7 aylık evliyiz, aşırı kavga ediyoruz birbirimize giriyoruz. Nasıl toparlanırız?

Hamileyim boşanma gibi bir durum söz konusu olamaz. Baba evine dönemem, tek başımada birilerinin desteği olmadan yapamam. Bu deveyi gütmek zorundayım ama nasıl yapacağım bilmiyorum. Sabrım tahammülüm bitmiş durumda. Benim ne hamileliğimden anlıyor ne hassaslığımdan
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar belli bir tartışma sebebimiz yok. Birşeyden rahatsız oldum diyelim kıskançlık yaptım illaki o an sinirle söylüyorum o kimdi niye güldün vs diye o da alttan alıp yumuşatacağına 2 3 kere açıkladım artık yeter deyip dua et şunu yapmadım vs diye giriyor. Özür birdaha yapmayacağım vs yok. Bende gergin sinirli bi insanım bunun farkındayım
7 aylık evliyiz, aşırı kavga ediyoruz birbirimize giriyoruz. Nasıl toparlanırız?
Cevapla