İlişkilerde ara sıra çıkan tartışmalar ilişkiyi kuvvetlendirirmi yoksa o ilişkiyi bitirirmi?

Sevgilimle birkaç gündür eskisi gibi konuşamıyoruz. Arkadaşıma anlattım, üzüldüğümü anladı. Galiba ayrilicaz hiç barisabilicegimi sanmıyorum dedim arkadaşım hemende ayrılık getiriyon aklına, sizin ilk kavganız bu o yüzden böyle düşünüyorsun iyi düşün dedi. Bazen tartışmalardan sonra zaman tanırsanız birbirinize ya ilişkiniz daha da güçlenir ya da Allah göstermesin ayrılırsınız dedi. Ama sen sadece bekle, üzerine fazla gitme üzüldüğünü de belli edip mesajda belli etme emin ol aranız iyi olur dedi. Sizce arkadaşım haklı mı? Aramız iyi olur mu Sevgilimle yeniden sizce?
İlişkilerde ara sıra çıkan tartışmalar ilişkiyi kuvvetlendirirmi yoksa o ilişkiyi bitirirmi?
Cevapla