Arkadaşının da bana önceden mesaj attığını fark ettim, ne yapayım sizce?

Bi çocukla konuşuyoruz okuldan, mesajlara bakarken 2-3 ay önce arkadaşı da mesaj atmış sonra ben cevapsız bırakmışım yazmamışım. Daha yeni fark ettim ben bunu. Arkadaşı bana engel atmış zaten neden engel attıysa. Sizce ayıp mı ettim o kişiye 😂 Yani sizce bunu şimdiki konuştuğum kişiye söyleyim mi? Çünkü illa ki o arkadaşıyla da karşılaşıcaz bilmiyorum rahatsız oldum bi an
Arkadaşının da bana önceden mesaj attığını fark ettim, ne yapayım sizce?
Cevapla