Sevgilim kendi fırınında çalıştığı için 3 yıldır görüşemedik bana zaman ayiramadi hiç sizce sonu ayrılık mı değer vermiyor mu?

2016dan beri birlikteyiz en son 2019 mayısta görüştük o günden beri ne gorusebildik ne de baska bir şey sadece ise gidip eve geliyor aldatmiyor eminim ama seven insan 3 yılda bir kere zaman ayırmaz mi kızlar size böyle bir şey yapılsa ne hissedersiniz kendimi değersiz hissediyorum işine benden çok önem ve değer veriyor ayrılık sebebi mi sizce çok kırıldım artık kendisi hep meşgul hak veriyorum ama 3 yılda bir gün bile yaratmaz mi bi insan aklim almıyor
Sevgilim kendi fırınında çalıştığı için 3 yıldır görüşemedik bana zaman ayiramadi hiç sizce sonu ayrılık mı değer vermiyor mu?
Cevapla