Ailem yüzünden kimseyle ilişki yaşamak istemiyorum. Sevmekten soğuttular beni ne yapmam gerek?

Merhaba arkadaşlar. Ailemin maddi durumu hiç bi zaman iyi olmadı. Hep fakirlik içinde büyüdüm ben. Babam eskiden pazara gidiyordu, şimdi onu da yapmıyor. Son 2 - 3 yıldır evde oturuyor, pazarda artık iş yok diyor. Annem baktı bana da, kardeşime de. Şimdi babamın evimize hiç katkısı yok, aksine sinir bozuyor çoğu zaman. Ben okudum, doktor oldum. Kendime yetecek kadar maaş alıyorum. Ama babamdan utanıyorum, evimizden utaniyorum. Evimiz hiç iyi değil, gecekondu gibi bir sey. Ne bi tane çeyizim var, ne de babamın düğün yapacak parası var. Kendi kendine düğün yaparsın diyor her zaman. Biriyle ilişkiye başlarsam tüm bunları ona nasıl açıklarım? Beni babamdan istemeye gelmelerini bile istemem. Babamdan hep nefret ettim, evimize gelmeyin, babamdan istemeyin beni dersem kimse kabul etmez. Sürekli bunları düşünüyorum. Biliyorum uzun oldu, özür dilerim, ama lütfen bi yol gösterin bana.
Ailem yüzünden kimseyle ilişki yaşamak istemiyorum. Sevmekten soğuttular beni ne yapmam gerek?
Cevapla