• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Neden karsımıza iyi sevilebilicek adam gibi adam biri çıkmaz ki? bunu düşünen oldumu hiç? (Sayfa 2)

cikolataperisi
cikolataperisi Takip Et
Xper 6 Yaş: 36
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Neden karsımıza iyi sevilebilicek adam gibi adam biri çıkmaz ki? bunu düşünen oldumu hiç?
Cevapla
Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

42

Cevap

184

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    öyle insanlar karşınıza çıkıyor, ama siz onlarla arkadaş oluyorsunuz, size kötü davranan burnu bir karış havada insanlarla beraber oluyorsunuz sonra sonuç böyle oluyor işte

    0
    1 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      valla ne diyim ben senin dediğin tiplere selam dahi vermem kendini begenmiş ukala insnalardan hoslanmıyorum

      Yorumla
  • Untouc
    Untouc Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 36%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı.

    :)) Ümitsizliğe kapılma hayırsız biri olup hayatın berbat olacağına bazen hiç olmaması daha iyidir.

    0
    2 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      oda öyle henüz istemiyorum ama biri yok yani etrafımda bakıyorum hepsi bişeyler peşinde

      Yorumla
    • Untouc
      Untouc
      +1 yıl

      Ne yapacaksın? Filmlerde dizilerde magazinlerde orada burada insanların beynine belden aşağıyı sokarsan doğal olarak bilinç altı oraya yönleniyorlar. Aslında insanların suçu yok bu durumları normalleştirenlerde suç var.

      Yorumla
  • Ahmetbcn
    Ahmetbcn Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Siz duzgun insanlara fırsat vermeyip genellediginiz icin

    1
    4 Yorumla
    • Herdemsefa
      Herdemsefa
      +1 yıl

      Aynen öyle...

      Yorumla
    • kutsaljojuk
      kutsaljojuk
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      düzgün insanmı kalmıs ki:S

      Yorumla
    • Ahmetbcn
      Ahmetbcn
      +1 yıl

      Bakış açina gore değişecektir. Iyi bakarsan iyi görürsün :)

      Yorumla
  • baran70
    baran70 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 56
    +1 yıl

    ruzgar eken gunu gelince firtina bicer, canım her sey karsilikli,

    0
    1 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      ?:S

      Yorumla
  • icarusss
    icarusss Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Aynen ya valla bende ole gel biz seninle evde kalmışlar cemiyeti kuralım ordada kısmet buluruz evlenemeyenlere :)

    0
    1 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      :) olur valla:D

      Yorumla
  • aptaldisci
    aptaldisci Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    asıl sorulması gereken soru ben dogru biri miyim. . karşına adam gibi adam birini bekliyorsan bişeyleri değiştirmeye kendisinden başlamalı insan

    0
    3 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      ben dogru biriyim ve herkesi kendim gibi sandıgım için sonunda hep kötü oldu arkadas olsun akraba olsun herşey için gecerli artık deger görene kadar kimseye deger vermem

      Yorumla
    • aptaldisci
      aptaldisci
      +1 yıl

      herkes aynı şeyi söylüyor zaten. ."ben dogru biriyim" . . kime göre neye göre dogrusun. . kendini kaç kere sınadın . .

      Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      gördüğüm insanlara göre ve asla onlar gibi olmıycamda

      Yorumla
  • hmmCokSert
    hmmCokSert Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    Bende kadın gibi kadın bekliyorum ama yok yok yok sistem baya değişti aşklar cıkar ilişkisine döndü o tutkulu büyük aşklar yerini günümüzde artık günü birlik aşklara bıraktı.

    0
    1 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      ne yazıkki evet:S

      Yorumla
  • RosesDePorcellana
    RosesDePorcellana Takip Et
    Xper 4 Yaş: 41 , eic 39%
    +1 yıl

    Heryere baktinmi diycem ama aramakla bulunmaz ask aniden gelir belkide henuz vakti gelmemistir

    0
    0 Yorumla
  • NickBulmakZoriS
    NickBulmakZoriS Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    bunun nedenı dogru ınsanların az olması degıl sızın sırf sevgılnz olsun dıe cok fazla ırdelememeniz.

    0
    2 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      nasıl yani:S

      Yorumla
    • NickBulmakZoriS
      NickBulmakZoriS
      +1 yıl

      bakın bırcok ınsan sevgılı bulmak ıcın garıp ortamlara girer amac sadece sevgılı bulup ruhsal haz elde etmektır fakat zamanla iş sizin veya karşı taraf tarafından ciddiye binince ve karşısısndaki buna karşılık vermeyince ortada hüsran olusuyor. Eğer başlangıçta ciddi biri ile olursa bu iş 2 günde canm ccim sevgilim 2 ayda hatta 2 yılda yatak by by a donusmezse bır ıhtımal evlenrsnz.

      Yorumla
  • Drejevic
    Drejevic Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl

    Kendini ölçüp biceceksin, kendi kıymetin ne ise, karşına da o ayarda insanlar çıkar.

    0
    1 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      yok karsıma çıkanlar layıgını bulsunlar onlara lafım yok ben onlara bakaraktan cok saf kalıyorum

      Yorumla
  • sessiz_uşak
    sessiz_uşak Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    çıktıkta ne oldu kıymet mi bildiniz? yokken ağlarsınız varken kıymet bilmezsiniz.

    1
    5 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      oda ben değilim

      Yorumla
    • sessiz_uşak
      sessiz_uşak
      +1 yıl

      yok ya sende ne kadar kız tanıdısam hepsi aynı

      Yorumla
    • sormaktansaben
      sormaktansaben
      +1 yıl

      heh ayynen. yaa. durum bu.

      Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      demekki sende benim gibi iyi birini tanımamıssın

      Yorumla
    • sessiz_uşak
      sessiz_uşak
      +1 yıl

      senin karşınada benim gibi biri çıkmamış demekki

      Yorumla
  • suskunprenses27
    suskunprenses27 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ben buldum sevmeyi denemeyi düşünüyorum galiba biraz salağım

    0
    2 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      yoo dogru olanı yapıyosun:D

      Yorumla
    • suskunprenses27
      suskunprenses27
      +1 yıl

      Diyorsun o zaman iyi :)

      Yorumla
  • TheFighter
    TheFighter Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29
    +1 yıl

    Seni bilmem ama kendimden bahsediyim Sevgilim olmadı beni seven oldu benim sevipte açılamadığım oldu olduda oldu bense bu yüzden sevmeyi beceremedim becermeyi sevdim.

    0
    0 Yorumla
  • Tugrahan74
    Tugrahan74 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 51
    +1 yıl

    Kanka önce çok şeymi istiyorum diye kendini sınamalısın ve sonra istediklerinin karşılığında sende aynı değerlere sahipmisin,?

    0
    2 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      cok sey istemiyorum ve istediğim herşeye layıgım parasını istemiyom evlisini arabalısını istemiyom saglam karakter istiyom

      Yorumla
    • Tugrahan74
      Tugrahan74
      +1 yıl

      Siz kadınlar çok değişik karakterdesiniz, kimi erkekte senin istediğin özellikler var fazlasıyla, parası, evi ya da arabası yok diye istemezsiniz, kimi erkekte para var karakter sıfır eee onuda beğenmezsiniz, bence görüştüğünüz delikanlıyı tanımaya çalışın, erkeği adam gibi adam yapan kadınıdır

      Yorumla
  • asiyeesi
    asiyeesi Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    bence hatayı karşındakinde aramak yerine donupte kendine bakmalı insan o nu bu seviyeye kim getirdi diye duşunmeli insan

    0
    3 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      açıkcası o beni ilgilendirmiyo herkes aynı diyip herkese köytümü davranalım aldatıldık diye hayatımıza giren erkekleri aldatalımmı ya da yalan söylediler diye bizdemi yalan söyleyelim

      Yorumla
    • asiyeesi
      asiyeesi
      +1 yıl

      benim dediğim şey bu değildi ama anladığın gibi oku birşey diyemem

      Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      Gakiba değilmiş canım

      Yorumla
  • windman107
    windman107 Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 15,4b cevap paylaştı.

