Kankanız sizden hoşlandığını aşık olduğunu söylerse ne derdiniz?
Bende isterdim beraber çok mutlu olurduk 😊
Öyle şey mi olur ya arkadaşça devam 🤪
Diğer.. siz ekleyin
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
En yakın arkadaşımla sevgiliyim şu an. Bu şekilde başlayan ilişkiler mantıklı oluyor bence.
Yiaaa ne güzel 🥺🥺🥺. Maşallah 🧿. Bencede öyle
🥰
Bende knk dediğimden hoşlanıyorum sence anlaması ya da hoşlanması için napabilirim?
Son zamanlarda daha yakın olmaya, her anında bulunmaya çalış. Hayatında biri olmadığından emin olduğunda şaka adı altında ufak imalar yap. Zamanla gelişecektir
Hihihi 😈. Deneyeceğim teşekkür ederim 😃🥰
Cevap
6Cevap
Birden söylemesi olmaz, yavaş yavaş sinyal vererek.
Yapıyorum yarar mı işe
Büyük ihtimalle yarar, onunda hoşlandığını anlarsan bir gün açıkla
Eğer ondan eminsem evet yoksa yok
Söylemedi ama vardı. Arkadaşça davranmaya devaam ettim:)
Hislerin yok muydu
Şimdi aynı mı
Hee anladım
Kankam bana öyle bir şey demez
Ya derse?
Sad😔
Bu şekilde 3 yıl çıktım, sonu hüsran
🥺🥺🥺🥺 demiycem
Hep öyle oluyor sonra kendimize sövüyoruz jsjsjsj
Heheheh zevk veriyor bu karma bende yaşadım 😏😈
Kıymet bilemediler zamanında napak hakettiler
Haketmişler napak 😏
Yaşamadım bir şey olacagini dusunmuyorum
Neden
İnsanları etrafımdaki çizgilerime dahil ederim kimisi yakında kimisi uzaktadır. Kankam ile dusunebileceğim şeyler sınırlıdır. İmkansız benim için. Karakterime aykırı
Kardes değil ki kan bağın yok bir şeyin yok
Sana gore kiz erkek arkadas olamaz falan filan muhabbetlerine gircen hic gerek yok yeterince scik konustum ben
Peki sağol
Arkadaş kalırım. Onu üzmem de
Onu üzmeyeceksen niye sevgilisi olmuyorsun ki
Sevmiyorum çünkü. Sevmeden sevgili olmak çok da üzücü
Hiç mi hissetmezsin
Olabilir.
Güzelse, ben de ilişkiye açıksam kabul ederim
Çirkinse araniz iyise yok yani? Her şey dış görünüş mü cidden 🙄
Aramız iyi kötü demedim ben açıksam dedim.
Dış görünüm önemli
Gözümden kaçmış pardon. Yaşlanınca da kalıcak mı ki 😂
Evet. Mesele alışılmış fizik yüz hattı meselesi değil, yüzüne baktıkça doyamayacağın kişi olması
Yüzüne baktıkça doyamayacağın birisi olması için seni en iyi anlayan birlikte muhteşem vakit geçirdiğin birisi olması gerekiyor
Herkes birlikte olacağı kişiyi dış görünümüne göre tercih eder
Ben niye etmiyorum jxjsjsjs
Sen de ediyorsundur.
Sevdiklerimi sokakta görseler yüzlerine bakmazlar jxjsjdhdjsj
Güzellik görecelidir
Evet o da var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar