Sıkıcı bir sohbet dönmeye başladı..
Asker sevgili veya esi olan var mi?
Asker sevgili veya esi olan var mi?
Korona Virüs bitmiş süsü neden veriliyor ülkemiz de açık alanda yok işte maske zorunluluğu kaldırıldı neden böyle yaptılar daha dün Çin nin en büyük şehri şangay komple karantina altına alındı 14 bin vaka sayısı için bizde şu an 14 bin vaka var ama maske zorunluluğu bile yok sokakta,,,,,
Bizim de aynısı, genelde saat 7den sonra konuşmaya başlıyoruz. Ama napıyosun hayatım nasılsın, iyiyim bende Uzanıyorum, günün nasıl geçti bu kadar. Bazen görüntülü arıyor, ama arayınca da öyle pek fazla bir şey konuşamıyoruz, koğuşta arkadaşları oluyor. Ama bizim ki çok şükür 18 gün sonra gelicek inşallah.
Cevap
5Cevap
Sınırları kaldırın ve konuşun
eksik mi kaldın, hem fiziksel hem duygusal boşluk gibisinden :)
dönmedi mi görevden? sohbet hala sıkıcı mı?
Geldi buluştuk sutladim gitti manyak bir insani dövebilirim dedi hastanelik yani demek istediği canım isterse seni de doverim zihniyeti bozuk
yol yakınken dönmen iyi olmuş. belli mesleklerde sağlıklı kalabildiler az maalesef. kolluk özellikle kendilerine bazı şeyleri hak olarak görüyorlar. meslek nedir senin
Aynen hiç uzatmadan kestim bitti en iyisi. Ben belediyede muhasebeci olarak çalışıyorum.
bir de sen çakılı personelsin. tayini olan adam sana uymaz. 4 5 sene ayrı kalırsınız hatta 2. kez doğuya giderse 7 8 yıl bile ayrı olabilirsiniz aklında bulunsun. il neresi
Ben Hollanda yaşıyorum. Sürekli eğitime gittiklerini söyledi Nisan’da 3/4 hafta fransaya gitti. Yok yaa böyle daha iyi düşündüm haftalarca evinde olmayan bir eş istemem. Sonra birde sürekli beni kısıtlayacak bana ne dedi biliyor musun daha ortada bir şey yok annen gile gidemezsin ilerde ve maaşını başka insanlara harciyamazsin dedi ben gördüm sen Afrikadaki insanlara iftar ve yardım gönderdin ben bunu istemem dedi. Kendi kendime dedim annam babam karışmıyor sen kim oluyorsun zaten bardağı taşıran son damla da bu oldu
isabet olmuş. fikir verebildiysem ne mutlu. memleket neresi
Aksaray’liyim 😊
Hollandada çok fazla iç anadolu insani var da ondan sordum. ben de Kayseriliyim gurbetçimiz çok sizin orada
Onu mutlu edecek şeyler konuş özel şeyler
Adamı mutlu edebilirsin hani senden bekleyebilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?