2 hesabı vardı biri kapanmış diğeri master hala duruyor, beni kandırmıştı ilk ama neyse ;d ben de onu kaldırmıştım zaten. Tabi o daha uzun sürdürmüştü 😅 Acaba kullaniyor mudür kalan hesabini Yazmaya çekiniyorum çünkü sevgili yaptığım için konuşmayı kesmiştikkkkk , şimdi yüzsüz gibi yazamam ama özledim işte birden :( Onunla uzun zaman anlasamasak da sevgili olmasak da diyaloğumuuzzz olmuştu.
Güncellemeler
+1 yıl
Acaba hayatında biri vqr midir
Güncellemeler
+1 yıl
Hala yazmadım 🥲
Burdaki ilk askimi özledim, abi 5 yıl önceydi ya ben 18 bile yoktum o 23'tü, şmdi 28 yaşına girmştir ben 23üm, napiyor acba şu an?
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Burdaki ilk askimi özledim, abi 5 yıl önceydi ya ben 18 bile yoktum o 23'tü, şmdi 28 yaşına girmştir ben 23üm, napiyor acba şu an?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Kanka düşündüğün şeyi bipliyim ya gecenin bu saatinde boşta mı kaldın knk kaç sene öncesini düşünüyorsun ahahah
Valla ya kıymetliydi yine de , güzel. yqslqrimdi o yaşlarımda o vardi falan
Olm sırf konuşarak hiç görmediğin birine Nası bağlandın bu kadar da unutamadın ahahah millet neleri unutuyor sen ahahah
Deme öyle be başına gelirse görürsün sonraaaaaa.
O yaşlarımı özledim belki de bilmiyorum. Memnun değilim. sjmdiden
Yok benim başıma gelmez, ben sanaldan birine kendimi kaptıracak kadar aptal değilim daha 😂
Sen büyük konusma bence daha fazla djwjx
Ben de kendimi kaptirmadim kaptirsqydim şimdi onunla sevgili olmuştuk çoktan.
Dedim ya o zamanları özledim,
Hayatımız kaymış benzin olmuş 30 lira aw kddkdk sen hala 5 sene önce olan çocuğu özledim diyorsun hskdndldmdldslddnlddjoddbod
Dhoqnznksksk adam haklı
İşte o zamanlar o yüzden değerli xjdjxj geçim sıkıntısı mı vardı beeeee tek derdim onunla idismektii xjdjd
Uzun süre yazmadığına göre boşluk kapatıcı birisi olmalı
Yaz sen sıkıntı etme. Master hesabı öylece duruyor Zaten yazmak isteyen gelip yazsin diye.
şu an fosur fosur uyuyodur
:(
Hesabını biliyorsan yaz gitsin
Evet biri silinmiş digerinduruyor ama kullaniyor mu bilmiyorum
Sana iyi bir tavsiye yat aşa
Hayat ne garip ve hep mi geriye dönüş var
Keske oyle olsa da bize de birileri dönse
Geri dönülüyor aslında hep sen görmüyorsun fark etmiyorsun bunu
Nasıl?
Mesela sen geri döndün özledin çocuğun bundan haberi var mı yok
Ayyyyyy :(((( içime öküz oturdu wimdi
Yok yok sakin ol sakin o senin ruhun
:( çoğu olmayacağını bildiği için geri dönmüyor ama istiyor
Onlar bile dönüyor aslında onlar bile bilmeden döner
:( üzücü be
Baya hemde sevdim seni Pikachu
Nen de
Ekledim seni konuşuruz
5 seneyi ne diye ararsın
Nasıl yani
vardır tabi evlidir belki
Ahhhh kalbimmm
boş ver sen hamile kalıp aldırmışın adam seni niye istesin şimdi
Yani istiyorsan yaz
O benim seni bekliyordum 5 yıldır ahshaha
Yaz gitsin ne olcak
Bence yazma
Neden
Küfür edebilir. Onu da merak ediyorsan mesaj at, kızamazsan tam olarak ne diyeceğini sana yazarım.
Nasıl yani,
Belki ilişkisi bile olabilir ya da evli...
Yazma, evli adam da sovebilir
Tamam yazmiycam
Hahahaha aferin
Yaz kendilerine
Sevgili gidince kıymet bildik demesin de