Sevdiginize karşı gösterdiğiniz ilginin onunla sizin arasında kalması ve ortak sırtınız olmasını istemek kötü bişey mi?

Sevgilinizle aranızda olan herşeyin ona gösterdiğiniz sadakat güven ilgi aranızda yaşadığınız herşeyin yani ona verebileceğiniz herşeyin sizin ona verdiğiniz bı sır gibi görmesini istemek,
Dışarıdan kimsenin sizin durumunuzun ne olduğunu bilmemesini istemek kötü bişey mi, çünkü sadece ona göstereceğim ilgiyi sevgiyi bı başkasının beklemesini istemiyorum ne arkadaşım ne de dostumun nede aileden birinin kurucagim hayat o ve ben olmasını istiyorum bu kötü bişey değil diye düşünüyorum ama sözünü aldığım en son kız 2 gün içerisinde arkadaşları ile paylaşmaya başladı ve ben bunu aldatmak sayıp ayrıldım
Sevdiginize karşı gösterdiğiniz ilginin onunla sizin arasında kalması ve ortak sırtınız olmasını istemek kötü bişey mi?
Cevapla