Anlık öfke patlaması yaşayınca neler yaşarsınız?

Bugün yaşadığım olayı anlatacağım lütfen sonuna kadar okuyun moralim bozuk. Bugün 3 kuzeniyle buluşan ve arada oturduğumuz kızlar vardı bankta. Ben otururken yanımdaki kız çakmağı yaktı gözüm yanacaktı yapma dedim gazı bitecek. Sonrasında saçımdan tutup çekti canım acıdı. Uyardım! Bidaha yaptı aynı hareketi, (saçımla oynanmasını sevmem) canım acıdı. Kilit bir şekilde yavaşça şakasına boynunu kilitledim , kilitleme bile denmez. Her neyse , diğer kız geldi kafama vurdu. Ben de dayanamadım kalktım ayağa bağırmaya başladım. Kızın çantasını vurdum , kızın kafasını masaya çarptım vss. Gözüm döndü o saç açısıyla nerdeyse. Sabrettim. Sonrasında diğer arkadaşlarımdan yakın arkadaşım olanın kuzenleri ben ortamdan gittiğimden beni aradı kızlarla geldiler özür dile filan olayı bacına yapsalar vs dediler bildiğiniz yalakalık yapıyorlar kızlara üstüme geliyorlar olayı oldu , bende dilemedim. Onlarında üstüne gittim. yoldan geçenler ayırdı filan olay bitti. Tarafsız olun lütfen anlık bir patlamayla bunu yaptım lakin canım çok acıdı ve kızlar şımarık tiplerdi? Erkekler size olsa ne yapardınız empati yapın be kardeşler.
Anlık öfke patlaması yaşayınca neler yaşarsınız?
Cevapla