Eski sevgilim beni yeni konuştuğu kişiye aşağılamış. Sizce ne yapmalıyım?

4 yıllık bir ilişkim vardı 3 ay önce ayrıldık ve başkasınla konuşmaya başlamış beni aşağılamış o kişiye vsvs bunları demiş ama arkadaşça konuştuğunu söylüyor şimdi gelmiş özür diliyor barışmak istiyor bende engelledim sizce ne yapmalıyım lütfen yardım edin beynim durduu
Eski sevgilim beni yeni konuştuğu kişiye aşağılamış. Sizce ne yapmalıyım?
Eski sevgilim beni yeni konuştuğu kişiye aşağılamış. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla