Sevgilim çalıştığım için benden ayrıldı, depresyondayım, ne yapmalıyım?

Üniversite 1. sınıf öğrencisiyim. Yaklaşık 9 aydır çıktığım gayet nezih bir hanım vardı. Yaşantım genelde okulda geçerdi ve okul-ev arası yaşardım ancak maddi sebeplerden dolayı ve anne-babama daha fazla yük olmak istemediğim için part time bir işe girdim. Günde 6 saat o işte çalışıp bir de okula gidiyordum, okulum da bana biraz uzakta olduğu için yolda ayrı yoruluyorum enerji takviyesi falan kullanıyorum ama bir yere kadar. Çalıştığım günden beri doğal olarak fazla buluşamadık, ama 0 olmadı yani haftada bir kesinlikle geziyorduk, geri kalan günlerde okulda konuşurduk ve plan yapardık ancak çalıştığımdan beri bana soğuk yapıyordu ve benden ayrıldı gerekçe olarak da ''sen bana vakit ayıramıyorsun'' dedi. Ama bilerek yapmıyordum ki elimde değildi, hayat hepimize aynı şansı vermiyor, ben çalıp çırpmadım emeğimle para yapmaya çalışıyordum, ona da gayet aşıktım beynimden vurulmuşa döndüm, okuldan işe ağlayarak gittim insanlar gözyaşımı görmesin diye bazen insanlara bile bakmıyordum, gözüm kızarık olursa göz problemim var toz kaçıyor diyip geçiştirdim. Bunu nasıl atlatıcam?
Sevgilim çalıştığım için benden ayrıldı, depresyondayım, ne yapmalıyım?
Cevapla