AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
184Cevap
öyle insanlar karşınıza çıkıyor, ama siz onlarla arkadaş oluyorsunuz, size kötü davranan burnu bir karış havada insanlarla beraber oluyorsunuz sonra sonuç böyle oluyor işte
valla ne diyim ben senin dediğin tiplere selam dahi vermem kendini begenmiş ukala insnalardan hoslanmıyorum
:)) Ümitsizliğe kapılma hayırsız biri olup hayatın berbat olacağına bazen hiç olmaması daha iyidir.
oda öyle henüz istemiyorum ama biri yok yani etrafımda bakıyorum hepsi bişeyler peşinde
Ne yapacaksın? Filmlerde dizilerde magazinlerde orada burada insanların beynine belden aşağıyı sokarsan doğal olarak bilinç altı oraya yönleniyorlar. Aslında insanların suçu yok bu durumları normalleştirenlerde suç var.
Siz duzgun insanlara fırsat vermeyip genellediginiz icin
Aynen öyle...
Aynen
düzgün insanmı kalmıs ki:S
Bakış açina gore değişecektir. Iyi bakarsan iyi görürsün :)
ruzgar eken gunu gelince firtina bicer, canım her sey karsilikli,
?:S
Aynen ya valla bende ole gel biz seninle evde kalmışlar cemiyeti kuralım ordada kısmet buluruz evlenemeyenlere :)
:) olur valla:D
asıl sorulması gereken soru ben dogru biri miyim. . karşına adam gibi adam birini bekliyorsan bişeyleri değiştirmeye kendisinden başlamalı insan
ben dogru biriyim ve herkesi kendim gibi sandıgım için sonunda hep kötü oldu arkadas olsun akraba olsun herşey için gecerli artık deger görene kadar kimseye deger vermem
herkes aynı şeyi söylüyor zaten. ."ben dogru biriyim" . . kime göre neye göre dogrusun. . kendini kaç kere sınadın . .
gördüğüm insanlara göre ve asla onlar gibi olmıycamda
Bende kadın gibi kadın bekliyorum ama yok yok yok sistem baya değişti aşklar cıkar ilişkisine döndü o tutkulu büyük aşklar yerini günümüzde artık günü birlik aşklara bıraktı.
ne yazıkki evet:S
Heryere baktinmi diycem ama aramakla bulunmaz ask aniden gelir belkide henuz vakti gelmemistir
bunun nedenı dogru ınsanların az olması degıl sızın sırf sevgılnz olsun dıe cok fazla ırdelememeniz.
nasıl yani:S
bakın bırcok ınsan sevgılı bulmak ıcın garıp ortamlara girer amac sadece sevgılı bulup ruhsal haz elde etmektır fakat zamanla iş sizin veya karşı taraf tarafından ciddiye binince ve karşısısndaki buna karşılık vermeyince ortada hüsran olusuyor. Eğer başlangıçta ciddi biri ile olursa bu iş 2 günde canm ccim sevgilim 2 ayda hatta 2 yılda yatak by by a donusmezse bır ıhtımal evlenrsnz.
Kendini ölçüp biceceksin, kendi kıymetin ne ise, karşına da o ayarda insanlar çıkar.
yok karsıma çıkanlar layıgını bulsunlar onlara lafım yok ben onlara bakaraktan cok saf kalıyorum
çıktıkta ne oldu kıymet mi bildiniz? yokken ağlarsınız varken kıymet bilmezsiniz.
oda ben değilim
yok ya sende ne kadar kız tanıdısam hepsi aynı
heh ayynen. yaa. durum bu.
demekki sende benim gibi iyi birini tanımamıssın
senin karşınada benim gibi biri çıkmamış demekki
Ben buldum sevmeyi denemeyi düşünüyorum galiba biraz salağım
yoo dogru olanı yapıyosun:D
Diyorsun o zaman iyi :)
Seni bilmem ama kendimden bahsediyim Sevgilim olmadı beni seven oldu benim sevipte açılamadığım oldu olduda oldu bense bu yüzden sevmeyi beceremedim becermeyi sevdim.
