AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
184Cevap
1-2 yılmı ben 3 yıl sonra fakettim hiç tanıyamadığımı.
Bende hep derım zaten bız dururken bunlarda ne buluyorlar dıye. Ne bu kızlardakı p*ç erkek merakı dıye
ya o tarz erkek nasıl oluyo ya
Bende aynısını siz kızlar konusunda düşünüyorum ne yazık ki :/
Yoo öyleyim cidden
Bende öyleyim inanıyorum buna yani..
bende aynı durumdayım sanırım artık evlilik kavramı yok oluyor.
evet kıyamet koparsa sasırmayın
çünkü kızların çoğu nerde it kopuk apaçi var onlara çok yakışıklı diyosunuz da ondan
ıyy tıksindim bizden:)
Bazen ben de tiksiniyorum. Aklınız çalışmıyor mu o an bilmiyorum ki:D
vala bilmem o ben degilim
Cikar cikar. Bu seferde sen salaklik yaparsin. Devir daim bu boyle gider
:( yapmam vala bak
O zaman sen ara dogru seni drgil sen dogruyu bulucaksin
Ben hicbir sey yasamadan sogudum gercekten zor akısına bırakmak lazım.
aynen öyle:S
Çünkü sizler kandırılmayı seviyorsunuz bizim gibi insanları göremiyorsunuz.
olsa görürdüm
Sorun burada göremiyorsunuz.
Ben varim burada 35 yas 1.80-85 durust efendi yasimizda uygun tabi istersen
hahaha sagol :)
Niye guldumki adam gibi soledik iste
alınma o amaçla gülmedim :S
aynı sorun bendede var , sans mıdır nedır anlaamdım ama bazı kızlar ılk tanıştığı adam iyi çıkıyor kısmet mi , çirkin şansımı çözemedim.
siz gidip adamı sevmiyorsunuz ki siz gidip bir odunu seviyorsunuz
önce ben neyım de kendı kendıne.. neysen onu bulursun kardeş..
Ben dahil herkes boyle dusunuyo :)
Bu iste bir terslik var :)
Merak etme evde kalmazsın bana gel ben alırım seni hahaha ::)))
bende bulamayacam sanırım hep güven güven sonu hüsran
Aynen
Napsak ki
elbette bulursunuz.. Doğru insan zamanı gelince karşınıza çıkacaktır...
umarım:D
dogru kisiyi arama, dogru kisi ol. o gelip seni bulsun!
dogru kişiyim bekl, iyorum sonuc 0:S
nereden biliyorsun dogru kisi oldugunu?
karsıma cıkan dogru adamın dogru kadınıyım bunu biliyorum eminim
yanlislarla dolu birisin demek ki. dogrular yanasmiyor :)) bence sen annene babana soyle sana koyden birini bulsunlar. onlar senin icin dogru kisiyi eminim sececeklerdir. evde kaldin el salla!!
Salak fikrini kendine sakla olurmu
neden karşıma eli yüzü düzgün , iyi yürekli , zeki bir kız çıkmıyor :(
bir bilsem karakterik olarak erkeklerde aradıgım yok ben dıs görünüşede bakmıyorum ama sen arıyosun:D
valla ben manken olsun demiyorum :D eli yüzü düzgün olsun diyorum :D
iyi bakalım allah gönlüne göre versin:D
seni versin :D
Aynen katliyorum sana dogru insan kalmamis
erkeklerde kızlardan dertli ya
Onlar dertli biz dertli e ne olucak bu dunyanin hali
bende aynı durumdayım ama ben benden daha büyükleri tercih ettiğimden problem yaşıyorum
peki senden buyuk kadınlar sana ilgi duyuyomu
tam tersi bir durum var işte genelde küçükler veya aynı yaş grubundan ilgi gördüm ama ben daha olgun birini istiyorum
normali o zaten:D
benden en az 3-4 yaş büyük olmalı ben böyle istiyorum :D
ben 25 yasındayım 24 yasındaki biriyle olmam bile bulursun ama var öyle kızlarda
bende 21 yaşındayım işte mesela senle ben gibi :D çünkü şöyle bişey var konuşmalardan anlıyorsun seviye yükseliyor daha aklı başında konuşmalar yapıyorsun, diğer türlü kızları avutuyormuş gibi hissediyorum
genelleme yapmak yanlıs illaki vardır
bılmem orasını:)
işte sen denk gelmemişsin gelince söylersin :)
isiniz gücünüz piclerle oldugu icin bence adam gibi adam cok ama gören yok
Ya herkes aynı modda herkese dert anlatamam ya
işine gelmiyosa anlatma
iyi adam her yerde varda sen görmüyorsunnn
göremedimvalla onlarda bana bakmıyo demekki:S gözleri yuksekte:D
alakası yok utangaç olabilir ama erkekler mal gibi belli eder sevdiğini
Sorun o ortalıkta seviyorum diye gezinen adamlar var seven yok
var varrr
Evde oturarak olmuyor... Orası kesin... :)
napmak lazım sokak sokak düzgün adammı arıyım ya da her isteyenle geziyim mi tozayımmı :D
Bunu bende düşündüm karşıma çıkmıyor :))
samsımıza ya:S
bundada vardir bir hayir :)
Bennn amma bir cvbi yoook sadece kader sans
Dusundumde cevabi bulamadım
kimse bilmiyo zaten:S
Aynen yani olayin tiple alakasi yok sadece cevrede durust insan yok artik olay bu
demek ki sana denk gelmiyor
Herkesin imtihani farklidir..
