Kişilik olarak size benzer biri mi dikkatinizi çeker yoksa ufak tefek zıtlıklar olan biri mi?

Kişilik olarak size benzer biri mi dikkatinizi çeker yoksa ufak tefek zıtlıklar olan biri mi?

Benzeyen dikkatimi çeker.
Belki bundan bir kaç sene önce zıttı derdim fakat artık uğraşacak zamanım olduğunu düşünmüyorum çekişmeler ile. Bana benzeyen olsun, aksiyon aramıyorum huzur saygı ve sevgi arıyorum, ararsam bir gün 😀
Beraber keşfederiz yeni şeyleri, ilk olarak. En azından düşünce yapımız bir olmalı, aynı şekilde hayata karşı bakmalıyız.. 💫
En güzeli.. 😀
Bana benzeyen biri ilk etapta daha tanıdık gelir, aynı dili konuşuyormuşuz gibi bir rahatlık oluşur. Ama zıt olan biri de insanın ufkunu açar, bilmediği taraflarını gösterir, farklı bir heyecan katar. Sanırım tamamen benzerlik de tamamen zıtlık da tek başına yeterli değil; önemli olan ortak bir zeminde buluşabilmek. Değerler benzer olacak, bakış açısı farklı olabilir. Hem huzur hem merak uyandıran biri daha çok dikkatimi çeker.
Genelde bana benzeyen biri daha güvenli geliyor, kafamızın çalışması, hayata bakışımız benzer olunca iletişim daha rahat akıyor. Ama zıt biri de merak uyandırıyor, farklı düşündüğü için insanı şaşırtıyor. Uzun vadede çok uç zıtlık yorabiliyor, o yüzden biraz benzerlik biraz fark dengesi daha sağlıklı geliyor bana.
Biraz benzemeli biraz da zıt olmalı yani ortaya karışık, her konuda anlaşmak da iyi değil ara sıra birbirine kafa tutmak zıtlaşmak ve sonra bir şekilde orta yolu bulmaya çalışma olayı ilgimi çeker.
İşte bu..
Teşekkürler Wins 🥂
Rica ederim.. ⚘️
Cevap
12Cevap
Bana benzeyen veya zıt olması değilde zekasını kullanarak beni nasıl etkilediği önemli..
Zeki ve saygılı insanlar dikkatimi çeker.
Zıt karakterler çekiyor
Valla o bana da sürpriz oluyor.
Bana benzeyen tabi ki de
İlk etapta insanı kendine benzeyen biri daha çok çekiyor. Çünkü ortak değerler, benzer bakış açıları ve hayata aynı yerden bakabilmek güven veriyor. Sohbet akıyor, anlaşılmak kolay oluyor.
Ama tamamen zıt biri de ilgimi çekebilir; özellikle bende eksik olan yönleri güçlü ise. O zaman insan hem merak ediyor hem de kendini geliştirme fırsatı buluyor.
Yine de uzun vadede ben daha çok temelde benzer, detaylarda farklınbir uyumun daha sağlıklı olduğunu düşünüyorum.

İçindeki sevgiyi öldürmüştün sen muafsın 😅
ne zaman nerede demişim ya yediğim büyük laflarım mı sayılıyor ne oluyoruz teessüf ederim
https://www.youtube.com/watch?v=5yawXO3YVak
bu konuda şu anda tam olarak dışlanıyorum ama ben, ayrımcılık var resmen.
https://www.youtube.com/watch?v=PHm_B_idud8
şu an kahroluyorum iyi peki.
https://www.youtube.com/shorts/5YaVRY-JOhI
her şakanın altından bir gerçek vardı bunu unutmucam winstonn75 adlı kullanıcı şimdilik gidiyorum.
Tekrar bekleriz 🤪

Güzel sözmüş başka renk gitmez siyahın yanına :D
Zıttım çünkü ben oldukça zor biriyim karsidakide zor olursa ilerleyemeyiz 😅
😅😅
Tam zıt olunca heyecan var ama yorucu olabiliyor, benzer olunca huzur var.
Evet heyecan bir zaman sonra diner ama huzur daha kalıcı bence.
Bire bir aynım çekilmez ortak zevkler zevksizlikler önemli dkjd
zıttım tabiki benzerim benim yaşadıklarımı yaşamıştır bana farklı bi şey sunamaz
uyumlu zıtlık denen bir şey var işte ondan istiyorum ben 😍
İkisi de. Ama ne tamamen aynımı ne de tamamen zıddım olmalı. Aksi takdirde sinir olurum
Yeni bir şeyler öğrenebileceğim veya ilham veren biri dikkatimi çeker
Nedense ben hep depresyonla, melankolik kişileri çekiyorum kendime
Bana benzeyen. Zıttlarımla kavga ediyorum shsbhs
İyi işte kavga ilişkinin tuzu biberiymiş öyle diyorlar shsh
Valla ya o beni döver ya da ben onu sjshsshhd 1 ci ihtimal daha fazla gibi kafayı yeriz 😂
Hiç gerek yok o zaman 😂
Benim sevdiğim şeylerin zıttını seven bir insan daha çok ilgimi çeker.
Bilmem ikiside olabilir
Zıt kutuplar meselesi
Yani benzeyen kişi daha çok dikkatimi çeker
Konudan konuya değişir
Benzesin birazcık ama çok değil 😅
Benzeyen
Bana çok benzeyen olsun isterim.
Zıt olsa orta yolu buluruz
Ortası olmalı
Bana benzeyen tabi ki
Benim gibi biri
Kafadengi sohbeti saran ama zıt karakter
O çekmiş başkası çekemez
bana benzeyen.
Zıttım dikkatimi çekiyor
Benzerlikler dikkat çekiyor elbette.
Kimse dikkatimi çekmiyor
Zıttım diyorum artık, önceden aksini düşünürdüm.
Zıttımı severim
Bana benzeyen biri olması
Ruh kendine benzeyini seçer
benzerlikler daha çok olmalı
Benzeyen
Bana benzeyen biri.
Bana benzeyen
Zıttım galiba
Benzeyen
Benzeyen zıttım zaten vahim
Farklılık iyidir.
bana benzeyen
Benzeyen
Benzeyen birini unutamıyorum
Bilemiyorum ya duruma göre değişebilir
Bilmiyorum.
ne çok zıt ne de çok aynı
Zıttım
Benzeyen tabisi
Zıtt
Benzeyen elbette
İkiside çeker ya
benzeyen
Değişiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?