    Zaten hemen bulsan ne anlamı olur ya da kıymetin
    Belki de yaşadıkları, senin yaşadıkların doğru kişiyi oluşturuyor

    0
    2 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      belkide bak bu acıdan dusunmedim:D

      Yorumla
    • windman107
      windman107
      +1 yıl

      Iyi bir düşün bakalım sen:)

      Yorumla
  • amatue
    amatue Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Hep düşünüyorum.. Her an..
    Belki bu kadar kafa yormasak karşımıza çıkacak, en beklemediğimiz anda :)
    Herkese aşk nasip olur umarım

    0
    1 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      umarım :) gerçek aşklar çıksın karsımıza:Ç)

      Yorumla
  • Sesler
    Sesler Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41
    +1 yıl

    Bu soruyu bende kendi kendime çok soruyorum neden öyle bir kadın çıkmıyor diye... doğru kişi doğru zaman hani ne zaman hani ne zaman...

    0
    2 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      beklemedeyiz bakalım:D

      Yorumla
    • Sesler
      Sesler
      +1 yıl

      Klişe :) hakkımız da hayırlısı

      Yorumla
  • xsarinx
    xsarinx Takip Et
    Master Yaş: 57
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10,8b cevap paylaştı.

    EV ocak olmak isteyen, sıcak bir yuvası olsun isteyen bir çok insan var, siz onlara rastlayamamışsınız belki de.

    0
    2 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      henüz rastlayamadım baksana:S

      Yorumla
    • xsarinx
      xsarinx
      +1 yıl

      Hayırlısı vardır bir yerlerde kısmetin, geç olsun mutlu huzurlu bir yuvan olur inşallah.

      Yorumla
  • taygunn
    taygunn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Doğru kisiler her zaman yanimizdan gelip geciyor... Bizler her zaman zoru seçiyoruz..

    0
    1 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      Ben henüz rastlamadim

      Yorumla
  • wolverine-yolverin
    wolverine-yolverin Takip Et
    Bilge Yaş: 35
    +1 yıl

    Belki cikiyordur da bir kivanc, kenan, aradiginiz icin fark etmiyorsunuzdur.

    1
    1 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      yok ben tipe önem vermiyorum cidden inanmıyo kimse ama benim aradıgım farklı erkek gibi erkek

      Yorumla
  • FrankM
    FrankM Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 760 cevap paylaştı.

    DIş görünüşe o kadar değer vermezseniz, parametrelerinizi doğru ayarlarsanız bir sürü iyi adam var.

    0
    2 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      yok hani nerde:S

      Yorumla
    • FrankM
      FrankM
      +1 yıl

      Ya benim tanıdığım sırf en az 10 adam var ya temiz düzgün, eli yüzü de güzel ama çok kendini belli edemeyen bu yüzden yalnız kalan.

      Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    hayatıma giren herkesten birşeyler öğrendim ve artık daha tecrübeliyim.
    sizde öyle düşünün.

    0
    1 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      güzel bir düşünce uygulamak lazım:S

      Yorumla
  • trublue
    trublue Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    hukuk dersindeyim oturdum bunu düşünüyorum ve cok haklısın

    0
    1 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      umarım düşündügümüzde bizi yanıltıcak biri olur:)

      Yorumla
  • Gunzero
    Gunzero Takip Et
    Yoda Yaş: 37
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Kendini biraz tanımlarsan sorununa yardimci olmaya calisicam :)

    0
    2 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      mesela:S

      Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      Böyle birini istiyorsan sen de bunun bayan versiyonunda olman lazim
      O anlamda soyledim

      Yorumla
  • xman14
    xman14 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 46
    +1 yıl

    herkes evlenecek birini arıyor, birazda flört edecek birini arayın be.

    0
    1 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      yas 25 birini tanı evlen 27 28 flort edicek zamanı gectim artık

      Yorumla
  • Taita
    Taita Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    bunu kabullenmek gerek artık insanlar geçici heveslerin peşinde, bunun suçlusu da biraz sizsiniz

    0
    10 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      ben kendimde suc göremiyorum baskalarının yaptıgı suclada değerlendirilmek istemiyorum

      Yorumla
    • Taita
      Taita
      +1 yıl

      o konuda haklısın hayat herkesin karşısına kendi gibi birini çıkarmıyor ama başkalarının yaptıklarıda senin hayatını mutlaka etkileyecek.. erkekler dışarıda eğlenecek kız bulduklarında kolay kolay evcilleştirilemeyecekler ya da başları bağlansa bile rahat durmayacaklar bu işler artık böyle

      Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      o yuzdende en iyi evlenmemk

      Yorumla
    • Taita
      Taita
      +1 yıl

      böyle mutlu olacağını sanmıyorum.. sorduğun soruya bakarsak aşka ve beraberliğe saygı duyan bir yapın var, senin gibiler rastgele kafasına göre hayatına devam edemez kendini boşlukta hisseder

      Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      tabi saygım var herkez mutlu olsun isterim uzun süredir yalnısım alıştım duruma ama bazen düşünüyorum sorun bendemi ben neden dogru adamı bulamıyorum

      Yorumla
    • Taita
      Taita
      +1 yıl

      çoğu kadının derdi budur zaten senlik bir durum yok biraz şans biraz kısmet biraz da senin tercihlerin.. olmuyorsa başka tip erkeklere bak gözünden kaçırdığın vardır elbet.. ya da arkadaş evresinden tavsiye etsinler şu iyi çocuktur diye, referans olurlarsa daha kolay güvenirsin sevdiğim kızı da kuzen tanıştırmıştı

      Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      allah mutlu mesut etsin sizide benim arkadas cevrem geniş değil dememde böyle bişey zaten zamana bıraktım yani:)

      Yorumla
    • Taita
      Taita
      +1 yıl

      beraber değiliz biz... ben uzaktan seviyorum

      Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      yaaaa:(

      Yorumla
    • Taita
      Taita
      +1 yıl

      kısmet böyle birşey işte :)

      Yorumla
  • KürklüVenüs
    KürklüVenüs Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    Her seyden once biz kendimizi seviyor muyuz diye dusunmeli. Sonucta sen kendine deger vermez ve sevmezsen karsindaki insan da oyle olur.

    0
    1 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      seviyorum deger veriyorum tabiki kimseyi kendimden kendi mutlulugumdan ustunde görmem

      Yorumla
  • sormaktansaben
    sormaktansaben Takip Et
    Xper 2 Yaş: 39
    +1 yıl

    çıkıncada ddeerini bilmiosunuz. bak soru sordum cvplasana lütfen sendebi fikir akıl ver. rica ediyorum.

    0
    2 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      çıksa bilirdik herhalde
      peki

      Yorumla
    • sormaktansaben
      sormaktansaben
      +1 yıl

      haklısın erkeklerdede kızlardada çok az var. ama var buna inan. denk gelirmi? bilinmez Allah bilir.

      Yorumla
  • suLo1st
    suLo1st Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    burnunuz cok havalarda oldugu icin sevebilicek adamlara yuz vermiyosunuz sacma sapan insanlarla takiliyorsunuz bocekten korkup okuzlerin yaninda dolasiyorsunuz

    0
    2 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      Beni tanımadığın icin

      Yorumla
    • suLo1st
      suLo1st
      +1 yıl

      mutlaka sende biraz bunlardansin

      Yorumla
  • neeeeslii
    neeeeslii Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Seni cok iyo anliyorum herkes yalanci olmus insanlar ozgurlestrce bunlar oluyor yetmiyor onlara :( allahu teala hc bir zaman karsimiza kaderimizn birlesecegi insanlar cikarmasin insaallah

