Bu senin tezin. Bazı erkekler evet senin tabirine derin düşünemiyor olabilir ama kadınların da sandığın gibi olmadığını düşünce veya gayelerinin çoğu zaman çok saçma olduğunu kabullenmek gerek belki bu yüzden bazı şeyleri takmıyor hafife alıyoruzdur. Ya aslında etraflıca düşünen erkek se ve bu yüzden kadının abarttığı bir çok olasılık ve ihtimali elediği için sana öyle geliyorsa
Kadınlar daha ayrıntıcı varlıklardır biyoloji yapıları yüzünden erkeklerin düşünmediği ince düşüncelere girerler ve genelde erkeklerin bayanları anlamama sebebi olur
düşünemiyor değil düşünmek istemiyoruz çünkü ondan sonra derin gördüğünüz kendi deniziniz erkeğin okyanusunda kaybolunca bu seferde boğuluyorum diyorsunuz 😎
Erkeklerin ilişki amacı Başkadır kadınlar gibi sevmiyor erkekler kadınlar sadece aşık oluyor biz köküne kadar seviyoruz erkekler sadece saygı duyuyor ve sonrasında ilişki başka bir şey değil
Erkekler her zaman basittir. Bugün dünyanın en değerli kadını sen olursun ertesi gün seni tanımaz bile. Hiç birine güven olmaz. Biz ne kadar inanmak için çıldırsak da çok kolay yalan söylüyorlar. Hatta yalanlarına inanıyorlar ala ala ya... Günün sonunda sorgulayan biz olduğumuz içinde şey derler bak, ya işte saçma sapan şeylere takılıyorsunuz (!) B. Ok cidden B. Ok
Biz çok fazla derinlerde boğuluyoruz aslında , erkekler daha yüzeysel düşünüp net yaşıyorlar, en iyisini yapıyorlar hatta. Gereksiz yoruyoruz kendimizi😅
Kadınların derine indikleri konular o kadar saçma ki erkek için gereksiz ve boştur. Bu yüzden kadında çene çalışır
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Siz önce kendi git gellerinize, mantık dışı hal ve harekerlerinize bir dur diyin sonra mantıkla ilgili laf sokmaya kalkın. Aşağıda yorum yapmaya çalışan pembe böceklerle muhatap olmak istediğim için buraya yazdım