öyle valla :S
Dogru kız bn bulamıyorum bu yuzden bnde yalnızım
bekarlık gibisi var mı evlenipde ne yapacaksın
ya simdi değil ama 27 28 oldugumdada evlenicek adamın yanımda olmasını istiyorum
Aynı dert bende de var nerede o doğru kız? :/
bulursun umarım
İnşallah sende bulursun ;) ya da tanissak mi? :(
:)))
Niye gülüyon kine? Yaşı yaşıma benim karşımada sağlam biri çıkmadı seninde eee... ? Yaralarımızı sararız bea ;) Ya gel işte makara da olasa konuşak ;)
Lahana sarması yapabiliyorsan gel tanisalim
memleket nere?:)
Giresun
sıfır beklenti % 100 mutluluk.
çünkü erkeklerde beldeki kalkar kafadaki iner
Seksi düşününce sevgileri biter mi yani
oldu mu biter
bunu düşünen 13216579814657489786541321 kişisin.
iyi gene sonlarda değilmişim :D
değilsin değilsin :)
zor bu devirde kendimden biliyorum
açık sözlü seni:S
çıkarda fark edemezsınız
nasıl edemem ki
senın edıp edememen için tanımam lazım oda mumkun değil sadece genel olarak farklı seylere takılırısınız diye bılırım
nelere takılırz peki farklı olan ne
gorsellerle uğraşırsınız hiç karsındakı adamın ne kadar duygusal oldugunu sorguladınmı ?
beni tanımıyosunki görsele önem verdiğimi nerden biliyosun ben adam gibi adam dedim çok yakışıklı adam gibi adam demedim benim hayatıma gitrricek erkekte tipten daha ziyade erkekligin kavramını alması lazım
hım o konuya değinmiştim zaten genel olarak soyledım
senın krıterlerın neler pekı neyı arayıpta bulmadın?
erkek dediğin sahip çıkıcak sevdiğini göstericek seviyorum diyebilicek ihtiyacım oldugunda yanımda olabilicek beni eglendirip güldürücek çok saçmada olsa ben seviyorum diye buna karsı çıkmıycak saygı göstericek hayvanları sevicek hayvanlara deger vericek güler yuzlıu olucak insnaları küçümsemiycek çocuklarla iyi anlaşıcak ailesine önem vericek ailesiyle akrabalarına gitmkten sıkılmıycak yani böyle bişey :D
bulunmaz bı sey değilmiş bulursun çokta ucuk seyler değil her ınsanda olması gerklı seyler bunlar tabı bıraz kımı nerde aramak gereklı o konuda bı eksıklık var sanırım :)
aramıyorum da yok yani:D
bence var yanı :D
haya deneme yanılma yöntemiyle devam ediyor...
haya değil hayat
ama dene dene nereye kadar
doğruyu bulana kadar...
Yaa ben buldum ama nazar değmesin 💑💏
amin mutluluklar:D
Sağol bebekim.
Aynısı bugun bende arkadasa dedim :))
Ayni seyi bende kizlar icin dusunuyorum !
Doğru insan yoktur daha az yanlışı olan vardır.
Ben adam gibi adammiyim diye hiç düşündünmü peki
evet çok düşündüm ve o yuzdende kendime göre birini istiyorum buda benim hakkım
Umarim en kisa zamanda kendin gibi birini hakettiğin ve seni hakeden birini bulursun Rabbim yardimcin olsun bak duami da aldın
Buna inanmıyorum sorun sende
bende ne olabilir peki
Hep mükembeli daha iyisini kusursuzunu araman
bence çıkıyoda kızlar piçlere gidiyo
piç? :D tamm tamma bilemiyorum öyle tiplerden hoslananda var
yani adam seviyo değer veriyo ona sıkıcı derler nerde gözü dışarda aldatcak olan var ona giderler ve sonra üzülürler garip
vala ben biriyle beraberdim çok iyi insnadı allah var benide severdi ama ailem istemedi olmadı ondan sonrasıda olmadı olurmu bilemiyorumda ssenin dediğin tipler zerre kadar umrumda değil
kadın gibi kadın da yok.
adam gibi adamın olmadıgı zamanda kadın gibi kadın bulmakta zor evet
Sanırım bugün şanslı günündesin:))
neden ki:D
Ben buradayım:))
Yazıklar olsun ben varım ya !
Kız kurusu olacaksın yani :)
dış görünüşe aldanma vol 8796215489623144564595
idealler her zaman en önceden kaplır kapıldım :D
onlar hep evliler benim gibi hehe
O zaman beni biraz daha aramaya devam et
dogru kisiyi taniyacak sansim bile olmadi benim
Serserilere aşık oluyorsunuz. Biz naapalım
ben o değilim:D
sen tam da o sun
@selimlife niye oyum
çünkü sen ne istediğini bile bilmiyorsun daha
yo biliyorum bana öyle cıvık cıvık mesaj atan adamları istemiyorum mesela@selimlife
Bende merak ediyorum ne zaman çıkacak o kişi.
hiç beklemedigin bir anda bulursun takma kafana
Ewde kalmaktan korkuyo yazik :D
iyi sevebilcek ne la :D