    0
    2 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      evetb öyle ne yazıkki:S

      Yorumla
    • neeeeslii
      neeeeslii
      +1 yıl

      :(((

      Yorumla
  • dreamme
    dreamme Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40
    +1 yıl

    Umudunu asla yitirme. Ben en ümidini kaybettiğimde karşıma tam da istediğim biri çıktı. Kalbini ferah tut. Eğer doğru bir insan bulmak istiyorsan önce sen doğru insan ol ki; o seni bulsun :)

    0
    1 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      umarım bulur tesekkurler:)

      Yorumla
  • writeniqht
    writeniqht Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    Seven erkekleri itici bulursunuz pesinizden kosana bakmazsiniz serseri ruhlu kendisini bir bk sananlarin pesinden kosarsiniz sonrada boyle sorular sorarsiniz nabza gore serbet

    0
    7 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      allah bu duruma düşürmesin ozaman :)

      Yorumla
    • writeniqht
      writeniqht
      +1 yıl

      Kadinlar sekse daha duskun erkeklerden ama belli etmezler bizde buyuk bir ustalikla açığa cikartiriz elimde ingiliz anahtari var her yere uygun :)

      Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      bu tarz bir erkekde bende herzaman kaybediyo o an bitiyo ilişki:D

      Yorumla
    • writeniqht
      writeniqht
      +1 yıl

      Hayir hayir sen elinde tutmasini beceremiyosun ben boyle bakiyorum :)

      Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      şimdi arkadasım benle konusan adam az ciddi olcak yatak muhabeti yapıyosa o an bitiyo açıkcası elimde tutmamda bana göre değil kendi layıgını bulsun derim biter

      Yorumla
    • writeniqht
      writeniqht
      +1 yıl

      Oyle adamlarla ne isin var ki senin yatsan bile yatagin muhabbeti yapilmaz bir erkek once adam olmali sonra sevgilisini ya da karisini el ustunde tutmali ve sen bir adamla evlenmeyi hakediyosun

      Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      evet umarım dogru kişiyide bulucam :D ama tabi ne zamansa artık:D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    amaan evlendikten sonra hepsi aynı..(kişilik bozukluğu olanlar hariç tabi)

    0
    5 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      evlisin galiba:D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      evli değilim. sosyal hizmet uzmanıyım.

      Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      hmm anladım. peki özel olmassa var mı biri yas aralıgımız aynı muhtemelende yakın yaslardayız ben bulamadım dogru adamı ya sen?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      var görüştüğüm birisi ama ben evlilik düşünmüyorum 30dan önce.

      Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      en güzeli :S

      Yorumla
  • comu17
    comu17 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Sen gönlünü ferah tut Allah büyük herşeyin zamanı var

    1
    1 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      Öyle valla beklemedeyiz😃

      Yorumla
  • sean3772
    sean3772 Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    doğru kişiyi bulmak için bence karşı tarafında doğru kişisi olmak gerek

    0
    2 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      işte o kişiyi bulsam benim onun için ne kadar dogru kişi oldugumu anlıycak ama yok işte

      Yorumla
    • sean3772
      sean3772
      +1 yıl

      Bende seninle aynı düşüncedeyim aslında ama artık sanki bende bir yanlış var diye düşünmeye başladım.

      Yorumla
  • captain4145
    captain4145 Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    Sabrın sonu selamettir. Selametle @cikolataperisi :)

    0
    2 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      bakalım:D

      Yorumla
    • captain4145
      captain4145
      +1 yıl

      düzgün biri çıksında geç olsun güç olmasın :)

      Yorumla
  • dark_choco
    dark_choco Takip Et
    Xper 7 Yaş: 44
    +1 yıl

    Kisilere tanimak icin şans vermediğimden doğru insan kim bilmiyorum. Belki çıktı ben geri teptim.

