ya artık sogudum resmen yalancı insnalardan düzgün biri kalmamıs nerdeyse yasda geldi gidiyo birini tanımak zaten 1 2 yıl derken galiba dogru kişiyi bulamıycam
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılkimi yeterince sevmez sevdiğini. kimi fazla sever. kimi satar, kimi de satın alır. Adam gibi sevmek ÇOK MU ZOR. Kız olsun erkek olsun farketmez. Ne istiyor insanlar birbirinden. Paylaşamadıkları şey nedir. Neden sen tüm kalbinle severken illa karşı taraf bir halt yiyecek. Ve ona olan sevgisine leke düşürecek. Günümüzde ilişkilerin ne hale geldiğini hepimiz görüyoruz. Bizi bu hale getiren şey ne acaba. Hiç durup düşündünüz mü acaba ne olacak bizim sonumuz. İnsanlığın sonu ne olacak. Türlü türlü olaylara, ayrılıklara, haksızlıklara, çirkinlik ve çirkefliklere göz göre göre aldanıyoruz. ve hiç ses çıkarmıyoruz. Neden insanların yüzde 80 inden fazlası mutsuz. Biz mutlu değiliz neden bunu görmüyoruz. mutlu maskesi takmış piyonlardan farkımız yok bizim. Dünya nimetlerinin yüzde 80 ini dünya nüfusunun yüzde 20 lik kısmı tüketiyor. ve geriye kalan yüzde 20 lik nimeti ise insanların yüzde 80 i aralarında paylaşıyor. Bunun adına adalet denmez. Nerde unuttular acaba insanlar insanlıklarını. Gün geçtikçe çok kötü bir sona yaklaştığımızı neden kimse göremiyor. ayaklanalım ya da başka türlü bir zarar verelim bu sisteme amacıyla yazmıyorum bunu. Önce kendimizi değiştirelim. önce kendimizden başlayalım. daha sonra en ufak bir taşın yerini değiştirsek bile dünyada birşeyi değiştirmiş oluruz. Genciz tamam. kanımız kaynıyor. ama bu sitede bakıyorum da tüm gençlere yazık diyorum. öğretmen olduğumdan ve öğrencim yaşındaki pırlanta gibi çocukların bu hale gelmesinden utanç duyuyorum. beyin diye kafanızın içine cinsellikten başka birşey yerleştirmemişler mi anne babanız. yazık değil mi size. ya da sizden sonrakilere. nasıl bir dünya bırakacaksınız kendi çocuklarınıza. yarın hepimiz bir fidan alıp diksek bir günde binlerece ağacın yetişmesine vesile olmuş olacağız. bir paket sigaraya verecek 10 liramız varken. neden bir fidana verecek 7 liramız yok. konunun en başında da demiştim. sevmek sevilmek gerçekten güzel şey. ama ne bileyim adam gibi sevmek başka şey başka. çok mu zor sanki.
14 Yorumla- +1 yıl
şöyle bir yanı başınza bakn gençler. Ortadoğda yer yerinden oynuyor. hergün yüzlerce insn ölüyr. bir bomba patlıyor ve hayat kimileri için kayıp gidiyor elden. kimi annesini kimi baba kimi de bebesini toprğa emant edip kaçıyor. bu olmamalı sonumuz. 18 yaşındaki insan burada kızlık zarım yırtıldı ilişkiye girdim ve nasıl diktirebilirim gibi sorular soruyorsa inanın bu düzende ya da bu beyinde ya da onu yetiştiren anne babada çok büyük sıkıntlar var. ve bu insan düşnün geleceğn annesi olcak
- +1 yıl
Neresinden tutarsanız tutun bu hayatı. nasıl yaşarsanız yaşayın eyy güzel insanlar. sonunda yani vadeniz dolduğunda yanınıza alacağınız 3 metre kefen ve bir tabut olacak. ölümü kabullenin ki daha mutlu yaşayasınız. ölümü kabullenin ki güzel şeyler yapasınız. kinle beddua ile aldatma ile çirkinliklerle nereye kadar bu yola devam edeceksiniz. o gün geldiğinde o ölüm anında gülümseyerek elveda demek varken sevdiklerimize. neden dünyayı zindan edesiniz ki birbirinize. selametle.
- +1 yıl
sorunun gerçek cvabına gelince de şöyle diyeyim. belki ertelediğimizden belki de zamanı değildir. belki dış görünüşe çok önem verdiğimizden. yüreği güzel insanları görmeye gözümüzü kapattığımızdan olabilir mi acaba. kelik gibi kanadımı süzmedim. murad alıp doya doya gezmedim. alnımıza mı yazılmış bu kara yazı. kader böyle imiş ağlarım bazı...
- +1 yıl
Bilemiyorum ama ben görünüşte ziyade adamligina bakiyorum
En İyi Cevaplar
Bir kadına ilgi duyuyorum. Bana ilgisi olduğunu biliyorum. Onunla bir ilişkiye başlıyorum...
Hızlı gitmek yerine yavaş olmayı tercih ediyorum. veya ilişkinin akışına göre davranıyorum. Bana karşı bir adım atmasını bekliyorum hep. Aceleci olmak yerine herşeyi zamana bırakıyorum. İlişkimiz kendiliğinden şekilleniyor, biz ise sadece yön veriyoruz... Kimseye kolay kolay seni seviyorum demiyorum, umut vermiyor, karşılık beklemiyorum. Sadece zamanın bize ne göstereceğini bekliyor, kendimi gereksiz endişeler ve acılar içine sokmuyorum.
Ona karşı birşeyler hissediyorsam, ona kararınca gösteriyorum. Bu yüzden ilişkilerimde illede cinsellik olsun, illede aşk olsun, illede eğlence olsun demiyorum. Onda aradığım, onda olmasını istediğim şey var mı, yok mu, bu süre zarfında zaten bunu öğrenmiş oluyorum. Zaten ne yaşayacaksak zamanla hepsi bir bir yaşanıyor. Ve böyle olmayı seviyorum. Çünkü bu şekilde ilişkimiz yalanlardan daha çok, hislerle yönetiliyor... Bu süreçte karşımdakini tanıyorum, ona olan hislerimi gözden geçiriyorum, bana olan tavrını analiz ediyorum. Oluyorsa devam ediyorum, olmuyorsa ayrılıyorum. İnan bana bu şekilde davrandığın zaman herşey zaten zamanla yaşanıyor. Ve yine inan bana, bu şekilde iki tarafında kafası gayet rahat oluyor. Tabi bu durumda her önüne gelenle değil, birşeyler yaşamak istediğin insanla başlıyorsun bu ilişkiye...
