Sizce bizim arkadaş fazla mı büyütüyor?

Arkadaşlar benim bir arkadaş var. Benim gibi onun da bugüne kadar hiç sevgilisi olmadı. Geçen gün bunu dile getirdi ve kendisinin hiçbir zaman bu işi beceremeyeceğini hatta evlenemeyeceğini düşündüğünü söyledi. Kendisi biraz kızlarla iletişimde sorun yaşadığı için bir de biraz da egoist kızlara denk geldiği için ümidini yitirmiş birisi. Sizce bu arkadaş boşa mı evham yapıyor?
Sizce bizim arkadaş fazla mı büyütüyor?
Cevapla