    1
    5 Yorumla
    • Sorad
      Sorad
      +1 yıl

      Aynen.. Sorunun yanıtı da bu..

      Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      ben bir ara sans vermiştim ama sonra sadece gelip gecici ilişkiler olabilicegini anladım görüğşüldü konusuldu bırakıldı

      Yorumla
    • dark_choco
      dark_choco
      +1 yıl

      @soran Rabbime dua ediyorum. Hayırlısını çıkar karşıma diye. Böyle deniycem doğru kişiyi bulmak için.
      @sorad maalesef ki evet. Sanırım.

      Yorumla
    • Sorad
      Sorad
      +1 yıl

      @dark_choco Hakkında hayırlısı..

      Yorumla
    • dark_choco
      dark_choco
      +1 yıl

      @sorad amin. Saol :)

      Yorumla
  • illusory
    illusory Takip Et
    Master Yaş: 41
    +1 yıl

    hiç çıkmıyorsa insanın bide kendini sorgulaması gerek

    0
    1 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      mesela örnek ver

      Yorumla
  • Dodo1987
    Dodo1987 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    Evet zaman azalıyo bide benim arada askerlikte var gelicende kız bulucanda evlenicende 35 i bulucam :)

    0
    2 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      sen daha kötüsün ya:D

      Yorumla
    • Dodo1987
      Dodo1987
      +1 yıl

      Yok sen daha kötüsün :)

      Yorumla
  • bogosse
    bogosse Takip Et
    Xper 3 Yaş: 46
    +1 yıl

    Sende sorun var sekerim. acele etme her sakalliya dede deme. gunu geldiginde beyaz atli prensin seni bulacaak emin ol.

    0
    1 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      :) yok allahtan öyle biri değilim

      Yorumla
  • 0lympos
    0lympos Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Bence her insanın karşısına mutlaka düzgün aşık olunacak bir insan cıkıcaktır. Mutlaka...

    0
    0 Yorumla
  • hızlıpençe
    hızlıpençe Takip Et
    Xper 6 Yaş: 46
    +1 yıl

    yok kimse düşünmemişti bunu sen deyince düşünmeye başladık şimdi

    0
    0 Yorumla
  • uğurr1905
    uğurr1905 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Cikani reddediyorsunuz da ondan.. anlamiyorum ki elin i*nesinde ne buldugunuzu?

    1
    0 Yorumla
  • scorpion___
    scorpion___ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 52
    +1 yıl

    Yok işte. Kusacam artık gerçek aşkı bulacam diye ama yookk :/

    1
    0 Yorumla
  • Sinkeric
    Sinkeric Takip Et
    Yoda Yaş: 40
    +1 yıl

    hacı şimdi ilk önce bir kendine abakacan acaba nerde yanlış yapıyorum diye :)

    0
    3 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      benim yalnısım kendim gibi iyi niyetli sanmam insnaları

      Yorumla
    • Sinkeric
      Sinkeric
      +1 yıl

      yanikaç yaşına gelmişsin bazı şeyleri tecrübe etmişsindir her sakallı deden olamaz demi onun için neymiş herkese iyi niyet gösterilmez :)

      Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      ama şimdi şöyle düşün seninle yeni tansıtık sana digerleri bana kötü yaptı diye kötümü davranayım

      Yorumla
  • fuocoturco
    fuocoturco Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl

    Suc sizin fizge bilmem neye giserseniz boyle olur sonra bize kimse guvenmez

    0
    11 Yorumla
    • witchdoctorII
      witchdoctorII
      +1 yıl

      ne diyorsun turco

      Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      ben vermediğim halde bulamıyorum verenler artık bilemem bulurlarmı

      Yorumla
    • fuocoturco
      fuocoturco
      +1 yıl

      Ne veriyosun ya basit olma siz duzgun adamlari istemiyosunuz

      Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      fizige dıs görünüşe öenm vermiyorum dedim

      Yorumla
    • fuocoturco
      fuocoturco
      +1 yıl

      Cogu kiz veriyo iste sonra neden duzgundegil

      Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      baska kızlardan banane :D

      Yorumla
    • fuocoturco
      fuocoturco
      +1 yıl

      Bana senmi bakiyosun ama :))

      Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      Ne diyosun be adam

      Yorumla
    • fuocoturco
      fuocoturco
      +1 yıl

      baska kızlardan banane diyosun bende başka erkeklerden banane derim hiçmi adam gibi adam seven yok

      Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      Olsa dert yanmayiz herhalde

      Yorumla
    • fuocoturco
      fuocoturco
      +1 yıl

      ben varım desemde bir işe yaramıyo

      Yorumla
  • mamuli
    mamuli Takip Et
    Guru Yaş: 52
    +1 yıl

    insanlar hep iki yüzlü davranıca ondan ama kızlarda çok armutun sapı üzümün çöpü diyorlar adamlarda baktı olmıcak kendini saklıyor düşünmeden

    0
    0 Yorumla
  • Carmena
    Carmena Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.

    adam gibi adam var da siz gidip şerefsizleri buluyosunuz

    0
    4 Yorumla
    • sormaktansaben
      sormaktansaben
      +1 yıl

      genelleme yapmamak gerekir ama genelde böyle haklısın kardeşim.

      Yorumla
    • Carmena
      Carmena
      +1 yıl

      yani doğruyu bulan kız gelipte buraya bu şekilde sormaz kardeşim onu bahsettim sadece ben iyiyim hekes kötü demedim yani iyiler beğenmiyor bunlar ezik gördükleri aslında adam gibi adamlar oluyo bunlar yok manken gibi olsun yok parası olsun yok havası olsun zaten öyle bir adam ciddi düşünmez elini sallasa ellisi yani

      Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      abi böyle istiyorummu dedim nasıl karaladınız hemen ya ben karakterik zöelliklerinden bahsediyorum çok sukur su ana kadar dıs görünüşüne parasına bakmadım kimsenin

      Yorumla
    • Carmena
      Carmena
      +1 yıl

      demekki şansızsın bacım yalancılar denk geliyo bir dahakine hep dene mesela zor olaylara sok ilişkini dene bakalım kaçıcakmı kaçmazsa gerçek aşkı bulursun

      Yorumla
  • kotuuadamm
    kotuuadamm Takip Et
    Bilge Yaş: 38
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 544 cevap paylaştı.

    Neden hep bu sefer tamam buldum dedigimde bir bokluk cikar..

    0
    2 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      bir bilsem :S

      Yorumla
    • kotuuadamm
      kotuuadamm
      +1 yıl

      Sonra bu cark donup gidio.. biz kimseye guvenmioruz.. bizim canini yaktiklarimiz daha sonra komseye guvenmio boyle devam edio

      Yorumla
  • opban
    opban Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    emin ol o yalancı erkeklerin cezasını yine dürüst erkekler çekiyo..

    0
    2 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      :8(( işte bu çok kötü

      Yorumla
    • opban
      opban
      +1 yıl

      hayatımın aşkı olabilcek bir kız o yalancı erkeklerin birini unutamadığı için beni reddediyor mesela

      Yorumla
  • Reco86
    Reco86 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    bir gün senle karşılaşırsak ve kafalarımız uyuşursa bu düşüncen değişir

    0
    2 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      umalım o halde:D

      Yorumla
    • Reco86
      Reco86
      +1 yıl

      umalım :)

      Yorumla
  • profit
    profit Takip Et
    Yoda Yaş: 43
    +1 yıl

    çıktığı zaman çıktığına çıkacağına pişman ediyosunuz

    0
    2 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      O ben değilim

      Yorumla
    • profit
      profit
      +1 yıl

      kaybolmaya yüztutmuş bir nadidesin ozaman. kıymetini bil

      Yorumla
  • rainmann
    rainmann Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    herkes kendini bişey sanıyo çünkü o yüzden, oysaki insanlar önce kendini tanısa böyle olmazdı

