Karşı cins yakın arkadaşlarınızla nasıl konuşursunuz?

Kankam, kardeşim, brom vs. Ya da yavrum, kızım, bebeğim, canım vs. ?

Benim ennn nefret ettiğim şey ben asla yakın karşı cins arkadasima bebeğim yavrum canım demeeemmmm.

Söyleyen erkeği de kafa da elerim bitmiştir benim için 🙄 Değil flört arkadaş bile kalmam.

Karşı cins yakın arkadaşlarınızla nasıl konuşursunuz?
Cevapla