Eşimin sürekli konuştuğu bir kız varmış, soğudum. Sizce ne yapmalıyım :(?

Ben hamileyken eşim sanal aleminde kötü niyetli şeyler yapmış. Bunu bebeğim 4 aylıkken öğrendim. Fakat bana karşı ilgisi alakası hic azalmamıştı, ama sürekli konuştuğu bir kız da varmış. Ben bi türlü bunu sindiremiyorum, geceleri ben uyurken onunla konuşuyormuş cok sık olmasa da. Cok pişmanım dedi, yemin etti şart etti bir daha asla yapmicam diye. Bana karşı cok ilgili, anlayışlı, merhametli ve sevgi dolu hep. Ama benim gururum kırıldı bi kere, ona karşı pek bir şey hissedemiyorum, öfke haric. Maddi olarak ona bağımlı da değilim. Bir şans vereyim dedim ama benim her dakika aklıma geliyor bu olay ve paranoya ya bağlıyorum. Piskolojik sağlığım bu aralar sallantı da. Sizce ne yapmalıyım?
Eşimin sürekli konuştuğu bir kız varmış, soğudum. Sizce ne yapmalıyım :(?
Cevapla