Nişanlımın ailesi davetiye’de adımın yazmasını istemiyor, neden?

Resmen şaka gibi ailem çıldırdı. Düğün aslen hakkarililer ama düğün Van’da olacak. Sülaleleri aşırı geniş bütün akrabaları orada aşiretler bunlar kınayıda orada yapmamızı istiyorlar. Nişanıda onlar yapacakmış herşeyi karşılarız diyorlar aşırı mükemmel istiyorlar herşeyi. Erkek arkadaşıma dediğimde bizde öyle gelenek diyor çok altın gelir sana babamı dinle diyor. Tutucu aşırı dindar falan değiller abisinin eşiyle falan konuştum onada böyle yapmışlar. Hatta resimlerde duvakla kapatmışlar hep kızın yüzünü. Bunu sorduğumda hasımlarımız çok diyorlar. Dışarıda çok göstermiyolar beni ama evlerinde resmen başköşeye oturtturuyolar aşırı iyi davranıyorlar harbi el üstünde tutuluyorum. Açık giyinmeme izin veriyolar kaırşmışyolar hiçbişeyimr. Annesidr babasıda bütün sülalesi çok iyi. Çözemedim bunlar niye böyle? Ya da adet kültür gelenek mi?
Nişanlımın ailesi davetiye’de adımın yazmasını istemiyor, neden?
Cevapla