Evlenmeden yaşamak çok mu kötü? Ben gelecek vaadetmedigim icin evlenmemeliyim gözüyle bakiyorum bu hayata peki cok mu zor öyle de?

Ben açıkçası pek akıllı birisi degilim zeki de degilim 2si birbirinden farkli şeyler. Ben geçmişime bugunume bakaraktan gelecegimde sadece asgari ücretle çalışabileceğim bir işte görüyorum kendimi bu durumda da evlenmeyi bir yuva kurmayi hakettiğimi düşünmüyorum. Bu istesemde istemesem de böyle olmalı ama merak ediyorum cok mu kötü oluyor bu duruma da?
Evlenmeden yaşamak çok mu kötü? Ben gelecek vaadetmedigim icin evlenmemeliyim gözüyle bakiyorum bu hayata peki cok mu zor öyle de?
Cevapla