Kısacası adam gibi bir ilişkim oluyor. Herşey olması gerektiği gibi oluyor.10 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılİyi-sevilebilecek adam-kadın kim :D Buradaki herkese sor, herkes iyi herkes sevilebilir herkes dürüst. Demek bir yerlerde bir mantık hatası var.
Durum şu ki çoğunluğunuz iyi falan değilsiniz. Öncelikle insanların çoğu kendisini satma peşinde. Ben çok iyiyim ben böyleyim... Dürüstlük yerlerde. Bak ben çok iyi biri değilimdir mesela. Noldu? Çok iyi olmam mı lazım? İnsanlar ne olduklarını kabul edip, buna göre hareket etseler her şey daha iyi olacak. Tamam herkes çok iyi olsun tamam. Yine yetmez. Uyum lazım. Birliktelik için çok kriterler var, herkesin kendi kriterleri var. Beklentiler artık çok yüksek. Beklentiler uyuşunca oluyor, uyuşmayınca olmuyor.22 Yorumla- +1 yıl
iyi yerden yakalamıssın tabi bunları kimse inkar edemez uyum anlaşma kafa dengi olma hepsinden önemli tabide işte beklenti konusunda olası şeyler beklentilerim iyiden kastımda o erkek kelimesinin hakkını versin
- +1 yıl
Herkes bir sürü şey istiyor. Bence ilk kendimize yönelmemiz lazım. Sen kendi potansiyelinin en üst noktalarına kadar çık, o zaman o kişiyi bulmak daha kolay olacak. Çünkü o kişinin de bir sürü kriterleri vardır şimdi. Anahtar-kilit uyumu için bir şeyler yapmak şart. Herkes için!
+1 yılAynısı düşünüyorum dostum.. Yaş geldi 25 e. Yaşıtlar teker teker evleniyor. Bazılarına imrenerek bakıyorum.. Evlenmek istiyorum ama adam yok.. Mutluluğu bulmak çok mu zordur ki..
05 Yorumla- +1 yıl
bana göre fazlasıyla zor:S
- +1 yıl
Haklısın @Topuksuz.
- +1 yıl
kim onlar diyiver
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
40
Cevap
182Cevap
Ahandaaa. İşte bak bende bunu diyorum ne zamandır da bayanlarımız anlamıyor.
Ülkemizde kızlarımız pek bir seçici! Nerde it, kopuk, serseri, yalancı, ikiyüzlü erkek var gidip onlar prim veriyorlar. İşin kötüsü pek çoğu bunu "bilerek" yapıyor. Yani erkeğin yalan söylediğini bildikleri halde, ilişkinin ilerleyen safhalarında bu yalanları maduru oynamak, kandırdın beni diye alehinde delil/koz olarak kullanmak için yemiş gibi davranıyorlar. Onlarla bir güç yarışına girmeyi "bak ben sana neler edeceğim" diye oyun oynamayı sevgi falan zannediyorlar. Bu oyunu çekici buluyorlar.
Doğruyu söyleyen, dürüst erkekleri ise çekici bulmuyorlar. Onlar kızlarımıza göre vasat, renksiz kişiler. Yalan bile söyle (ye) miyorlar. Ee kızlarımız yalan söyleyen erkeklerde olduğu gibi başlardaki yalanları yakalayıp da avantajlı duruma geçemeyeceği için, oyuna eşit şartlarda başladığından istemiyorlar. Diğerleri daha kolay belkide.
Doğru, dürüst, düzgün dediğimiz erkeklerde bakıyor kız yok, napalım, "biz de serserilik yapalım, yalan söyleyelim, ikiyüzlü olalım ki bizim de sevgilimiz olsun" diyor. Böylece kendilerinden ödün veriyorlar. Kız için. Evet değmez ama sevgili olmak için üzerlerindeki genetik baskının büyüklüğü yadsınamaz. Ben bile yoldan çıkmayı ciddi ciddi düşündüm zamanında.
Böylece ortamda doğru dürüst erkek kalmıyor. Kalan da yalnızlığın tadına iyice bakmak zorunda kalıyor. Taa ki kızlarımız 30lara yaklaşıncaya ve bir can simidi aramaya başlayıncaya kadar. 30 lar gelirken "ya bunlardan koca olmaz, doğru dürüst birini bulmanın zamanı geldi" diye düşünmeye başlayınca kıtlık başgösteriyor. Kendini bozmayan, sevgilim olsun diye dürüstlükten vazgeçmeyen erkek sayısı az, talepde fazla.17 Yorumla- +1 yıl
Daha fenası bu erkeklerin ciddi bir kısmı da kızlarımıza zaten gücenmiş oluyor. Çünkü yalnızlığın tadına bakmalarının suçlusu olarak onları görüyor. "Şimdiye kadar hangi erkeklerin yanındaysa, ben ve benim gibileri yalnız bırakıp da gençliğini kimin yanında harcadıysa, gidip onlarla aile kursun" diye düşünüyor. Hani haksız da sayılmaz.
O yüzden karşınıza iyi, adam gibi adam çıkmaz. Çünkü toplumumuzdaki kızların çoğunluğu isteyerek veya istemeyerek ikiyüzlülüğü özendiriyor.
Eee bunlar erkekler içinde geçerli değil mi? Değil. Çünkü eş seçimini doğada her zaman ve daima bayanlar yapar. Erkek hayır dedim mi onu evet yapmanın bir yolu her zaman vardır. Ama bayan hayır dedim mi onu evet yapmanın yolu yoktur.
Ha burada şahsi olarak sen de böylesin falan demiyorum. Genel geçer bir durumu anlatıyorum. Hiç mi iyi, düzgün erkekleri seçen, dürüstlüğe sözde değil "gerçekten" önem veren kız yok. Var tabi. Ama ben pek karşılaşmadım ayrı konu. - +1 yıl
bence de olay bazı! kızların tercihlerinin değişmesinden kaynaklanıyor, herkes başta ve sonda aynı fikirde olsa bu kadar karışıklık olmaz kanısındayım.. erkeklerin eğlenmelik-evlenmelik kız anlayışı, belli dönemlerde kızları yoldan çıkarıyor.. kızların serseri eğlenceli erkek sevdası ise erkeklerin iyi bir adam olması için bir neden bırakmıyor..
- +1 yıl
Ben "eğlenmelik kız" olayına da karşıyım. İlerisi yok ise, başı niye olsun ki? Saçma.
Kızlarımız erkekde ne görürse "onlar yapıyor bizim de hakkımız" diye atlıyorlar üzerine.
İyidir kötüdür bu bana zarar verir/yarar sağlar diye düşünmüyorlar...
Eğlenmelik erkek arayan kızın durumu da bu. Erkekler yapıyor bende yapıcam. Al buyur yap, eğlen. Sonra "Aaaaa yaş 30 a geliyor, hemen doğru birini bulup evlenmem lazım." Yahu nereye? Ne güzel yeni eğlenmeye başlamıştık, daha karpuz da keseceğdik?
