyorum da ama birkaç ay önceki halimize dönmek istiyorum en azından. Şu görüntülü konuşma işini azaltmak istiyorum çünkü kendimize alan ayıramıyoruz regl sancısı çekiyorum zırt pırt tuvalete giderim ona bile çekiniyorum lwkdkek biraz abartı bir örnek oldu ama (İkimiz de ailemizle yaşıyoruz, haftanın 3-4 günü buluşuruz onun dışında da hep anlattığım gibi görüntülü konuşma veya mesajlaşma, o beraber yaşamayı çok istiyor senin her an yanında olmak istiyorum sensiz yapamıyorum felan der) ne yapayım ben yaa öyle ergen ilişkisine döndü koca koca insanlarız sonuçta
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer