Sevgilim terketi aglayarak ses atmis cok kotuyum napmaliyim?

1,5 yillik bir iliskimiz vardi, hatta ailesi beni tanıyordu. İlk bulusmada gecmise takilabilecek bir insansa hic iliskiye baslamamak istedigimi söyledim, sorun olmaz dedi.6 aylık sevgiliyken bir yerde oturuyorduk. Telefonum masadaydi aldi bir şeyler yapmaya basladi. Bende yemegime devam ettim.3-4dk sonra telefonu bana cevirdi whatsapfa engellenenler listeme bakmis. Bu ne, ben bu kadar cok insanla iliskin oldugunu bilmiyordum dedi. Evet iliskiye basladigimda eski sevgilivs engelledim ama orada başka insanlarda vardı. Cok sert bakiyordu gözlerim doldu onların hepsi eski ilişkim değil dedim. Hiçbir şey demedi telefonu masaya koydu bir daha beni arama bitti diyip giti.1-2hafta sonra özür diledi barıştık, çok seviyorum affettim bir daha olmaz dedi. Bir ay kadar önce instagram sifremi istedi verdim. Sabah hesabimda eski sevgilimin fotografini buldugunu yazmis. Anlamadım aradım açmadı. Ss atmis hesabin kaydedilenlerinde 3 yıl önceki sevgilimin attigi bir fotograf varmis onu gormus meger. Ben fotografa bakarken bir mesaj daha geldi, korka korka baktim "Bitti." yazmış engellemiş. Çok kötü oldum ağlamaktan gözüm şişti resmen 3dk önce ses atmış rüyamda seni gördüm beni aldatıyordun seni çok seviyordum neden böyle yaptın diye. ağlıyordu sesinden belliydi. sesi stıp geri engellemiş hiçbir şey yazamadım.3-4kere aramayı denedim ama direk meşgule düşüyor galiba numaram hala engelli. Ne yapmalıyım çok kötüyüm ne olur bir akıl verin
Sevgilim terketi aglayarak ses atmis cok kotuyum napmaliyim?
Cevapla