Her kişi yaptığının cezasını çeker. Bedavaya eğlenmek yok. Erkek içinde bu böyle. - +1 yıl
erkektede aynı ama hani ben birini tanırken daha çok karakterik özelliklerine bakıyorum yanında yaslanmaya deger birimi güvenilirmi sadıkmı severmi hep diye dusunuyorum
- +1 yıl
Yalan söyleyen, ikiyüzlü kıza mı prim veriyor erkek. Vallahi şaşılacak şey!
Erkekler benzer olarak cinsel ihtiyaç giderebileceği karılara prim verir, sonra da evlenirken pek çoğu bakire arar ki bu konumuzla pek alakalı değil
Ben burada seninle alakalı bir şey de söylemedim. Sen doğruyu, yanlışı yapıyorsun da demedim. Doğru dürüst erkeklerin niye bu kadar azaldığına açıklık getirdim, o kadar. - +1 yıl
bende katılmıyorum hele ki sonra evlenmelik kız aramak? hatta bulamayınca temiz kız kalmadı demek? kızlarda ekonomik güce sahip okumuş kariyer sahibi kadınlar olunca o tiplere hayır diyeceklerine iyice onlara uyuyorlar sonra dünya neden böyle? ben kimseye acımamaya ve güvenmemeye başladım herkes bir değil ama öyle birader bundan sonra
- +1 yıl
erkek dayanısması he:D mantıklı seyler okudum 2nizinde yazdıklarını ama işte
+1 yılbir şey söyleyim mi? aynı dertten bende de var. Canım cinsellik açıdan bakarsan öyle istiyor ki? yanıyorum bazen yoklukta. Bebek gördüm mü benim de olacak mı diyorum? yaş geçtikçe artık bitiyorsun. gün geçtikçe hele de bir de işsiz geziyorsan ve boş boş bakıyorsan hayat yaşamak fazla geliyor insana. git hamallık yap ben üç üniversite bitirim birisi ilk okul mezunu olsun otursun maaaş alsın sonra da Allah bir deyin. Allah niye vermez ki bu insanların cezasını. ben yıllarca niye okdum. niye benim hayatımda bir şey yok. destan yazsan ne olur ki? bu yaşıma kadar tuvalet temizledim. hamallık yaptım öğretmenlik yaptım hala öğrencyim 10 üni versiteden 4 tamamlamak üzereyim hala işsizim. bazen diyorum ki kimliğim benzinliğe bırakım ankarada kenidmi cayır cayır yakım gösteri olsun nasıl olsa milletimizin gösteriye ihtiyacı var yansın bitsin her şeyim diyorum. insan bu kadar mı zor geliyor yaşamsı. hele sarılacak sıcacık bir ten yoksa. aşkla bakacak gözler yoksa. bebeğim kadınım diyeceğin bedenin yoksa. niye yaşar insan ya? niye para kazanır ki? sadık bir insan bulmak için değil mi? yaşamka dediğin nedir ki?_ ben 28 yaşına kadar bir kız ile yatmayacğaım yaş 30 olacak kızla evleneceğeim evlensem ne olur ya? Allah nerede bir bilsem iyice isyanlardayım anlamıyorum ki hayatı. Niye bu kadar zor anlsam. niye birileri sevişirken ben okudum niye ben harcandım niye hayatta anlamıyorum niye yalan söyleyemiyorum. niye benim de ince belli bir kızla yatma hakkım yok niye yaşam denen pislik bir varlık var ya da niye benim gibi pislik birisi var. yazsam ormanlar kalem olsa anlatılmaz dertlerim.
04 Yorumla- +1 yıl
çok derlisin anladımda isyan etme
- +1 yıl
... eyvallah.
- +1 yıl
gidecek yol yok mu ben mi körüm bir bilsem. hayat o kadar karanlık geliyor ki artık bitirmeli acıları dertleri. zamanla daha da acı veriyor her şey bana.
- +1 yıl
evlen kız benimle var mısın çılgınlığa_?
TANIŞMA, FLÖRT zırvalarına takılıp kalmışsınız. biri ile evlenmek için birkaç ay yeterli tanıma süresi için. 2 yıl çok uzun. kişi kendin gizlerse 200 yıl geçse de tanıyamazsın.
niyetler önemli tabiki. ancak niyete giden yol da önemli. birini bulayım evleneyim ama 2 yılda tanıyayım dersem; iki kişilik otobüs bileti olsun, yanyana olsun, ikisi de cam kenarı olsun demek gibi bir şey.
5 kişi ile denesen eer sana 10 yıl... yazık değil mi geçen zamana kendini yıpratışına.
ayrıca sevilecek adam gibi adam diye tabir edilen kişilerin asla kıymetini bilinmez. kadın milleti inadına inadına kırolara serserilere prim verdikçe inadına canını yakanın peşinden koştukça daha çok beklersiniz.
-
sen öyle bir konu açtın ki üniversitelere tez olur bu konu.
-
ha şunu da demeden susmayayım; sen ne kadar aranılan birisin ki, karşına o kadar kaliteli biri çıksın istiyorsun? bu şekil yakınanların çoğu (ÜZERİNE KİŞİSE ALINMA ama) kendisi ilişki yürütebilecek kapasitede olmuyor.12 Yorumla- +1 yıl
senin bu yorumuna karsılık hala inatla adam gibi adam biri diyorum üzerime alınmadım ben paraydı puldu istemiyorumda sadece kafa dengi erkek kelimesini tasıyan birini istiyorum okadar belkide ben herkezi denemediğim için yalnıs kalmaya mahkumum
- +1 yıl
kuyuduzu aynen onların peşindeler.
Nedeni karsilikli hatalardir birincisi bu o yapti ben niye yapmıyorum demesi ikincisi kizlarin biriyle çıkarken sonra baska erkekle cikmasi aldatmasi sonra kizlarin cok havali olmasindan hava atmasindan dolayi genelleme bu sekilde ayni şeyler biz erkekler icinde gecerli kizlar yapio erkekler yapmio erkekler yapio kizlar yapmio degil mesele mesele karsilikli ve bunu kabul ettirebilmektir ama burada ise herkez birbirne laf camur atarak bu isi halletmeye calisiyo sanki attigi laf gercekte yapio ya o yuzden karşılıklı erkekde yapiyo aldatio kizda yapio aldatio...
02 Yorumla- +1 yıl
evet aldatıyolar ne yazıkki
Ben insanları çözümledim. Hepsini gördüm bir bir.
Yaşım 20, 20 olmasına rağmen hepsinin pisliklerini bir bir gördüm. Belki 3 bin belki 5 bin insan tanıdım. Daha da fazla olabilir. Ve gerçekten arkadaş olarak devam ettirdiğim 10 kişi ya var, ya da yoktur. Onun için kim ne sorun yaşıyor, çözüm bir şekilde çıkıyor benden. Aklım bütün bu tanıdıklarım içinden birini/bir kaçını seçiyor ve onlara dayanarak yorum yapıyorum. Görürsün, tanımaya başlarsın, iyi olduğunu düşünürsün, ama bu onun yansıma yüzüdür. Asıl yüzünü de zamanla görürsün, uzaklaşırsın. Gerçekten insanın tanımı yapılırsa bir gün, problemin ortadan kalkar. Ama tek bir tanım yapılamayacak kadar çeşit çeşit insan var. O yüzden tanım yaparken, eli kolu aklı fikri olan yaratıklar diyoruz şu anda. Bu büyük çeşitlilik içinde birini bulamaman normal. Daha yaşın genç. Bu kadar erken düşünme derim. Bekleyebilecek kadar yılların var. Umarım hakkında her şey iyi olur.12 Yorumla- +1 yıl
tesekkürelr güzel yorum olmus
Sizi adam gibi sevecek kişi öyle ya da böyle karşınıza çıkmıştır fakat ya tipten elemişssindir, karşı taraf çekinmiştir cesareti yoktur vs. O kişi yerine (k. bakmayın bu tabiri kullanacağım) "PİÇ" diye tabir edilen kişileri tercih etmişsinizdir. Çok konuşan ikna kabiliyeti yüksek ama bir o kadarda çevresi geniş işte o insanların çoğundan pek hayır gelmiyor çevresinde onlarca kız var zaten. Sonuç olarak farklı bir ortama girmek gibi bir çözüm önerebilirim. Ben kendimden biliyorum karşılıksız seven biri olarak açılamadığım insanları :)
10 Yorumlaİki insanın uzun süreli birliktelik kurabilmesi için aralarında uyum şart.. Severek evlenip bir kaç ay veya yıl içinde uyumsuzluk yaşayanlar flört dönemlerinde dürüst davranış sergilemedikleri ortaya çıkmaktadır..
Flört dönemi:
+ Kadın sevgilisi seviyor/istiyor diye katlandığı ama evlilik döneminde katlanamadığı bazı durumlar:
- Beraber futbol maçı seyretmek..
- Kadının giyim biçimi..
- Sevmediği yemekleri yapması..
- Arkadaşlarıyla buluşmalara gitmemeler.. vb..
+ Erkek sevgilisi seviyor/istiyor diye katlandığı ama evlilik döneminde katlanamadığı bazı durumlar:
- Sinemaya gitmek..
- Bol bol gezmek tozmak..
- Çiçekler almak..
- Sürprizler yapmak..
- Güzel sözcükler kullanarak seslenmek.. vb..
Aklıma gelenleri yazdım örnekler çoğaltılabilir.. Evlendikten sonra bir zaman bu bastırılmış istekler/davranışlar kendini açığa çıkarmaya çalışmaktadır.. Basit gibi gözüken ama temelde ufak bir huzursuzluğun ayrılma noktasına kadar büyüten sebeplerden bir kaçı bunlar..04 Yorumla- +1 yıl
guzel demişin valla:D
- +1 yıl
bence iyi olmus:D
Bunda ne kadar samimi olduğunu düşündün mü hiç. Bence siz kızlar düşüncelerinizde samimi değilsiniz. adam gibi adam dersiniz gün gelir o karşınıza çıkar hatta onun sizi ne kadar mutlu edebileceğinide bilirsiniz aslında istediğiniz gerçekten odur. ama sadece elektrik alamadım (tipim değilsin, zengin değilsin, seni yanıma yakıstıramam daha lüks bir sevgili istiyorum) gibi bahane ile o adam gibi adamları görmezden gelir kücük dusurur acır ama halada niye adam gibi adam cıkmıyor die haykırırsınız. Kusura bakmayında siz buna ne kadar layıksınız? (sizden kastım sen değil yanlıs algılamanı istemem ama insanların kalbinden askı söndürenler)
04 Yorumla- +1 yıl
anladım ustume alınmadım ben o değilim
- +1 yıl
evet erkeklerde öyleler ne yazıkki güzelini bekliyolar
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen oyum. Bir kişi de arkamdan "yalancı, aldatan, şerefsiz" dememiştir. Sadık, dürüst, olgun, adam gibi adamım ben. Tek ben demiyorum bunu övmek için de söylemiyorum burdan bir kız bulma amacında değilim gizliden yazıyorum zaten. Ama ben de aynı durumdayım. Bizim gibiler bir birlerini göremiyorlar. Yalnız kalıyoruz hep. Böyle kızların hepsi harcanıyor zaten benim gibilere kalmıyor. Böyle erkekler de yalnız kalıyor. Ne yapmalıyız biliyor musun? İlişki, aşk, sevgi, değer kavramlarını bir kenara atıp hayatı yaşamayı öğrenmeliyiz. Bunlara sadece olursa olur olmazsa olmaz diyip umursamamak gerekiyor. Kötü birisi olursak yani. Kötü biri olabilirsek biz de bu saydıklarımda kazanan taraf oluruz.
02 Yorumla- +1 yıl
Kötü bir deneme olur bence
Cevap sahibi+1 yılSenin iyi deneme olarak gördüğünü denedikçe kaybettik. Daha da kaybedersek iyice aptal olmaz mıyız?
