Neden genç kızları büyük erkeğe yakıştırıyorlar?

Delirecem sinir krizi geçirecem 19 yaşındayım burdaki bir çok erkek bana gelmiş diyor ki sana tek 25 yukarı erkek olur 19 yaşındaki erkek çoçuk diyor çoçuksa niye reşit yaşta? Neden cinselik yaşıyor? erkek geç olgunlaşır ulan 25 yukarı erkekle 19 yaşındaki kız nasıl aynı olgunlukta oluyor? 19 daha ergen yaş

İşlerine gelince reşit gelmeyince erkek çoçuk reşit olunca kıza bakmaları normal değildir 14 yaş reşit yaş olsa onu da isterler normal görürler demek

Hiç bir 19 yaşındaki erkeği 25 üstü kadına yakıştırmazlar erkek bi yaş büyük kadınla olunca kiyameti koparırlar ayrıl sen küçük genç kızla olmalısın derler bize gelince dayın abin baban yaşındaki erkekle ol değer verir onun neden değer verdiği bilmeyecek kadar aptal değilim 19 yaşındaki kıza bakan 15 de bakar
Neden genç kızları büyük erkeğe yakıştırıyorlar?
Cevapla