Sevgili yapınca arkadaşını unutan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Hemen hemen 4 yıl oldu tanışalı çok yakın arkadaştık tık diyorum çünkü artık öyle olduğumuzu düşünmüyorum. Benim çalıştığım yere bir blok yakın iş buldum 2 yıldırda çalışıyor sevgili yaptı çalıştığı yerde o zamana kadar sabahları ve akşamları beraber gidip geliyorduk otobüs falan. Sevgili yapınca artık onunla gitmeye başladı görüşememeye başladık. Hafta sonları vs hep onla iş çıkışında bir kaç kez bir yerlere gitmeyi tekli ettim ama her seferinde yani çoğunlukla bir bahanesi oldu hep. kasıtlı yaptığını düşünmüyorum ama çok fazla olmaya başladı eskisi gibi yakın değiliz bu da beni üzüyor her sevgili yaptığında aynı durum oluyor hemen sevgilisinin peşinden gidiyor. Çocuk bir şeye izin vermiyor bu da şaka gibi hemen tamam diyo falan ne düşünüyorsunuz siz bu konu hakkında?
Sevgili yapınca arkadaşını unutan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla