Delirecem sinir krizi geçirecem 19 yaşındayım burdaki bir çok erkek bana gelmiş diyor ki sana tek 25 yukarı erkek olur 19 yaşındaki erkek çoçuk diyor çoçuksa niye reşit yaşta? Neden cinselik yaşıyor? erkek geç olgunlaşır ulan 25 yukarı erkekle 19 yaşındaki kız nasıl aynı olgunlukta oluyor? 19 daha ergen yaş
İşlerine gelince reşit gelmeyince erkek çoçuk reşit olunca kıza bakmaları normal değildir 14 yaş reşit yaş olsa onu da isterler normal görürler demek
Hiç bir 19 yaşındaki erkeği 25 üstü kadına yakıştırmazlar erkek bi yaş büyük kadınla olunca kiyameti koparırlar ayrıl sen küçük genç kızla olmalısın derler bize gelince dayın abin baban yaşındaki erkekle ol değer verir onun neden değer verdiği bilmeyecek kadar aptal değilim 19 yaşındaki kıza bakan 15 de bakar
İşlerine gelince reşit gelmeyince erkek çoçuk reşit olunca kıza bakmaları normal değildir 14 yaş reşit yaş olsa onu da isterler normal görürler demek
Hiç bir 19 yaşındaki erkeği 25 üstü kadına yakıştırmazlar erkek bi yaş büyük kadınla olunca kiyameti koparırlar ayrıl sen küçük genç kızla olmalısın derler bize gelince dayın abin baban yaşındaki erkekle ol değer verir onun neden değer verdiği bilmeyecek kadar aptal değilim 19 yaşındaki kıza bakan 15 de bakar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Sakin ol sampiyon yaşıtınla takılırsın olur biter. Zorla mı sevgilin olacaklar
Bu tür kafada kızlarda var kendilerini her zaman büyük erkeklere yakıştırıyorlar
Sonra pişman oluyorlar
19 yaşındaki birine açıldım; verdiği tepki daha çocuk sayılırsın diye cevap verdi. Sanki yaş olarak ben ondan küçüğüm
Onu diyen kişi ergen olduğunu beli etmiş
Kızlara erken olgunlaşıyor diyerek ergen kızlar kendini olgun sanıyor o kızı büyük erkek kukla gibi oynatır
Evlilik hem büyük pişmanlıkları ama buna bizzat şahit oldum
Büyük erkekle evlenip çoğu pişman oluyor zaten 30 yaşındaki bi erkek beni istese o erkek hakında güzel şeyler düşünmem bana bakıyorsa 16 17 yaşındaki kıza da bakar derim kızlar düşünmüyor bunu
Bence abartıyorsun 25 ideal.
18 20 yaşındaki ergen kızları 25-30 yaşındaki dayılara yakıştırıyorlar
Erkekler geç olgunkaşıyor çünkü
18 yaşındaki kızla 24 yaşındaki erkek aynı olgunlakta olmaz erkek geç olgunlaşır lafı artık midemi bulandırıyor küçük kız isteyenlerin uydurduğu laflar
Olur. Mideni bulandırmasın öyle çünkü bu bir realite
24 yaşındaki erkek 18 yaşındaki ergen kızla aynı olgunlukta oluyırsa bi kafa doktoruna görünsün
20 yaşındaki erkek 10 15 yaşındaki kızla mı aynı olgunlukta
Nerde yazıyor bu? Olgunluğun yaşı cinsiyeti yoktur 18 yaşındaki kızla 24 yaşındaki erkek abi kardeş gibi durur yakışmazlar
Ben 27 yaşında askere gittim koskocaman adamların ergen gibi mal mal hareketlerini gördüm o kadar boştular ki anlatamam. Yani evet pek çok erkek geç olgunlaşıyor
Benim patronum erkek 22 yaşında
22 yaşında nasıl patron olmuş. Babasının yeridir o
O erkekler hiç bir zaman olgun olma demektir. Bizim insanlar erkekleri bebek gibi büyütüyor. 18 20 yaşındaki kızlar 14 yaşındaki kızlar gibi oluyor o yaşta olgun kız hiç görmedim çoçuktan beter çoğu
Hayır babasının yeri değil adam yabancı patron derken sorumlusu
Evet şimdiki kızlar da geç olgunlaşıyor doğrudur
Yabancı erkekler erken olgunlaşıyor 20 yaşındaki yabancı erkek senden bile daha olgun olur görürsen şaşırma yurt dışında yaşıyorum
Yabancıysa olabilir. ama Türk olma ihtimali çok düşük
Ben yaşıtım kızlarla anlaşamıyorum çoçuk gibiler aşırı hemcinslerini kıskanıyorlar 22 yaşındayım
Benim söylediklerim Türkiye için geçerli zaten yurt dışı ayrı
Türk erkeğin bazıları hiç olgunlaşmaz eğer erkeği üstün gören ailede büyüdüyse
Benim söylediklerim her yer için geçerli
Her yer için geçerli değil. Her ülkemin kültürü dinamizmi yetişme tarzı farklı. Dolayısıyla insanlar da farklı
Siz kaç yaşında kızları beğeniyorsunuz peki
Bu dünyanın çivisi çıkmış
Derdin aynı yaşta biri ile evlenmekse yasak değil
Saçma insanların yakıştırmaları
Bana gelmiş diyorlarki 23 altı erkeklerden uzak dur onlar daha çoçuk
Bence yaş önemli değil kafaların uyuşması önemli
Nasıl yaş önemli değil 18 yaşındaki kızla 25 yaşındaki erkek nasıl aynı kafa dengi olsun
Kafaların uyması için yaş farkı az olması şart aynı şey
otuz anca yeter
Sana 40 olur
30 yaşındaki erkek 18 23 yaşındaki kıza bakıyorsa o erkek hakında güzel şeyler düşünmem
zaten düşünemediğin icin normaldır kankii.
Ulan hangi 30 yaşındaki kadın 18-20 yaşındaki erkeğe sulanıyor? 18 20 yaşındaki kız isteyen 15 yaşındaki kızı da ister
ne saçmalyon kanka otz yaşndaki kadının 22 yaşnda sevgilisi var burada
Burada mı
he burada olamazmı