Ayrilmamizin uzerinden 4 sene gecti ama hemen benim oldugumu detaya gore nasil anladi?

Baya firtinali bir iliskiydi ve ondan sonra hic sevemedim, kalbim buz kesti. O da ne evlendi ne de iliskisi oldu diye biliyorum. Zaten son , senden sonra kimse olmayacak demisti. Gecen gun 5 seneden sonra ilk defa sosyal medyadan derinde diye sarki paylastim. Aninda benim linkedinime bakmis. Kendi hesabi gorunuyor linkedinde o oldugu gorunuyor. Ona gondrri yapmistim ve 5 sene sonra ilk defa bir duygusal gonderi ve aslinsa gonderi yapmistim. Anlamasi tuhaf degil mi
Ayrilmamizin uzerinden 4 sene gecti ama hemen benim oldugumu detaya gore nasil anladi?
Cevapla