Ben 94 lüyüm o 96 lı ben çok takıyorum bu yaş olayına?

İlk defa küçük birini tanımak istiyorum ama sorun olur mu? O biraz olgun görünüyor ben de yaşımı göstermiyorum. Anlaşmak daha önemli biliyorum.

Ben 94 lüyüm o 96 lı ben çok takıyorum bu yaş olayına?
Cevapla