Hayatınızda biri varken karşı cins arkadaşlarınızla konuşur musunuz?

Biri var hayatımda ve ondan önce pek çok erkekle konuşurken (arkadaş olarak) şimdi ise arkadas olarak bile konuşmak istemiyorum hiçbiriyle. Pek çoguyla iletişimi kestim, iletişim halinde olduklarım da merhaba merhaba. Kendime de şaşırıyorum bazen fakat onun dışında bir başkasıyla konuşma düşüncesi bile kendimi kötü hissettiriyor.
Sizde de böyle oluyor mu?
Yoksa karsi cins arkadaşlarınızla konuşmaya devam mı edersiniz?
Hayatınızda biri varken karşı cins arkadaşlarınızla konuşur musunuz?
Cevapla