Kanka önce çok şeymi istiyorum diye kendini sınamalısın ve sonra istediklerinin karşılığında sende aynı değerlere sahipmisin,?
cok sey istemiyorum ve istediğim herşeye layıgım parasını istemiyom evlisini arabalısını istemiyom saglam karakter istiyom
Siz kadınlar çok değişik karakterdesiniz, kimi erkekte senin istediğin özellikler var fazlasıyla, parası, evi ya da arabası yok diye istemezsiniz, kimi erkekte para var karakter sıfır eee onuda beğenmezsiniz, bence görüştüğünüz delikanlıyı tanımaya çalışın, erkeği adam gibi adam yapan kadınıdır
bence hatayı karşındakinde aramak yerine donupte kendine bakmalı insan o nu bu seviyeye kim getirdi diye duşunmeli insan
açıkcası o beni ilgilendirmiyo herkes aynı diyip herkese köytümü davranalım aldatıldık diye hayatımıza giren erkekleri aldatalımmı ya da yalan söylediler diye bizdemi yalan söyleyelim
benim dediğim şey bu değildi ama anladığın gibi oku birşey diyemem
Gakiba değilmiş canım
Zaten hemen bulsan ne anlamı olur ya da kıymetin
Belki de yaşadıkları, senin yaşadıkların doğru kişiyi oluşturuyor
belkide bak bu acıdan dusunmedim:D
Iyi bir düşün bakalım sen:)
Hep düşünüyorum.. Her an..
Belki bu kadar kafa yormasak karşımıza çıkacak, en beklemediğimiz anda :)
Herkese aşk nasip olur umarım
umarım :) gerçek aşklar çıksın karsımıza:Ç)
Bu soruyu bende kendi kendime çok soruyorum neden öyle bir kadın çıkmıyor diye... doğru kişi doğru zaman hani ne zaman hani ne zaman...
beklemedeyiz bakalım:D
Klişe :) hakkımız da hayırlısı
EV ocak olmak isteyen, sıcak bir yuvası olsun isteyen bir çok insan var, siz onlara rastlayamamışsınız belki de.
henüz rastlayamadım baksana:S
Hayırlısı vardır bir yerlerde kısmetin, geç olsun mutlu huzurlu bir yuvan olur inşallah.
Doğru kisiler her zaman yanimizdan gelip geciyor... Bizler her zaman zoru seçiyoruz..
Ben henüz rastlamadim
Belki cikiyordur da bir kivanc, kenan, aradiginiz icin fark etmiyorsunuzdur.
yok ben tipe önem vermiyorum cidden inanmıyo kimse ama benim aradıgım farklı erkek gibi erkek
DIş görünüşe o kadar değer vermezseniz, parametrelerinizi doğru ayarlarsanız bir sürü iyi adam var.
yok hani nerde:S
Ya benim tanıdığım sırf en az 10 adam var ya temiz düzgün, eli yüzü de güzel ama çok kendini belli edemeyen bu yüzden yalnız kalan.
hayatıma giren herkesten birşeyler öğrendim ve artık daha tecrübeliyim.
sizde öyle düşünün.
güzel bir düşünce uygulamak lazım:S
hukuk dersindeyim oturdum bunu düşünüyorum ve cok haklısın
umarım düşündügümüzde bizi yanıltıcak biri olur:)
Kendini biraz tanımlarsan sorununa yardimci olmaya calisicam :)
mesela:S
Böyle birini istiyorsan sen de bunun bayan versiyonunda olman lazim
O anlamda soyledim
herkes evlenecek birini arıyor, birazda flört edecek birini arayın be.
