SINIFTAN BİRİNİN PSİKOLOJİSİ ÇOK BOZUK VE TÜM SINIF DIŞLIYOR NE YAPMALIYIM?

Eda diye bir kız ile Serap diye bir kız Emirhan diye bir çocuğa aşık olmuşlar. Serap sınıfta daha baskın olduğu için durumdan rahatsız olup Eda'ya kötü davranmaya başladı. Serap baskın olduğu için de tüm sınıf Eda'yı dışlıyor ve zorbalık ediyorlar. Ben buna çok üzülüyorum. Kızın psikolojisi bitik. Dersleri de çok kötü. Daha bugün matematikten 09 aldı. Bende çok utangaç biriyim hele de karşı cinse karşı daha utangacım. Daha uzun yazardım ama olay ana hatları ile böyle işte. Ayrıntıya gerek yok.
SINIFTAN BİRİNİN PSİKOLOJİSİ ÇOK BOZUK VE TÜM SINIF DIŞLIYOR NE YAPMALIYIM?
Cevapla