şahsen iki tarafta ilgimi çekebilir diye düşünüyorum en azından kafa yapımız uyuşuyorsa ortak noktalarımız olduğu insanla ortak noktalarımız üzerine konuşup faaliyetler gerçekleştirebiliriz
ortak noktamız olmayan benden farklı biri olan insanla ise birbirimizin kendi hobileriyle zaman geçirdiğimiz zaman tamamen farklı şeyler tecrübe etmiş tatmış oluruz diye düşünüyorum iki tarafında birbirine göre hoş durumları var birbirimizi seveceksek gerçekten fark etmez bence :) kafamız uyuşsun yeter
Ortak alanlar elbette olmalı. Fakat zıtlıklar da çekicidir. Sevmediğin şeyleri onunla birlikte sevmeye başlayabilirsin. Bu biraz çekici bir şey benim açımdan.
ilgimi ceken kisilerde daima merak uyandiran ulasilmaz bir sey vardi muhtac ya da siradan degillerdi yolumu sekillendirebilecek guclu kisilerdi bazi yonleri bana benzer bazi yonleriyse tamamen farkliydi benden ama farkli olan yonlerinde daha fazlasini bildiklerini varsayarak liderlik etmelerine izin verdim
Zıt karakterler birbirini çeker diye düşünüyorum. Muhakkak benzer taraflar, ortak gönder olması gerekiyor, fakat birebir aynı olması çok da önemli değil.