Sevgilinizle aranızda olan herşeyin ona gösterdiğiniz sadakat güven ilgi aranızda yaşadığınız herşeyin yani ona verebileceğiniz herşeyin sizin ona verdiğiniz bı sır gibi görmesini istemek,
Dışarıdan kimsenin sizin durumunuzun ne olduğunu bilmemesini istemek kötü bişey mi, çünkü sadece ona göstereceğim ilgiyi sevgiyi bı başkasının beklemesini istemiyorum ne arkadaşım ne de dostumun nede aileden birinin kurucagim hayat o ve ben olmasını istiyorum bu kötü bişey değil diye düşünüyorum ama sözünü aldığım en son kız 2 gün içerisinde arkadaşları ile paylaşmaya başladı ve ben bunu aldatmak sayıp ayrıldım
Dışarıdan kimsenin sizin durumunuzun ne olduğunu bilmemesini istemek kötü bişey mi, çünkü sadece ona göstereceğim ilgiyi sevgiyi bı başkasının beklemesini istemiyorum ne arkadaşım ne de dostumun nede aileden birinin kurucagim hayat o ve ben olmasını istiyorum bu kötü bişey değil diye düşünüyorum ama sözünü aldığım en son kız 2 gün içerisinde arkadaşları ile paylaşmaya başladı ve ben bunu aldatmak sayıp ayrıldım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Gerekçen ne?
Dışa karşı kapalı bı yapım var ve insanların benim özelim hakkında konuşması ortamda hoşuma gitmiyor kolay kolayda biri hakkında konusmam
Özeli fazla geniş tutmuşsun, garip.
Nedenki
Bir başkası sevgili olduğunuzu bile ne olur?
Sen sevgiline ilgi gösterdin diye bir başkası niye senden ilgi beklesin?
Bu gizli tutmanın altında farklı sebepler aranır.
Ne gibi sebepler hayır sevgili oldugumuslzu sadece bilecekler niye 2 kişi bı kapalı kutu olamıyoruzki
Evli olabilirsin ya da aynı anda birden fazla kişiyi idare ediyorsundur gibi gibi..
Bu arada öyle deme başkası neden beklesin diye bu konuda bişey yaşadım kardeşim dediğim kız 3vli bide kalktı senden hoşlanıyorum dedi ve fazlasının olmasını istiyorum dedi sonuç ne biliyormusun ben saçmalama dedim arkadaşız sadece dedim sözünü aldım Bidaha böyle gelme diye 2 hafta içinde sürekli asıldı ben en son arkadaşlıktan çıkardım vs o ne yaptı tüm çevremi bana düşman etti sen insanın bı anda yapayalnız kalması ne biliyormusun misal 3 ay hepsiyle konuşmaya çalıştım uyuyamadım suçum ne diye düşünmekten Allah var çok daha iyi bı çevre edindim ama Bidaha kaldiramam böyle birşeyi bu olay gerçekten beni yok etti farklı bişey oluşturdu sebebi bu anlatacak daha çok şey varda
Bunu nasıl oraya bagladinki
Yahu senin ilişkin olmasa bile, kimseye ilgi göstermesen bile asılacak varsa yine asılır.
Alaka yok ikisi arasında.
Gereksiz bı korumamı diyorsun
Sizin bileceğiniz iş lakin yaşadığınız ilişkiyi tek başınıza yaşamadığınızı unutmamak lazım.
Sizin "özelim" dediğiniz şey karşı tarafın da ilişkisi.
Herkesin yanında samimi olmaktan hoşlanmayan bir yapınız vardır anlarım fakat insanların arkadaşlarıyla ne paylaşıp ne paylaşmayacağına da karışmak oldukça uç bir nokta.
Anlayabildiğimi söyleyemem ama sizin hayatınız fazla söz düşmez bize.
Benim sizin çıkarımınızdan anladığım karşı tarafı yalnizlastirmak oluyor benim söylediğim bu daha çok nasıl diyim anlattığım olaydan sonra kendime kriter olarak düşünüp uyguladığım düşünceydi şimdi anladım problemi karşı tarafa olan güvenim çok fazla kırılmış buda beni kendini koruya al mantığına itmiş peki Bidaha böyle bişey yaşamamak için bı öneriniz var mı
Yalnızlaştırmak yerine kısıtlama demek daha doğru olur ve anlamsız bir gizlilik.
Kriterlerinizin arkasındaki nedenler üzerine düşünüp farklı bir pencereden bakmanın yararı olabilir, durum rahatsız ediyorsa elbette.
Görüşleriniz ve fikirleriniz için cok teşekkür ederim iyi sabahlar 😊
Rica ederim, iyi sabahlar.