neden herkes aynı şekilde düşünür ki? yani sorsan herkes adam akıllı ve kendisi gibi adam akıllı birini arıyor kim ulan o zaman bu adam akıllı olmayanlar adam gibi adam olmayanlar? herkes önce bir kendine baksın tamam yok demiyorum var adam akıllı olanda arsız olanda bulamamak diye bir şey yok sen sevmezsin onu o sevmez seni bu işler böyle bana sor bnde bulamıyorum bulduklarımın da sürekli sevgilisi var bilader daha mı adam akıllılar ? dert etme bunları sen düzgün ol çıkar biri elbet üstüne alınma sana laf yok her körün topal bir alıcısı vardır
12 Yorumla- +1 yıl
bende bekliyorum bakalım adam gibi adam işte anla yoksa etrafta cok erkek var ama işte olmaz
Gizli Üye(36-45)+1 yıladam gibi adam bulma bence, yoksa maddi açıdan zorlanırsınız ilerde. düzgün insan oldum da ne oldu? doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar anlayışı uygulanınca şu an iş güç yok ve boşanmak üzereyiz. hem de eşimin durumu çok çok iyi olmasına rağmen. kira vs. vermeyip en az 1500 de kira geliri var hanımefendinin, bayanlar herşey dörtdörtlük olsun istiyor bunu gördüm. hem yanyana hem cam kenarı, öyle bir dünya yok. ya düzgün olmayacak ve her türlü katakulleyi bilecek para kıracak, ya da düzgün olacak ve öyle olduğu için haksızlıklarla mücadele etmekten maddi manevi ömür boyu sıkıntılar yaşayacak. tercih senin, Türkiye'nin gerçekleri bunlar, kabul etsek de etmesek de. saygılar
02 Yorumla- +1 yıl
düzgün olsun ne hak yesin ne yedirtsin bu adamla ben bir kuru ekmek yerim abi:S
Cevap sahibi+1 yılbana da ekmeği böler yeriz sen rahat ol dediler, uygulamada işler neden değişiyor anlam veremiyorum
Malesef öyle oluyor, yanlış insanlarla vakit geçiyor o sırada olan düzgün insanlara bakmıyoruz bile.. Sabır ve dikkatle mutlaka düzgün bir insan gelir, ümidini kesme.. gerçi herkes aynı şeyden şikayetçi, kendimize uygun birini bulmuyoruz belki hata bizde insanlara fazla güveniyoruz
12 Yorumla- +1 yıl
herkesi kendimiz gibi sanıyoruz daha ne olsun
+1 yılKızlar bunu söylüyo erkekler bunu söylüyo neden acaba konuşup görüşmeyi düşünmüyosnz sizce görücü usulu ile olanlar ne yapıyo ilk odaya geçirip baş başa bırakıp konuşmaya bırakıyolar daha sonra evleniyolar aynı bunu yapın tanıyım görüşün daha sonra devam eder
02 Yorumla- +1 yıl
E öyle yapılıyor zaten tanıyosun adam olmadıklarını karar veriyorsun
- +1 yıl
bide beni tanı bunuda yapabilicekmisin !
+1 yılHer insan onu neyin beklediğini bilmese de dışı allı pullu gizemli bir kutunun içinde ne olduğunu merak eder.
Siz kızlar da dışardan gizemli cool duran bir erkek gördüğünüzde direk atlıyorsunuz. Halbuki içi bomboş bir kutudan hiçbir farkı yok. Sadece dışı allı pullu yaldızlı bir kutudan ibaret ;)
O yüzden seçim yaparken süpriz yumurtalara değil. Dışı şeffaf içinden ne çıkacağı az çok belli olan kutuları seçelim ;)14 Yorumla- +1 yıl
erkekler cok farklı dimi bu konuda :D
- +1 yıl
İlk cümlem erkek kız hepsi içindi. İkinci cümlem senin soruna cevap vermekti :) Erkeklerin farklı olduğunu söylemedim. Elbet kişiden kişiye farklılıklar olur.
Ancak kimse kendisini kandırmasın kimse dışını beğenmediğinin içini merak etmez ;)
Ben dış görünüşe önem vermem deyip de gösterdiğimiz kızı dış görünüşü için red eden tonla insan biliyoruz.
Ben dış görünüşe fazlasıyla önem veriyorum yalana gerek yok. Ancak karakteri onu tanıdıkda daha da öne çıkıyor bende. :) - +1 yıl
bendede tam tersi vermiyorum dıs görünüşe önem sadece adam gibi adam olsun
- +1 yıl
Ben gerçekten dış görünüşe önem vermeyen pek kişiye rastlamadım. Varsayalım sen ve ben bir yerde karşılaştık yine varsayalım ki sende çok güzel bir kızsın tam istediğim gibi ben senden çok hoşlandım fakat sen beni hiç beğenmedin dışını beğenmediğin bir erkeğin karakterini merak eder misin? Senden hoşlandığımı ifade eden yaklaşımım seni rahatsız etmez mi? Yoksa tipimi beğenmediğin halde bana bir şans verir miydin. Dürüst ol kişiyi karakter olarak tanıdıktan sonra görünüşü önemsemeyebilirsin ama tanımadığın bir kişide ilk bakacağım şey dış görünüştür bence
Karakteri yerinde hal ve hareketleri yerinde olan insan gibi konuşmasını bilen kişilere karşı ilgi ve alaka duyulmadığından özür dilerim ama kırık ve dengesiz kişilere karşı duyulan ilgiler sizi onlara karşı bağlayan bir durum bundanda sizin aşırı derecede payınız var bu yüzden insan gibi insan olan cinslerimiz bu yüzden benim gibi olabilir misal hepsini aynı keseye koyuyor...
04 Yorumla- +1 yıl
iyide benim aradıgım karakter özelikleri zaten
- +1 yıl
kanım ısınmasada vardır bi, bildiği :D
+1 yılS-Neden karsımıza iyi sevilebilicek adam gibi adam biri çıkmaz ki?
1-İnsanlar (ADAMLIK) aramıyor
2-Para aranıyor
3-Güzellik/Yakışıklılık aranıyor
4-Ne istediğini bilmeyen bulsada kıymetini bilmez
5-Davul bile dengi dengine
6-En önemlisi insanın kendine iyice bir bakması lazım bunları ararken sende var mı bakalım bunlar (Bu maddeeler herkes için geçerlidir)
ya artık sogudum resmen yalancı insnalardan düzgün biri kalmamıs:Senin görmemen olmadığına delalet etmez. Nasip.01 Yorumla- +1 yıl
sorunda orda ben görmediğim bilmediğimi sürece düzgün insna olsa banane
Ya arkadaşım herşey kısmette saklıdır.
Belki doğru zaman değildir senin için.
Karamsar olma sen önce kendini ön yargılardan ve korkularından arındır.
Sonra da gönlünü Allah'a teslim et.
O hak ettiğin neyse onu çıkaracaktır karşına.
Kimseyle de bu konular hakkında dertleşmene gerek yok, kimseye kendini kanıtlamak zorun da değilsin.
Önce Allah'a sonrada kendine kanıtla kendini yeter.20 YorumlaValla ben burdayım ama senle aynı hisler içindeyim artık kimseye güvenim kalmadığı için karşı cinse yaklasmiyorum fazla uzaktan izliyorum doğru bulduguma yaklasiyorum ya sevgilisi var ya da doğru gibi gözüküyor ama aslında değil o yüzden biraz da şans meselesi be gülüm:)
12 Yorumla- +1 yıl
öyle cidden :S oda bende yok
- Aşk İlişkileri konusunda 611 cevap paylaştı.
