Beş senelk ilişkm vardı ilk ben ayrıldım barıştık geri döndüm bu sefer o gitti ayrıldım demeden mesaj atıyorum cevap vermiyo?

Ayrılık ve ilişki
Güncellemeler
+1 yıl
sorunlarım var üstüme gelme diyip aralıktan belli konuşmuyoruz dün yazdım görüldü dahi atmadı giderken ayrıldımda demedi 🥹 ne yapmam lazm bitirmişmi tamamen acaba bi dönüş yokmu
Beş senelk ilişkm vardı ilk ben ayrıldım barıştık geri döndüm bu sefer o gitti ayrıldım demeden mesaj atıyorum cevap vermiyo?
Cevapla