
#movie_colic

#SelamGençlik 🍀🍀
Bu konuda sonsuz şükürler olsun amin ki içim rahat çünkü duruşum net olduğundan, kimseyi ve hiçbir insanı kanka makamında tutmadığımdan, her erkekle ve her kadınla insanca, vicdanlı, arkadaşça fakat daima ciddi ve mesafeli olduğumdan, bir de üstüne üstlük âşık da olmadığımdan... arkama yaslanıp diğer görüşleri okuyayım😅😅
#EnDoğruÂnda ❤️❤️
#TubaSueda 🍀🍀
#AşklaBaşla ❤️❤️
Eğer onda beni hissettiklerimin çeyreği bile varsa bunu hissedersem, aşık olduğumu söylerim. Ama tek taraflı olduğunu düşünüyorsam, söylemem. Arkadaşlığımız bozulsun istemem. Ki zaten, şu yaşıma kadar kimseye açılmadım 😅😅
Düşmüşsün kılıbıkların içine tabi açılmazsın 😅
Hahah yok, ilk adım işi erkeklerindir o sebepten ötürü 😅
Bende diyorum KS de neden bu kadar evde akldım soruları var meğerse herşeyi erkeklerden bekliyorlarmış 😂
Hahah Alakası yok be 😂
Soso bişi fark ettim senin soruna görüş yapmışım başkası beğendi sen beğenmemişsin görüşüm bence çok güzeldi 😅
Ben bütün görüşleri like atıyorum 😅 hangi soru olm
Banane kendin ara bul 😂
Ya mov kaç tane soru soruyorum öyle 😂😂 el insaf
Dün sorduğun bir soruydu 😂
Laaan Allah’ın cezası, dur bulacam
Teşekkürler movmov ✌️
Ricalar soso seni yordum bugün )) 🌺
İviiit çok yoruldum 😅
insan bir öneli değil canın sağolsun der ama nerde 😅
Diyemem, unutmam intikamım acılı olacak 😃
Kindar 😅
Aaa hiç değilim 🙄😃
İyi o zaman intikamını bekliyorum ))
😌💅
şu yaşıma kadar kime knk desem sonradan öğrendim ki bana aşıkmış ve ya daha öncesinde, sonrasında bana birşeyler beslemiş bu arada içlerinde hemcinslerim de var. etraf hain dolu dostlar dçföf
Erkekleri anladımda kadınlara ne oluyor 😂😂
Etraf kesnlikle hain doluymuş 😅😂
ya bi de tanışıp arkadaş olsuktan sonra öğreniyorsun o çok kötü işte, kendimi karşının yerinee koyuyorum ben aynı durumu yaşıyorolsam ve birisi bu yüzden benimle arkadaşlığını bitirmek istese üzülürüm o yüzden gittiği yere kadar sürdiyiyim maksat insanları kırıp incitmemek muhakkak bir yerde patlak verir zaten diyorum ve o patlak arkadaşlığın sonu oluyor dkjfşdsşfjs
En kötüsüde o zaten sevdiğin bir dostunu bu sebepten dolayı kaybetmek
geldi ve geçti yolma bakıyorum şu an gerçekten her daim yanımda olacağına söz veren arkadaşlarımla birbirimize çok uzağız bunların yanında belirli aralıklarda konuştuğum ve araya zaman girse dahi samimiyetimizi asla kaybetmediğimiz bir arkasaşım var tek ve gerçek arkadaşım o olabilir cidden
Az olsun öz olsun zaten
Bunu bir kere yaptım benim için büyük bir tecrübe oldu. Bırakın seni kanka olarak görüyorsa zorlamayın, duygularınızın karşılığını alamadığınızda karşınızdaki insana karşı istemsizce hırçınlaşıp kendinizi soğutursunuz. Deneyimledim, acısını kendi kendime çektim.
Cevap
9Cevap
Arkadaşlığın içine aşk meşk işleri giriyorsa sakat bir durum.