yas 25 birini tanı evlen 27 28 flort edicek zamanı gectim artık
bunu kabullenmek gerek artık insanlar geçici heveslerin peşinde, bunun suçlusu da biraz sizsiniz
ben kendimde suc göremiyorum baskalarının yaptıgı suclada değerlendirilmek istemiyorum
o konuda haklısın hayat herkesin karşısına kendi gibi birini çıkarmıyor ama başkalarının yaptıklarıda senin hayatını mutlaka etkileyecek.. erkekler dışarıda eğlenecek kız bulduklarında kolay kolay evcilleştirilemeyecekler ya da başları bağlansa bile rahat durmayacaklar bu işler artık böyle
o yuzdende en iyi evlenmemk
böyle mutlu olacağını sanmıyorum.. sorduğun soruya bakarsak aşka ve beraberliğe saygı duyan bir yapın var, senin gibiler rastgele kafasına göre hayatına devam edemez kendini boşlukta hisseder
tabi saygım var herkez mutlu olsun isterim uzun süredir yalnısım alıştım duruma ama bazen düşünüyorum sorun bendemi ben neden dogru adamı bulamıyorum
çoğu kadının derdi budur zaten senlik bir durum yok biraz şans biraz kısmet biraz da senin tercihlerin.. olmuyorsa başka tip erkeklere bak gözünden kaçırdığın vardır elbet.. ya da arkadaş evresinden tavsiye etsinler şu iyi çocuktur diye, referans olurlarsa daha kolay güvenirsin sevdiğim kızı da kuzen tanıştırmıştı
allah mutlu mesut etsin sizide benim arkadas cevrem geniş değil dememde böyle bişey zaten zamana bıraktım yani:)
beraber değiliz biz... ben uzaktan seviyorum
yaaaa:(
kısmet böyle birşey işte :)
Her seyden once biz kendimizi seviyor muyuz diye dusunmeli. Sonucta sen kendine deger vermez ve sevmezsen karsindaki insan da oyle olur.
seviyorum deger veriyorum tabiki kimseyi kendimden kendi mutlulugumdan ustunde görmem
çıkıncada ddeerini bilmiosunuz. bak soru sordum cvplasana lütfen sendebi fikir akıl ver. rica ediyorum.
çıksa bilirdik herhalde
peki
haklısın erkeklerdede kızlardada çok az var. ama var buna inan. denk gelirmi? bilinmez Allah bilir.
burnunuz cok havalarda oldugu icin sevebilicek adamlara yuz vermiyosunuz sacma sapan insanlarla takiliyorsunuz bocekten korkup okuzlerin yaninda dolasiyorsunuz
Beni tanımadığın icin
mutlaka sende biraz bunlardansin
Seni cok iyo anliyorum herkes yalanci olmus insanlar ozgurlestrce bunlar oluyor yetmiyor onlara :( allahu teala hc bir zaman karsimiza kaderimizn birlesecegi insanlar cikarmasin insaallah
evetb öyle ne yazıkki:S
:(((
Umudunu asla yitirme. Ben en ümidini kaybettiğimde karşıma tam da istediğim biri çıktı. Kalbini ferah tut. Eğer doğru bir insan bulmak istiyorsan önce sen doğru insan ol ki; o seni bulsun :)
umarım bulur tesekkurler:)
Seven erkekleri itici bulursunuz pesinizden kosana bakmazsiniz serseri ruhlu kendisini bir bk sananlarin pesinden kosarsiniz sonrada boyle sorular sorarsiniz nabza gore serbet
allah bu duruma düşürmesin ozaman :)
Kadinlar sekse daha duskun erkeklerden ama belli etmezler bizde buyuk bir ustalikla açığa cikartiriz elimde ingiliz anahtari var her yere uygun :)
bu tarz bir erkekde bende herzaman kaybediyo o an bitiyo ilişki:D
Hayir hayir sen elinde tutmasini beceremiyosun ben boyle bakiyorum :)
şimdi arkadasım benle konusan adam az ciddi olcak yatak muhabeti yapıyosa o an bitiyo açıkcası elimde tutmamda bana göre değil kendi layıgını bulsun derim biter
Oyle adamlarla ne isin var ki senin yatsan bile yatagin muhabbeti yapilmaz bir erkek once adam olmali sonra sevgilisini ya da karisini el ustunde tutmali ve sen bir adamla evlenmeyi hakediyosun
evet umarım dogru kişiyide bulucam :D ama tabi ne zamansa artık:D
amaan evlendikten sonra hepsi aynı..(kişilik bozukluğu olanlar hariç tabi)
evlisin galiba:D
evli değilim. sosyal hizmet uzmanıyım.
hmm anladım. peki özel olmassa var mı biri yas aralıgımız aynı muhtemelende yakın yaslardayız ben bulamadım dogru adamı ya sen?
var görüştüğüm birisi ama ben evlilik düşünmüyorum 30dan önce.
en güzeli :S
Sen gönlünü ferah tut Allah büyük herşeyin zamanı var
Öyle valla beklemedeyiz😃
doğru kişiyi bulmak için bence karşı tarafında doğru kişisi olmak gerek
işte o kişiyi bulsam benim onun için ne kadar dogru kişi oldugumu anlıycak ama yok işte
Bende seninle aynı düşüncedeyim aslında ama artık sanki bende bir yanlış var diye düşünmeye başladım.
Sabrın sonu selamettir. Selametle @cikolataperisi :)
bakalım:D
düzgün biri çıksında geç olsun güç olmasın :)
Kisilere tanimak icin şans vermediğimden doğru insan kim bilmiyorum. Belki çıktı ben geri teptim.
Aynen.. Sorunun yanıtı da bu..
ben bir ara sans vermiştim ama sonra sadece gelip gecici ilişkiler olabilicegini anladım görüğşüldü konusuldu bırakıldı
@soran Rabbime dua ediyorum. Hayırlısını çıkar karşıma diye. Böyle deniycem doğru kişiyi bulmak için.
@sorad maalesef ki evet. Sanırım.
@dark_choco Hakkında hayırlısı..
@sorad amin. Saol :)
hiç çıkmıyorsa insanın bide kendini sorgulaması gerek
mesela örnek ver
Evet zaman azalıyo bide benim arada askerlikte var gelicende kız bulucanda evlenicende 35 i bulucam :)
sen daha kötüsün ya:D
Yok sen daha kötüsün :)
Sende sorun var sekerim. acele etme her sakalliya dede deme. gunu geldiginde beyaz atli prensin seni bulacaak emin ol.
:) yok allahtan öyle biri değilim
Bence her insanın karşısına mutlaka düzgün aşık olunacak bir insan cıkıcaktır. Mutlaka...
yok kimse düşünmemişti bunu sen deyince düşünmeye başladık şimdi
Cikani reddediyorsunuz da ondan.. anlamiyorum ki elin i*nesinde ne buldugunuzu?
Yok işte. Kusacam artık gerçek aşkı bulacam diye ama yookk :/
hacı şimdi ilk önce bir kendine abakacan acaba nerde yanlış yapıyorum diye :)
benim yalnısım kendim gibi iyi niyetli sanmam insnaları
yanikaç yaşına gelmişsin bazı şeyleri tecrübe etmişsindir her sakallı deden olamaz demi onun için neymiş herkese iyi niyet gösterilmez :)
ama şimdi şöyle düşün seninle yeni tansıtık sana digerleri bana kötü yaptı diye kötümü davranayım
Suc sizin fizge bilmem neye giserseniz boyle olur sonra bize kimse guvenmez
ne diyorsun turco
ben vermediğim halde bulamıyorum verenler artık bilemem bulurlarmı
Ne veriyosun ya basit olma siz duzgun adamlari istemiyosunuz
fizige dıs görünüşe öenm vermiyorum dedim
Cogu kiz veriyo iste sonra neden duzgundegil
baska kızlardan banane :D
Bana senmi bakiyosun ama :))
Ne diyosun be adam
baska kızlardan banane diyosun bende başka erkeklerden banane derim hiçmi adam gibi adam seven yok
Olsa dert yanmayiz herhalde
ben varım desemde bir işe yaramıyo
insanlar hep iki yüzlü davranıca ondan ama kızlarda çok armutun sapı üzümün çöpü diyorlar adamlarda baktı olmıcak kendini saklıyor düşünmeden
adam gibi adam var da siz gidip şerefsizleri buluyosunuz
genelleme yapmamak gerekir ama genelde böyle haklısın kardeşim.
yani doğruyu bulan kız gelipte buraya bu şekilde sormaz kardeşim onu bahsettim sadece ben iyiyim hekes kötü demedim yani iyiler beğenmiyor bunlar ezik gördükleri aslında adam gibi adamlar oluyo bunlar yok manken gibi olsun yok parası olsun yok havası olsun zaten öyle bir adam ciddi düşünmez elini sallasa ellisi yani
abi böyle istiyorummu dedim nasıl karaladınız hemen ya ben karakterik zöelliklerinden bahsediyorum çok sukur su ana kadar dıs görünüşüne parasına bakmadım kimsenin
demekki şansızsın bacım yalancılar denk geliyo bir dahakine hep dene mesela zor olaylara sok ilişkini dene bakalım kaçıcakmı kaçmazsa gerçek aşkı bulursun
Neden hep bu sefer tamam buldum dedigimde bir bokluk cikar..
bir bilsem :S
Sonra bu cark donup gidio.. biz kimseye guvenmioruz.. bizim canini yaktiklarimiz daha sonra komseye guvenmio boyle devam edio
emin ol o yalancı erkeklerin cezasını yine dürüst erkekler çekiyo..
:8(( işte bu çok kötü
hayatımın aşkı olabilcek bir kız o yalancı erkeklerin birini unutamadığı için beni reddediyor mesela
bir gün senle karşılaşırsak ve kafalarımız uyuşursa bu düşüncen değişir
umalım o halde:D
umalım :)
çıktığı zaman çıktığına çıkacağına pişman ediyosunuz
O ben değilim
kaybolmaya yüztutmuş bir nadidesin ozaman. kıymetini bil
herkes kendini bişey sanıyo çünkü o yüzden, oysaki insanlar önce kendini tanısa böyle olmazdı
belkide
armut piş ağzıma düş diye beklediğiniz için iyi sana gelmiyorsa sen iyiye gideceksin ;)
karsıma çıksa zaten giderim yok yani napıyım:)
vardır da sen görmüyorsundur taktik verebilirim ya da çevrendeki insanlara şöyle bir baksam kim iyi kim yaramaz sana söyleyim ona göre git madem
öyle oluyo kanka genelde idare şart nasip meselesi ya.
:D nasip
aynen nasip ;)
Al bir bendende o kadar ama elbet ruh eşimi bulacam buna inanıyorum :)
inşallah:D
herkes doğru kişiyi aramaya çalışıyor ama kimse doğru kişi olmaya çalışmıyor diye bir söz vardı aklıma geldi:)
İşte bende onu anlamadım iyi biriyim fazla güzel sayılmam ama bende bir Kıvanç bir kenan aramiyorum ki karakteri sağlam adam arıyorum
kimin ne olduğunu bilemesin hiç kimse tanışırken ben kötüyüm der mi :)
Sizde uyanik olun kullandirmayin kendinizi ayrıca sizde düzgün dursaniz karsiniza adam gibi biri cikar her boku erkeklere mal etmeyin
çok şükür o kadar aklım var
Aferin sana o zaman bravo
Düşünerek bir yere varılmıyor. Ben düşünmeyi bıraktım, bekliyorum öyle.. :/