Ben 94 o 98 li her şeyimiz uyumluyken ayrldı 3 bçk yaştan dolayı sizce beni unutur mu gerçekten?

Birbirimizin yaşını görüntüsünü bilmeden dertleşmek için sesli olarak uygulama üzerinden konuştuk sonra msjla görüntülü konuşmayla devam ettik.. arkadaşlar benim ona olan sevgimin çok olduğunun farknda m 3 hafta oldu tanışalı ama aynı frrkanstayiz ilk günden beri... O da ben de şaşknz naslbu kadar güzel anlaşiyoruz diye... o da ben de çok mutluyduk. yaşını bana söyleyince hüngür hüngür ağladım. Görüntülü konuştuk vs... Ben onu çok sevdim o da beni sevdi yani derin bı sevgi olmasa da... Sizce beni unuturmu? Eski sevgilisinden bile bu kadar güzel söz duymamış önceden.. onun için kimse benim gibi ağlamamış... En sonunda ayrlmak istediği i bugün netrdi yaş farkı var yapamam ailem sorun eder hem de ben istemem dedi. Ben onunla hep sanalda konuştum. Beni çok arzuluyordu seviyir begeniyor harika bı kadınsın bana dedi her zaman..
Ben 94 o 98 li her şeyimiz uyumluyken ayrldı 3 bçk yaştan dolayı sizce beni unutur mu gerçekten?
Cevapla