    0
    1 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      belkide

      Yorumla
  • badaksabadak
    badaksabadak Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    armut piş ağzıma düş diye beklediğiniz için iyi sana gelmiyorsa sen iyiye gideceksin ;)

    0
    2 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      karsıma çıksa zaten giderim yok yani napıyım:)

      Yorumla
    • badaksabadak
      badaksabadak
      +1 yıl

      vardır da sen görmüyorsundur taktik verebilirim ya da çevrendeki insanlara şöyle bir baksam kim iyi kim yaramaz sana söyleyim ona göre git madem

      Yorumla
  • Cyling
    Cyling Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    öyle oluyo kanka genelde idare şart nasip meselesi ya.

    0
    2 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      :D nasip

      Yorumla
    • Cyling
      Cyling
      +1 yıl

      aynen nasip ;)

      Yorumla
  • Apex2121
    Apex2121 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Al bir bendende o kadar ama elbet ruh eşimi bulacam buna inanıyorum :)

    0
    1 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      inşallah:D

      Yorumla
  • masterkullanıcı
    masterkullanıcı Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37
    +1 yıl

    herkes doğru kişiyi aramaya çalışıyor ama kimse doğru kişi olmaya çalışmıyor diye bir söz vardı aklıma geldi:)

    0
    2 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      İşte bende onu anlamadım iyi biriyim fazla güzel sayılmam ama bende bir Kıvanç bir kenan aramiyorum ki karakteri sağlam adam arıyorum

      Yorumla
    • masterkullanıcı
      masterkullanıcı
      +1 yıl

      kimin ne olduğunu bilemesin hiç kimse tanışırken ben kötüyüm der mi :)

      Yorumla
  • lazuli53
    lazuli53 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 41
    +1 yıl

    Sizde uyanik olun kullandirmayin kendinizi ayrıca sizde düzgün dursaniz karsiniza adam gibi biri cikar her boku erkeklere mal etmeyin

    0
    2 Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      çok şükür o kadar aklım var

      Yorumla
    • lazuli53
      lazuli53
      +1 yıl

      Aferin sana o zaman bravo

      Yorumla
  • LenaBrown
    LenaBrown Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Düşünerek bir yere varılmıyor. Ben düşünmeyi bıraktım, bekliyorum öyle.. :/

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (106)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Neden karsımıza iyi sevilebilicek adam gibi adam biri çıkmaz ki? bunu düşünen oldumu hiç?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Yakışıklı bulmadığımız bir erkeğe şans vermeli miyiz? 53 cevap verildi
BİR erkek neden görüşelim demez? 20 cevap verildi
Doğru erkek diye bir şey yok dimi biz boşuna bekliyoruz? 10 cevap verildi
İstediğim gibi erkek bulamiyorum gerçekten öyle bir erkek varmidir? 24 cevap verildi
Benim gibi bir erkeğin sevgilisi neden olmaz? 4 cevap verildi
Kizlar işi olmayan calismayi sevmeyen bir erkekle sevgili olurmusunuz? 25 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kolay ağlayabilenlerden misiniz yoksa duygularını tutanlardan mısınız?
  • Türk sinemasının büyük usta oyuncusu Kadir Inanır'ı kaybettik. Onun hangi karakteri sizde unutulmaz bir iz bıraktı?
  • Gününüz aydın olsun. nasılsınız. Ben iyim şimdiden diyimmm. Herkese iyi dileklerimi sunarım 🙋‍♀️🌸🤍☀️?
  • Evinin manzarası güzel mi?
  • En son hangi saç rengini deneyimlediniz?
  • Arkadaşlar ilgi dairesi nerede?
  • Sivas'ta 50 TL'lik lahmacun sattığı için şikayet edildi! Sizce 50 TL'ye güzel lahmacun olur mu?
  • Makyaj yapma süreniz ortalama ne kadar?
  • İlk buluşmanın evde olması uygun mudur?
  • Birisinin sizden vazgeçtiğini nasıl anlarsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