+1 yılUzun süreli ilişkileri gerçek aşkları ne yazıkki artık çok fazla göremiyorum tamamiyle çıkar ilişkisine dayalı bir toplumumuz oldu en başta paran varsa adamsın yoksa değilsin para olduktan sonrada kimi istersen onla birlikte oluyorsun büyük ihtimalle kızlar genelleme yapmıyorum ama çoğunluğunuz böle artık kabul edin
04 Yorumla- +1 yıl
öyle olduklarını biliyorum ben bu tarz seyler beklemiyorum erkek dediğin zaten tası sıkar suyunu çıkartır da ne bileyim ben iyi oldukça olmuyo demekki
- +1 yıl
İyilikten maraz doğar demiş atalarımız ama mutlaka doğru birisi çıkacaktır karşına sabırla beklemelisin ha olmadımı aman boşver hayatını yaşa ya işte :)
- +1 yıl
en güzeli galiba:D
- +1 yıl
Aslında en güzeli aşık olduğun kişiyle evlenmekte işte hayat bazen olmuyo ya istediklerimiz...
Aşk İlişkileri konusunda 394 cevap paylaştı. cevrene hıc baktınmı dıkkatlı şekılde bakmadın dımı sen sımdı yanlış anlarsın ne yanı her önüme ğecene bakıyımı dersın yanlış anlama yazdıklarımdan sunu demek isdiyorum senı seven sendne hoşlanan kesınlıkle biri vardir ama bunu sen ğöremiyorsun ğörmek isdemiyorsun diş ğörünüşe önem veriyorsan
02 Yorumla- +1 yıl
Yok cidden yok
Gizli Üye(36-45)+1 yılÇünkü sizler doğru erkekleri küçük gördünüz inek gördünüz , saf gördünüz, deneyimsiz bu dediniz, tipe bak dediniz, çocuk gibi dediniz, fakir dediniz yetinmediniz skor peşinde koşanların kucağına attınız kendinizi, disko bar zibidilerine, paralı arabalı balkon çocuklarına aşkım dediniz. Sonra saf adam arayışına girersiniz. Yok kızım taze bitti.
28 Yorumla- +1 yıl
oha o ne l*n :D
- +1 yıl
genelleme yaopmamak gerekir ama genelde böle haklısın kardeşim.
- +1 yıl
çok doğru kesinlikle katılıyorum soranda zaten afallamış evde kalmaya devam edersin umarım bayan
- +1 yıl
- +1 yıl
@kaptan5151 beni ne kadar tanıyosun acabada böyle konusabiliyosun
- +1 yıl
@sormaktansaben ayrıca her kötü yorumu alkışlar gibi yazmasan daha sevimli olurdun
- +1 yıl
istersev ister sevme bende iç dış birdir. oto yıkama gibi düşün beni
- +1 yıl
abi sen olayı hep kendine cekiyosun gıcık oldum sana@sormaktansaben
kriterlerini biraz düşürebilirsin
hem uzun boylu, yakışıklı, atletik, karizmatik, sırma saçlı, çarpıcı, entellektüel
hem maddi sorunu olmayan, karizma arabası olan, iyi bir gelir iolan
hem tam bir aile babası
seni deliler gibi seven
birini beklersen olmaz tabi tontişim04 Yorumla- +1 yıl
ya bakın ben görselde değilim adam gibi adam dedim yakısıklı demedim karakterik özellikleri ön planda öncelikle
- +1 yıl
vala ben inanmadıgım bişeyi lafta demem tanıdıgın kadınlarada benzemem
+1 yılbu işin erkeği kadını yok bende senin gibi düşünüyorum bazen ve boşver diyorum. Herkesin bir gönül yarası var ki bunu başka insanlarla sarmaya çalışıyorlar ortada gerçek bir sevgi yok ki amaç sadece yalnız kalmamak o zaman da yalanlar birbirlerini kırmalar ard arda gelyor.
01 Yorumla- +1 yıl
ya işte ben şuy anda mutluyum gerçi ama:S
Siz sürekli yakışıklı diye piç serserilerin kollarına atlarsan bu snn sorumluluğun siz kızlar size değer vereni yürekten seveni dışlarken gidip piç serserilerle çıkıyosunuz sonra gelmiş burada düzgün erkek kalmadı diyosunuz kafanız çalışmıyorsa biz napalım yani?
03 Yorumla- +1 yıl
o ben değilim
- +1 yıl
ayrıca ben 23 yaşındayım hiç sevgilim olmadı bir tane kızın elini bile tutmadım neden? çünkü izin vermediler hep tipe baktılar karşıma hangi kız çıksa yakışıklı istedi gittiler piç serserilerle birlikte oldular. benim bugüne kadar hiç bir kıza yanlışım dokunmadı ama beni tanımadan etmeden sadece tipime bakarak hep ittiler dışladılar. sizin gibiler hep var bu ülkede diyorum ya bütün kızlar hepiniz aynısınız.
+1 yılyaş farkeder sen simdi 18 yasında 19 yaında ile çıkarsan seni ne sever ne takar 1 aydan sonra gidipte 26 yaşında bir adamla dürüst efendi olanla çıksanız hergun gezseniz yemege cıkarsa biraz cilve ve yüzük alması bu kadar basit o yuzuk aldıktan sonra zaten iş bitiyor anlarsınızki sizi seviyor evlenmek istiyor _ iyi günler_
010 Yorumla- +1 yıl
ben 25 yasındayım sence söylediğin şey bana uymuyo bile
- +1 yıl
ilk yasınızı kastetiginizi gormedim 25 yasındaysanız bir probleminiz olmıyacagını dusunuyorum bakımlı ve güzelsseniz eger evlenecek adam cok siz bulamıyorsunuz bir tanısın hemen ciddiye vurmayın tabiki sonrada bakalım sonunu kim bilir
- +1 yıl
evlenilicek adam çok demiş ya
- +1 yıl
bence problem başta sizde daha şimdiden sınırleniyorsunuz
- +1 yıl
sinirlenmedim aslında güldüm ama burada tepkimi bilemesin sonucta
- +1 yıl
evlenilicek adam çok demiş ya bu bir gıcık olma ya da sınırlenme tepkisidir sinir olmussundur sinir olan bunu yazmaz
- +1 yıl
bilemedim ben düşüncen buysa saygı duyarım...
- +1 yıl
ama belliki tatlı bir ağzın var :) bunu anlayabildim sen nadirsin :)
- +1 yıl
:))
- +1 yıl
iyi günler
Aynı fikirlere sahip erkek sayısı da az değil merak etme.. geçen gün bir kız daha buna benzer bir soru sormuştu. 'Bizde aynı şeyi düşünüyoruz, senin gibi düşünen kızlar nerede takılıyor onu söyle' dedim. Evde. Dedi. Bulusamama ihtimalimizi arttırıyorsunuz...
