Evliyim ve birinden çok hoşlanıyorum, yol yakınken uzak durmak en iyisimi?

Eleştiri değil çözüm istiyorum yanlış olduğunu bende biliyorum. Online bir oyunda tanıştık sesini bililiyorum sadece, o beni gördü ben görmedim onu ama karakteri ve sesinden çok etkilendim. Duygusal anlamda bağ kurdum içimde ona karşı. Ondan uzak durmam en iyisimi? Oyunda devam etse iletişim çok mu kötü bişey yapmış olurum. Vicdanım susmuyor ama kalbim ondan uzak duramiyor. İlk kez böyle bişey yaşıyorum
Evliyim ve birinden çok hoşlanıyorum, yol yakınken uzak durmak en iyisimi?
Cevapla