Güncellemeler
+1 yıl
Baska erkeklerle konustugunu anlarsam sogurum o kizdan..
Asla
Cevap
1Cevap
Hayır konuşmam iş arkadaslarimla gerektiğinde. konusirum sadece
Tanıdık arkadaşsa merhaba merhaba, seviyesinde olmalı.. Yok yeni yeni kişiler tanıyıp her gün biriyle sohbet kuracaksa zaten o kişi haysiyetsiz ve karaktersizdir..
kardesim abim ya da ablam diyince olay cozuluyomus biri oyle demisti hitabin boyle oldugu surece 50 kisiyle ayni anda konusabilirsin
sadece ironi ben sevsigimin tek benle konusmasini isterim
Ben konuşurum ama flört etmem
Arkadaşım sonuçta neden konusmiyim ki
olabiliryorr
Sorularima cevap versene tiklayip :)
@LordVoldemord ısrar ed biraz engel atmanın bi anlamı olsunm
Ilk defa yazdım be. Sorularima cevap ver dedim. Az yorum olsun :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?