Eğer o aşk yürümediği zaman olan sadece arkadaşlığa oluyor.
O saatten sonra toparlaması nerdeyse imkansız bir hal alıyor.
Red yiyeceğimi bilsem de derim ben
Hayır asla Açıklamazdım öyle bilsin
Açıklardım
Böyle şeyleri içimde tutamam, birinden hoşlanmaya başladığım anda bunu dile getiririm. Eğer bana "Seni arkadaş olarak görüyorum." derse "Ben seni öyle görmüyorum." derim, bugüne kadar yaşattığı güzel şeyler için teşekkür ederim. Bir daha iletişime geçmeye çalışırım ki onu unutabileyim. (Onunla arkadaş olmaya devam etmek saçma geliyor bana. Çünkü ona karşı duygularım arkadaşca değil.)
Hayır açıklamam ve eğer bana arkadaş gibi yaklaşıyorsa ve bunu istemediğini belli ediyorsa ona karşı duygularımı gözlerim arkadaşım olarak kalır sadece.
Hayır, çünkü bu şansını boş yere zorlamak olur. Arkadaş, dost olarak görüyorsa duygusal açıdan bir şeyler hissetmesi çok zordur. Üzerine gitmem gereksiz yere.
Açmam, kanka ayağı g*ot ayağı zaten artık. Kankalık altında sevgili olmadan da istediğimiz şeylerin çoğunu yapabiliriz 😁
Açıklardım. Olmayacaksa da olmasın yani yapacak bir şey yok, hislerimin içimde kalmasını istemem
Açıklamam o beni arkadaş olarak görüyorsa öyle kalır
Reddedileceğimden eminsem asla açılmazdım çünkü açılırsam arkadaşlarımıza da zarar gelir
Arkadaşlığımıza yazacaktım
Bir insanı tek taraflı sevdiğimi anlarsam , ona açılmam imkansız. Tanıyorum kendimi
Aşık olmadığım için daha önce sorun olmadı. Karşıt cinsten kanka olmaz zaten.
Ben kimseye kanka demem seversem birinide açıklarım uc gunluk dunya
açıklar geçerdim. içimde kalıp beni kemireceğine ikimizi kemirsin zaten artık ben kanka olarak görmüyorum onu neden kendimi üzeyim ya da başkasıyla olmasını izleyeyim ki mantıksız mı düşünüyorum?
yoo ne gerek var kanka olarak görüyosa beni hiçbir zaman benim sevdiğim gibi sevemeyecektir ki neden boşa kürek çekip kalbimi kırayım ki? insanın kendine de saygı duyması gerekiyor biraz
Evet acikalardim ister oda sever ister sevmez işine gelirse gelmezse başka kız buluruz o kaybeder sana kız mı yok oğlum!
açıklayamadı yiyor kendi başını önemsemiyorum kankam artık kendisi :)
Yok ya kanka daha iyidir
Ben aşık olduysam kanka olarak bilemez 😌
Hayır tabikide acilmam kimseye
Tek taraflı olduğunu düşünürsem söylemem.
Açıklardım en azından ona göre davranmış olurduk
Eğer hiç şansımın olmadığına inanıyorsam açıklamam
Hayır uzak durmak en iyisi
kanka deme lazım olur
Sanmam.. Susarım ben sanırım.. Keyifli geceler..
Artık o da benim kankam olur dknd
evet, risk almaya deger
Ben genel olarak açıklamam
Açmam ya bana erkek mi yok kalmadm onun aşkına
Açıkça söylerim gerisi ona kalmış
Açıklardım
açıklamam
Hayır dlldpdl
Hayır asla
Açıklardım
Hayır söylemem söylersem gider diye düşünüyorum
Açıklarım.
Söylerim
Hayır
açıklarım
Açıklamazdim
Açıklardım
Söylerim nolursa olur
Açıklarım
Hayır
Açıklamam
Hayır söylemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?