011 Yorumla- +1 yıl
evdemi:) alakası yokda ne diyim şimdik bilemedim:D
- +1 yıl
:))) bende evde değilimki :D
- +1 yıl
öyle yapcak bişey yok:S
- +1 yıl
25 yasındayım aslan burcuyum çalışıyporum İstanbul'da yasıyorum :) izdivaca cıktım sandım bir an kaptırdım yazıyodum:)
- +1 yıl
vala kaptırdım kendimi:
- +1 yıl
kısmet değilmiş:D
Gizli Üye(30-35)+1 yılAynı şey erkekler içinde geçerli, kimi kızlar var kullanır yalan söyler motordur, bende böyle düşünüyordum 7-8 ay önce, hep kullanıldım, aldatıldım... Ama hep hayırlısını istedim şükürler olsun o kişi geldi.. Sende hayırlısını iste mutlaka öyle birisi gelicek emin ol.
02 Yorumla- +1 yıl
aaa çok garipmiş ya kızlardada mı var bu tüh be onların... adına sevindim kardeş hayırlısı olsun
Cevap sahibi+1 yılVar tabi olmaz mı, kızlardada var erkeklerdede... Teşekkür ederim
Doğru kişi aklında yarattığın bir karekterse o hic olmaz doğru kişi sana hayaller kurdurabilen ve birlikte o hayalleri gerçekleştirebilir cebinize inandigin kisidir
02 Yorumla- +1 yıl
evet oda işte :S
Ozelestiri yapabilen ve kendini gelistirebiliyorsan karsina birileri cikabilir.
Ya da :
Takildigin cevreyi degistir.
Yasin ilerliyorsa da yediklerine ictiklerine dikkat et sigara alkol tuketme duzenli spor yap.01 Yorumla- +1 yıl
peki kardeş:D
Gizli Üye(36-45)+1 yılşimdi burada küfürü basarım bir konuşurum yerinden bir daha kalkamazsın! l*n seviyoruz da ne oluyor saçma saçma hareketlere giriyorsunuz siz kızlar var ya köpeksiniz ne istediğini bilmiyorsunuz hepinişzin kafasında biraz var 5 yaşındakide aynı 99 yaşındaki de aynı trp abuk hareketler saçma tavırlar nesiniz l*n siz ne !
01 Yorumla- +1 yıl
oha kime sinirlendiysen ona say kardeş
+1 yılseviyosunda ne oluyo.. türlü bahanelerle yine hayal kirıklıgı. senin sevdiginle degil seni çok sevenle birlikte olcaksn diyolar dogru galiba en azından kıymet bilir
01 Yorumla- +1 yıl
O yönden öyle tabu ama işte gonul
Aynısı biz erkekler için de geçerli. Bizim de karşımıza harbiden sevecek güvenecek delikanlı bir kız çıkmıyor. Boşuna isyan etme, devir kötü napalım.
#NeOlacakBöyleBilmiyorum01 Yorumla- +1 yıl
hemde ne kötü
- Aşk İlişkileri konusunda 423 cevap paylaştı.
+1 yılKarşınıza çıkıyor, sorun sizde. Siz beğenmiyorsunuz çocuğu, kuğul değil çünkü. Gidiyorsunuz kuğul çocukların peşinden. Sonra da "Neden karsımıza iyi sevilebilicek adam gibi adam biri çıkmaz ki? bunu düşünen oldumu hiç?"
04 Yorumla- +1 yıl
ama soruımu kopyalamıssın:D
- +1 yıl
Değil mi, değil mi...
- +1 yıl
değil kendi şahsıma ben öyle biri değilim ama tanıdım insanlarda var tabi
- +1 yıl
Nasıl dersen...
- Aşk İlişkileri konusunda 505 cevap paylaştı.
+1 yılGenelde begendiği her insanla çıkan kızların en sonunda dustugu ruh hali sende artık bundan ders cıkarmıssındır umarım. Ama gün doğmadan neler doğar dert etme
00 Yorumla Al benden de o kadar netten olmasın asla ıstemem bıdaha da gerçek te de duzgun adam yok ya da bız ıstemıyoruz doğru kısıyıde degısık durumlar.
01 Yorumla- +1 yıl
Valamu bilemedim öyle galiba netten bende jstememm
+1 yılAdam gibi adam öyle karşına bir anda çıkmaz zaten peri. Adam gibi adamı karşına çıkarabilmen için Güzergahını o yönde ayarlamalısın. Gittiğin yolda adam gibi adamlar çıkmıyosa. Yolunu değişmen lazım.
00 YorumlaBulmak zor buluncada bırakmak zor hepsi zor yani :) ama herseyin bir zamani var belli olmuyor bu isler hic tahmin etmediğin yerlerden cikabilir bilemezsin :)
00 Yorumla
+1 yılgeldinizde kabulmu etmedik. sen adam gibi adam arıyon bizde hanım hanımcık kız arıyonuz demekki karşılasabilmek lazm :D
03 Yorumla- +1 yıl
:) gunumuzde bulmak cidden zormus
- +1 yıl
valla bende arıyorm ayrıca arayan kzılar oldugunuda görmek umut werici :D
- +1 yıl
ahaah umudunu kaybetme:D
Arayinca bulunmuyor maalesef. Bir anda çıkar karşınıza. Kriterlerinizide biraz degistirirseniz, aradığınız mutluluğu bulabilirsiniz.
01 Yorumla- +1 yıl
UMARIM :s
o sorun senden kaynaklanıyo arkadaşım sen gidip düzgün kişlerle çıkmazsan snra vay neden erkekler böyle vay nie aldatıyo kendiniz kaşınıyonuz biz napak :D
01 Yorumla- +1 yıl
işte sorunda o zaten basta iyi olan adamsonra kötü bunu nerden bileyimki basında bilsem zaten olmaz
bu iş doğru kişi de ne aradığına bağlı. beklentini yüksek tutarsan olmaz zaten zor. sen yontulmaya en müsait olanı bul şekil yaparız biz ona :)
09 Yorumla- +1 yıl
sorunda o beklentim yuksek değil cevremdeki insnalar gibi arabası olsun evi olsun çok iyi kariyeri olsun derdindede değilim sadece adam olsun erkek kelimesinin anlamını tasısın ama henuz göremedim öyle birini hepsi çıkar peşinde insnalar
- +1 yıl
yok ya düşünceli olsun yeter :) eyvallah:D adam yontma kursu :)
- +1 yıl
he ya bir çiçek al 2 çikolata sardır yok hepsi kuru kuru geliyo gidiyo:)
- +1 yıl
kardes sana alsın bana yoplla az mutlu olayım bende ama:D
1-2 yılda da tanıyamazsın yıllar geçse de tanıyamazsın gün gelir vay arkadaş be hiç beklemezdim dahi diyebilirsin sana katılıyorum:)
04 Yorumla- +1 yıl
ya öyle zaten birini tanımak için aynı evde olmak şart o zorlukları yasamak sartta işte evlenebilicek adam 0
- +1 yıl
ben bu siteye uye olana kadar hep kızlar masum sanırdım ama bu sitede anladım onlarda erkekler gibiymiş
çıkmasına gerek yokki saten bütün kızlar ve kadınlar aynısınız hep iyisini güzeli en hakediğinizi istersiniz herşeyi yaşarsınız mutluluğu bulamazsınız sonra o kişiyi istersini kusra bakmayın kimse enayi değildir
16 Yorumla- +1 yıl
anlamadım
- +1 yıl
anlamadım cevap vermeyebilirdimde ama genede yazdım sadece tüm kadınlar aynısın demişsin ben baskalarının hataları yuzunden yargılanmak istemiyorum
- +1 yıl
işte diyorum baskalarının hataları beni ilgilendirmiyo
Hiç bir prenses bir kaç kurbağa öpmeden prensini bulamaz derler.
Gene de abartmamakta fayda var ama kafaya takmayın bu kadarda.02 Yorumla- +1 yıl
ooo iyiymiş sevdim bunu:) ben kurbaga öpmeye gidiyorum görüşürüz:)
+1 yılKızlar onlara yüz vermeye vermeye nesilleri tükendi, ondandır... ;)
11 Yorumla- +1 yıl
:)))
+1 yılBende böyle düşünen birini niye bulamıyorum diyorum
ve muhtemelen bir çok kişi aynı şeyleri düşünüyor
garip bir kısır döngü02 Yorumla- +1 yıl
evet öyleymiş baksana yorumlara
- +1 yıl
tahmin ettiğim gibi
çıkıyor ama siz onları ezik görüyorsunuz o yüzden gitmiyorsunuz peşinden.. size çekici gelen serseri olsun sürekli bir aksiyon olsun.
01 Yorumla- +1 yıl
of ya o bend eğilim:D
+1 yılbenim 3 yıldır yok burdan bir vardı kız şizofrenmidir nedir salak salak hareketler kactım ifşaa etmek istemiyorum ama malın önde gideni erkek budalası :)
12 Yorumla- +1 yıl
:)) ahahah:D
- +1 yıl
:))
emin ol ki bende aynısını bende karşı cis için düşünüyorum
01 Yorumla- +1 yıl
İnanıyorum boyle
+1 yılÜmitzliğe kapılma. Mükemmelini bulmak zaten imkansız oyüzden sana göre iyi olmayan bir yönünü görmezden gelmelisin yoksa işin zor
01 Yorumla- +1 yıl
Yani ama zaten mükemmel aramiyorum
Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Neden benim karşıma doğru dürüst bir kız çıkmıyor kız gibi kız nerdeee.. Hep iyi oldugum için kaybediyorumm
00 Yorumlabazi insanlar hayatimiza bela bazilari mutluluk bazilari armagan bazilari hediye olarak gelir unutma
01 Yorumla- +1 yıl
Biliyorum farkındayım hepsi cezaydi bana
Belki hata bizdedir. Yani sap samanı ayıramayacak kadar kör olursak doğru insanı da bulamayız ya da daha zamanı vardır bilemiyorum
00 Yorumla
+1 yılKader elbet cıkaracaktir o insani karsiniza endiselenmeyin.. bende bekliyorum nezaman cikarsa artik
01 Yorumla- +1 yıl
30da çıkarsa artık bilemem :D
Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Bunun vevabı çok basit, kadınlar kendilerini seven erkeklerden hoşlanmaz, hep popüler olma çabasında içinde oldukları için daha çok şıpsrvdi kişilere tutulurlar, sonuçta hep hüsran:D
20 Yorumla
+1 yılçıkıyoruuz da görmüyon ki :) burnunun dikine gidiyrosun...
04 Yorumla- +1 yıl
karıstırdın galiba
- +1 yıl
yooo karıstırmadım... adam yok mu dıye ısyan edıyorsun bak haala görmüyrosun adam gibi adamı :)
- +1 yıl
bak listen adam gibi adam dolmuş sen haala adam gibi adam arıyrosun... sen ne aradıgını bılmıyrosun :)
- +1 yıl
:O)))9
Düşündük taşındik nasipten öteye yol olmayacagini gördük :)
01 Yorumla- +1 yıl
aynen :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılarayıp, üstüne düşersen bulamıyorsun canım, ama biraz relax olup, suyu akışına bırakır, üstüne düşmazsen, kendiliğinden çıkıveriyor karşına doğru kişi :)
01 Yorumla- +1 yıl
beklemedeyim
yeni birilerini tanımaya çalışmadan kalıp kalmadığını kesin olarak söyleyemezsin
09 Yorumla- +1 yıl
oldu herkesi deneyeyim baska bişey varmıydı:D kolaymı san ıyosun güven veremeyen insnalarla dolu heryer
- +1 yıl
evet bakamayız ama hepsi güvenilmez cevremde gördüğüm şeyler bu kadar çok olunca artık ister istemez düşünüyosun
- +1 yıl
neden arkadas dediklerimizde öylelr ya bende öyle yaptım baya oldu az arkadasım var ama olsun dediğin gibi
- +1 yıl
aynen azıcık aşım agrısız basım derdi:D çıkar peşinde olan insnalar zamanında yasıyoruz
- +1 yıl
çok az konuşurum :) göremediklerini gördükten sonra yüzlerine vururu ki zaten genelde bu hiç iç açıcı bir durum olmuyo :) onlar benden uzak bende onlardan uzak duruyorum gerçeği kabul edemeyen insanlarla zaten arkadaşlık kuramazsın :)) azıcık aşım ağrısız başım çok güzel tabir olmuş :)
- +1 yıl
evet:D bize o uyuyodu:D
+1 yılBazen cikar degerlendiremezsin bazende hic cikmaz firsatlari degerlendirmek lazim tabi adam gibi adam taniminda cok onemli
05 Yorumla- +1 yıl
vala henuz yok bakalım olursa degerlendiririm
- +1 yıl
Babam hep derdi insanin yuzune 3 kisi kalpten gulumser 1. Kacirdin 2. Kacirdin ne yap ne et 3 . yu kafirma ole ortala kalirsin derdi dedemde. ona demis:)) sende kacirma:)
- +1 yıl
güzel demiş valla:S
- +1 yıl
Tabi bu kural dedemin doneminde gecerlimis artik simdi gecerlimi bilemem ama kacirmamak lazim:))
- +1 yıl
bilemem bakalım zaman di
- Devamını Gör (162)
Devamını Gör(207)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Neden karsımıza iyi sevilebilicek adam gibi adam biri çıkmaz ki? bunu düşünen oldumu hiç?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar